Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:Van kleinefrankie zijn site:
Mail van campos (nowlive fan) aan RTL
Aan: info@rtl.nl
Medewerkers RTL,
Waar zijn jullie mee bezig, alles word gefilmpt en opgenomen waarin nu alweer te zien is dat jullie ontzettend veel dicrimineren. Lieke mag geen boek terwijl de anderen die allemaal wel mogen hebben. Dit is nog maar één voorbeeld want ik VIND dat jullie mensen echt kapot maken door ze valse hoop te geven dat ze nog evt kans op de villa maken terwijl jullie dit jaar nog stoppen hoe??? Geef daar een openheid over het zijn mensen die daar zitten al erg lang opgesloten maar jullie denken na mijn idee alleen aan de centen over de rug van deelnemers die met lege handen binnenkort naar huis worden gestuurd.
De kranten zullen vol staan en ik weet zeker dat iedere bewoner minimaal een half miljoen eist als schadevergoeding, heb karakter en vertel het de bewoners dat ze eind dit jaar thuis zitten, maakt het voor jullie ook een stuk makkelijker want dan kunnen de bewoners ernaartoe werken. Ik weet niet of jullie fansite's in de gaten houden maar daar worden meer plannen bedacht dan jullie ooit zullen doen, ik hoop dat dit jullie veel geld gaat kosten
alleen Brain al die er al bijna een jaar inzit denken jullie nu echt dat hij het erbij laat zitten, aan alle kanten worden ze al Advocaten aangeboden want die weten ook wel dat ze de zaak zullen winnen ( mochten jullie doorzetten dit jaar te stoppen)Jullie maken echt mensen helemaal kapot, geven valse informatie en ik weet niet of die Mw Flens nog de baas is maar zij word nu aangekeken als verantwoordelijke voor dit alles. Laat de bewoners het spel spelen of geef ze ¤500.000 mee en wees EERLIJK, in mijn ogen kan Fons het niet want hij wou "zijn" villa bekijken, weten wat hij huurt 2 dagen later bekend maken dat DGK stopt, had dat gelijk tegen de bewoners gezegd toen je er was Fons, je verdiend meer aan webcamsex reclame's en als ik je stuk terug haal wat je tegen de krant hebt verteld VIND ik je achterbaks om te zeggen dat je altijd al een hekel had aan dit programma en het wil stoppen tenzij......er 1.5 miljoen kijkers komen, denk je dan aan de mensen of aan je eigen centen?
Wees eerlijk laat die bewoners niet in de kou staan.
Deze email is mijn mening en ik ben vrij die te geven, ik zeg niet dat iets zo is behalve dat jullie niet eerlijk zijn tegen de bewoners en de kijkers.
Dit was mijn mail en wat ik zooo hoop ik dat rtl van de één in de volgende rechtzaak zal vallen en ze het miljoenen zal gaan kosten.