Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken, de reden dat ik nooit sms is dat het meerdere keren mag, dat vind ik niet eeerlijk.plus dat het dus geldklopperij is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ze moeten het allemaal zelf weten, maar voor mij spoor je niet helemaal als je SMS't![]()
Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Of dit is het opzetje van achter, en dan komt dat tot over drie weken van Lieke haar moeder uit.
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zakkenboezem in dezequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je gelijk word uitgekotst als men het niet met je eens is.
of is het dat jij ook mensen uitkotst die het niet met jouw eens zijn?
en vol.
Met je neus ertussenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:13 schreef Py het volgende:
Hussen!
Dat klinkt als een Dennisfanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?
quote:
Ik ben ook geen huub fan. Sylvia, Nena en JJ waren mijn favo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze![]()
![]()
Tja, ik vind Dennis een sympathieke jongen maar in dgk is hij niet op zijn plek. Of het moet zo zijn dat hij puur voor karaktervorming voor de uitzendingen gaat en we dus driekwart 9/10e van de tijd naar een acteur in ruste zitten te kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
echt ik dacht dat ik Huub de minste vond , maar die haalt het ,met vlag en wimpel ten opzichten van Dennis en Nadia, mijn droomdonderdagavond Dennis eruit en een jankende Nadia erachteraan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |