Vorig jaar 23 september2006,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef rooie3 het volgende:
het hele programma is kapot gemaakt.
Heb leuke tijden hier
Hoop dat er ooit nog eens iets
leuks komt en dan ben ik weer van de partij.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Ik kots van dit hele gebeuren... Ik heb de laatste dagen zoveel agressie in me.
DGK is gewoon dood. Het spel mag en kan niet meer eerlijk gespeeld worden. Ik zeg oprotten en sluiten met die hele typhus bende.
Ik vind het onbegrijpelijk dat niksnutten als een Nadia en nix groot gemaakt worden terwijl het geoon onzettende losers zijn.
Zelf ben ik bezig met het schrijven van een stuk het concept staat hier. Misschien dat jullie eens willen lezen en je mening achterlaten:
http://openminded.wordpre(...)dood-nu-nog-stoppen/
Dit is een prettig leesbaar gedeeltequote:Dennis gedraagt zich als een 12 jarige verliefde puber met een vriendinnetje van 8. Nu RTL de show heeft overgenomen en agressie en kots en schijt ten sterkste afkeurt (terecht) kan de Redaktie niets anders meer bedenken dan om dit stel, wat op een ongeloofwaardige, onvolwassen en te overdreven acteert, zoveel streamtijd geeft dat streamers kotsend de streams uitzetten. Maar ipv dat dit stel aangepakt wordt en terecht gewezen word op deze wanprestaties lijken ze dit aan te moedigen. Liever saaie beelden dan aktie waaruit gevolgen kunnen voortvloeien waarop Fons de Poel zou kunnen besluiten te stoppen met DGK. Immers het is toch zo dat er meer kijkers zijn dan streamers. Voor tv hoeft er slecht zo’n 25 minuten gevult te worden. Alles wat er meer in het huis geproduceerd wordt lijkt onnodig en welhaast taboe.
Stemmingen worden niet meer georganiseerd. De Redaktie maakt geen afspraken (of maakt ze wel maar komt ze niet na) met de bewoners om activiteiten te ontplooien die ze in de toekomst kunnen gebruiken. Het spel kan niet meer eerlijk gespeeld worden vanwege al het vele ingrijpen. En er moet overal toestemming voor gevraagd worden.
Al met al lijkt het erop dat de bewoners nu echt gevangen zitten en blijkt de luxe wel heel erg beperkt te zijn. Hun leven wordt gemaipuleerd door de Redaktie en ze hebben zo goed als weinig invloed meer op hun eigen doen en laten.
Ik weet dat ik je niet kan overhalen om te blijven. Ik vind het wel jammer ik las graag je postquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde.Daarom ga ik ook kappen met kijken.Merk van me eigen dat ik agressief word en dat gaat een keer mis met posten.Jammer dat het zo moet gaan,maar het hele programma is kapot gemaakt.Heb leuke tijden hier gehad maar ik wil geen fouten maken door agressief te gaan posten.Hoop dat er ooit nog eens iets leuks komt en dan ben ik weer van de partij.
Ik denk het, jij zegt het. Afgrijselijk vies vet varken is het. Alhoewel een varken vind ik er nog schattig bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef riri het volgende:
Als je goed naar Jaap kijkt is er maar één angstig en dat is Jaap zelf...hij weet drommels goed dat hij een backstabber is van de bovenste plank
Dus.quote:Jaap kletst even bij met Brian en Amanda. “Vannacht hebben Huub en Lieke onze televisietijd opgemaakt", klaagt de Briellenaar. “Hebben ze dat gedaan", vraagt Amanda verbaasd. “Ja, dat soort dingen doen ze altijd”, valt Brian Jaap bij. “Wij helpen ze met die honkbalwedstrijd, maar ondertussen maken wel zij onze televisietijd op”, concludeert Jaap. Tja Jaap, niemand heeft ooit beweerd dat het Miljonairsbestaan een eerlijk verloop krijgt…
Dattequote:
Of dit is het opzetje van achter, en dan komt dat tot over drie weken van Lieke haar moeder uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef NS het volgende:
Het zijn toch écht stomme lui; ze gaan Huub en Lieke op de stoel zetten terwijl ze weten dat Huub en Lieke elkaar er niet uitstemmen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef NS het volgende:
[..]
Ik denk het, jij zegt het. Afgrijselijk vies vet varken is het. Alhoewel een varken vind ik er nog schattig bij
zo frustrerend idd........ en Huub kan dan zo naief zijn en denken dat het tussen hem en Brian wel goed zit (toch siert hem dat!!)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef riri het volgende:
denk ook dat ik ermee ophou....die campinggasten krijgen alle voordeel...het ordiniare en het verraderlijke druipt ervan af
huub die het nog voor brian opnam in dat gesprek wie de mastermind erachter was om jaap eruit te stemmen....brian die zijn kaken stijf op elkaar hield en ervan profiteerde
nee brian...ga ons niet vertellen dat jij eerlijk bent we weten allemaal dat dat niet zo is
Denk jij echt dat Huub Lieke er vrijwillig uit gaat stemmen, never. Als dat wel zo is , is dat het meest gescripte scenario aller tijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Of dit is het opzetje van achter, en dan komt dat tot over drie weken van Lieke haar moeder uit.
Ja groepje van 5 denken dat Huub bang is en is gaan slijmenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:40 schreef riri het volgende:
Huub blijft jaap netjes benaderen....
verschil in beschaafdheid tussen dat groepje van 5 en die 2 is immens
+1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat Huub Lieke er vrijwillig uit gaat stemmen, never. Als dat wel zo is , is dat het meest gescripte scenario aller tijden.
Huub voelt aan dat er weer een 5-2 situatie is.... dan gaat tie zijn eigen altijd socialer opstellen ri. de anderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:42 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Ja groepje van 5 denken dat Huub bang is en is gaan slijmen
Daar stoor ik me aan, hij moest eens weten over Jaap...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub voelt aan dat er weer een 5-2 situatie is.... dan gaat tie zijn eigen altijd socialer opstellen ri. de anderen.
Mbt Jaap is dat anders, die mag tie echt
Alleen als Lieke zelf aangeeft dat zij weg wil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Denk jij echt dat Huub Lieke er vrijwillig uit gaat stemmen, never.
Als dat wel zo is , is dat het meest gescripte scenario aller tijden.
Ik denk ook dat Huub Jaap mag, vraag me niet waarom want ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub voelt aan dat er weer een 5-2 situatie is.... dan gaat tie zijn eigen altijd socialer opstellen ri. de anderen.
Mbt Jaap is dat anders, die mag tie echt
hehehe, dat doe ik altijd.... en als het niet ander kan (doordat HLJ) niet op de streams zijn, gaat alles op mutequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef NS het volgende:
Ik heb de streams alleen op Huub en Lieke. Ook al wordt er niet veel gezegd, ik hoef me niet te ergeren en dat voelt lekker hoor.
Die blijven doorgaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alleen als Lieke zelf aangeeft dat zij weg wil.
is dit trouwens de laatste ontslagronde van dit DGK-jaar
of blijven de ontslagrondes ook doorgaan na 23 september?
Jaap geeft die loser van een Dennix die nog nooit in zijn leven iets bereikt heeft alleen het potverteren op zijn vaders portomonnee een podium om 0,0000001% te laten zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Ik kots van dit hele gebeuren... Ik heb de laatste dagen zoveel agressie in me.
DGK is gewoon dood. Het spel mag en kan niet meer eerlijk gespeeld worden. Ik zeg oprotten en sluiten met die hele typhus bende.
Ik vind het onbegrijpelijk dat niksnutten als een Nadia en nix groot gemaakt worden terwijl het geoon onzettende losers zijn.
Zelf ben ik bezig met het schrijven van een stuk het concept staat hier. Misschien dat jullie eens willen lezen en je mening achterlaten:
http://openminded.wordpre(...)dood-nu-nog-stoppen/
Er zijn nog maximaal 4 ontslagrondes voordat het programma stopt. Waarschijnlijk gaat de redaktie het programma zo beindigen. Eerst Huub en Lieke er via ontslagrondes uit, daarna Dennix, dan Jaap en de 3 overblijvers gaan dan naar de finale. Met behulp van SMS-en mogen de kijkers beslissen wie er wint, wat uiteraard Brian gaat worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
is dit trouwens de laatste ontslagronde van dit DGK-jaar
of blijven de ontslagrondes ook doorgaan na 23 september?
Zeggen ze dat in haar gezicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Nadia vindt het kapsel van Amanda 'too much palmboom'. Dennis vindt het meer een 'ontplofte mol'.
Jazeker. En ze gaf geen krimp, haalde er gewoon een haarspeld uit waardoor het nog rommeliger hing.quote:
Naad zei zelfs: Als het nou mooi gezond haar was. Dus ja.quote:
Ik ben geen newbee; ik heb een groot incasseringsvermogenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
Stelletje newbee's![]()
Zijn jullie het nu pas zat ?![]()
Vertelde ze dat tegen Huub?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef Dreamboy het volgende:
Ze heeft daar door een gesprek met iemand gehad wat haar goed heeft gedaan en ze had er niet eens om gevraagt en er komen nu een paar dingetjes voor haar los om te doen in huis.
[afbeelding]
Chapeau dat je naar die 2 kunt luisteren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Nadia is de laatste tijd om de week ongesteld. De pil ziet ze niet zo zitten. Ik wed dat ze bang is er een kilootje van aan te komen![]()
dgk newbe, rond maart gaan kijken zeker ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ben geen newbee; ik heb een groot incasseringsvermogen![]()
Vanaf het begin, tegelijkertijd met BB6, dus...................quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dgk newbe, rond maart gaan kijken zeker ?![]()
Kun je nog even antwoord geven op mijn post van 17.00 uur, dank je wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia geeft Nix een massage.
Nix doet dat nou nooit bij haar.
Meschien wordt het toch maar is tijd dat Nix haar bloote buik onder de camera op bed even een massage geeft.
En je bent het nog niet zat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:06 schreef NS het volgende:
[..]
Vanaf het begin, tegelijkertijd met BB6, dus...................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |