quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef NS het volgende:
[..]
Ik begin het inderdaad zat te worden, maar ik houd het nog wel even vol.
Wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dreamboy het volgende:
VOOR WIE WIL SMSEN VOOR DEZE 2 WACHT DAAR NOU MEE TOT NA DE STEMMING DONDERDAG. EERST MAAR IS AFWACHTEN WAT ER GEBEURT.
[afbeelding]
T is ook niet echt aardig van ze om tvtijd van anderen op te maken, ze zijn zelf schuldig aan deze kinderachtige regel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef pasjesjen het volgende:
nu alleen nog maar tv met meerderheid van sterren
dit houd dus in dat huub & lieke nooit meer kunnen kijken wat zij leuk vinden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef waxmask het volgende:
COSsen komen als trage dikke stront voorbij, ik lees alleen nog maar klaagzang over het verloop en geen noemenswaardige gebeurtenissen. DGK dus nu eindelijk definitief ten einde, blij dat ik 2 weken terug mijn streams niet meer wilde betalen.
Ja ik wacht geduldig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dreamboy het volgende:
VOOR WIE WIL SMSEN VOOR DEZE 2 WACHT DAAR NOU MEE TOT NA DE STEMMING DONDERDAG. EERST MAAR IS AFWACHTEN WAT ER GEBEURT.
[afbeelding]
Onzin, die regel was er al maar werd zoals gewoonlijk weer niet toegepast door achter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef maril het volgende:
[..]
T is ook niet echt aardig van ze om tvtijd van anderen op te maken, ze zijn zelf schuldig aan deze kinderachtige regel.
Hoe zit dat met die films waarvoor ze soms gezamenlijk op de bank gaan zitten... worden die van de tv tijd afgetrokken of zijn dat 'cadeautjes'. Ik denk het laatste?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Als iemand tv wil kijken, zou ik als ik huub en Lieke was steeds vragen wat zit er voor mij in.
Gewoon Jaap zijn zin overnemen.
Waarom komt er nou niemand op het idee om een aangesloten broodrooster in het zwembad te gooien?quote:
dacht ook dat die van de tvtijd afging, ze dan de halfuurtjes opsparen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die films waarvoor ze soms gezamenlijk op de bank gaan zitten... worden die van de tv tijd afgetrokken of zijn dat 'cadeautjes'. Ik denk het laatste?
Hmm. Ik zie ze namelijk nooit eens overleggen over 'die en die film willen we allemaal zien'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dacht ook dat die van de tvtijd afging, ze dan de halfuurtjes opsparen.
Dat doen ze regelmatig. Eens per week krijgen ze een gids van de videotheek en daar kiezen ze dan uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie ze namelijk nooit eens overleggen over 'die en die film willen we allemaal zien'.
Vergeet je de afspraak? Geen caps meer van Klef en Befquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix: omdat leugens hier altijd uitkomen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |