Valt me wel op dat Brian altijd hulpvaardig en zorgzaam is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef jopiebaco het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/156217&mvpageno=1
GE-WEL-DIG, die slippers ook, allebei tegelijk kapot
Denk het wel. Kortgeknipte nagels.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:59 schreef beequeen het volgende:
How cute Eer. Deze vind ik echt heel mooi.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat Claire's handen?
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt me wel op dat Brian altijd hulpvaardig en zorgzaam is.
Fact!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.
Ja geweldige personen noem je daarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.
Natasia en Brian waren de meest gastvrije deelnemers aan De Kooiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja geweldige personen noem je daarDit is er een van
![]()
In mijn ogen twee nare mensen, maar dat is een subjectief oordeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natasia en Brian waren de meest gastvrije deelnemers aan De Kooi
Nou zeg! En ook zo lief en zachtaardigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja geweldige personen noem je daarDit is er een van
![]()
Nena had er schijt aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg! En ook zo lief en zachtaardig![]()
word gewoon wéér bang van dat mens
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar hoe stoïcijns ze bleef onder al dat getier en gescheld
Yep subjectief, dat weet ik, want ik vind andere mensen weer naar of zelfs erger.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn ogen twee nare mensen, maar dat is een subjectief oordeel.
quote:
Dat ben ik met je eens, dat zwijgen maakte Natasia helemaal dol. En ja, die vuilniszak had ze best weg kunnen gooien, maar ik heb het idee dat ze die vuilniszak gewoon gebruikte om Natasia dwars te zitten. En geeft toe, dat deed ze goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ze kon niet anders dan doen wat ze deed. Ik denk dat ze in een andere soortgelijke situatie hetzelfde gereageerd zou hebben. Denk ook dat ze haar leven niet anders geleid heeft, dan het verwende kutkind uit te hangen. Heb niets tegen Nena hoor, maar zo zie ik het. Ik denk dat ze vroeg heeft geleerd om gewoon dwars te liggen en zichzelf af te sluiten voor kritiek, want ze wist dat het terecht was.
Eigenlijk best slim, want als je weinig zegt, kun je je ook niet vastlullen of echt met een bek vol tanden komen te zitten.
Natasia deed ook veel zelf zoals schoonmaken en eten koken omdat ze smetvrees had.Daar leek het in ieder geval wel op.En Nena was lui ja.Maar zoals Natasia haar benaderd en daarna Nathanael zit wel een verschil tussen.Koppig als ze was gaat ze geen ja zeggen tegen Nathanael ,na al dat gekrijs van Natasia.En ik geef haar nog gelijk ook.Ze zal er ooit zelf wel achter komen dat als er niemand is,ze toch echt zelf het vuilnis moet verwijderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep subjectief, dat weet ik, want ik vind andere mensen weer naar of zelfs erger.
Dit had te maken met de luiheid van Nena en het feit dat ze zich te goed vond om een vuilniszak op te ruimen.
Natasia was niet lui, ze deed het meeste in dat huis, dus ze had recht van spreken.
Ze ging een beetje overboard (vast door haar schoonmaakmanie), maar ach, bij Huub wordt er gezegd, het was maar spel en er moest tv gemaakt worden..............................
Je komt nu hiermee, maar het is geen situatie waar over gesproken wordt.
Ik kan ook filmpjes posten waar het tegenovergestelde gebeurt en wat er gezegd is over het behulpzame keer op keer bevestigt.
Ik denk persoonlijk niet dat het bewust was wat Nena deed, ze kon niet anders dan zich zo opstellen, want ze wist dat ze anders geen argumenten zou hebben om het niet te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dat zwijgen maakte Natasia helemaal dol. En ja, die vuilniszak had ze best weg kunnen gooien, maar ik heb het idee dat ze die vuilniszak gewoon gebruikte om Natasia dwars te zitten. En geeft toe, dat deed ze goed!
En dat ze een verwend kind was ben ik ook met je eens.
Maar ja, de ene persoon mag je liever dan de andere, en ik mocht Nena graag, mede vanwege haar flegmatieke gedrag.
. En Natasia vond ik een naar rotwijf, met een paar zorgzame trekjes, maar die wogen niet genoeg op tegen haar verder vreselijke gedrag.
Inderdaad, voor een groot deel eens met wat je schrijft, al denk ik dat er nog bij komt dat Natasia zich als "moeder" zag. Dat vertroebelt ook de relatie tussen mensen. Misschien goed bedoeld, maar de ander heeft er niet altijd zin in. Dat botst dan ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Natasia deed ook veel zelf zoals schoonmaken en eten koken omdat ze smetvrees had.Daar leek het in ieder geval wel op.En Nena was lui ja.Maar zoals Natasia haar benaderd en daarna Nathanael zit wel een verschil tussen.Koppig als ze was gaat ze geen ja zeggen tegen Nathanael ,na al dat gekrijs van Natasia.En ik geef haar nog gelijk ook.Ze zal er ooit zelf wel achter komen dat als er niemand is,ze toch echt zelf het vuilnis moet verwijderen.
Ik denk ook we dat Natas zich soms als een moeder voelde,het kwam alleen soms een beetje rottig uit haar strot,Dat bedoel ik met het verschil hoe Nathanael Nena benaderde,was duidelijk anders,En op het filmpje is ook te zie "lijkt wel" dat Nena daar toch wel over nadenkt".Maarja,precies zullen we het nooit weten.Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een groot deel eens met wat je schrijft, al denk ik dat er nog bij komt dat Natasia zich als "moeder" zag. Dat vertroebelt ook de relatie tussen mensen. Misschien goed bedoeld, maar de ander heeft er niet altijd zin in. Dat botst dan ja.
Yep, het eerste wat ik doe als ik 'smorgens opsta is mijn handen wassen. As ik aan het eten begin of een boterham klaarmaak, was ik altijd goed mijn handen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk ook we dat Natas zich soms als een moeder voelde,het kwam alleen soms een beetje rottig uit haar strot,Dat bedoel ik met het verschil hoe Nathanael Nena benaderde,was duidelijk anders,En op het filmpje is ook te zie "lijkt wel" dat Nena daar toch wel over nadenkt".Maarja,precies zullen we het nooit weten.Hoeft ook nietHoewel
Edit,en koken deed ze ook graag,maar Natasia wist ook dat zijzelf heel hygienisch was/is..Kan me daar trouwens ook wel iets bij voorstellen.Ikzelf doe m'n ringen af en was m'n handen ook voordat ik gehaktballen ga kneden.Dat zag ik anderen niet zosnel doen in de kooi.![]()
Omdat het hier om ex bewoners gaat nog iets waar ik van gruw..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, het eerste wat ik doe als ik 'smorgens opsta is mijn handen wassen. As ik aan het eten begin of een boterham klaarmaak, was ik altijd goed mijn handen.
Om deze reden heb ik vroeger zelden een boterham van een schoolvriendinnetje opgegeten als ik de mijne was vergeten, en zij mij eentje aanbood.
Het verbaast me ook in kookprogramma's dat koks e.d. handen schudden met mensen de zo toevallig binnen komen lopen, om vrolijk met het eten verder gaan. Ik eet ook niet overal. Aan de andere kant ben ik best een viespeuk, want als mijn popcorn op de grond valt, eet ik het toch nog op.Tsja, je moet wel een balans zien te vinden, anders gaat het verkeerd.
Heb ik niet gezien gelukkig. Het ergste vind ik nog altijd Patty die met de wc-borstel haar hele badkamer ging schoonmaken. Maar goed, we gaan nu erg OT.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Omdat het hier om ex bewoners gaat nog iets waar ik van gruw..
Het programma "ik kom bij je eten" ik wou het tegen Huub "zeggen" maar hij zal het wel lezen hier,Gisteren met Nada van Nie "zo heet ze tch,die getrouwd was met die voetballer"? Die ging constant met haar handen door haar"haren" en ondertussen stokbrood omdraaien.Dan ben ik ook een Natasia,ik vind dat zo vies..
Dus Huub ,bescherm de BNers en waarschuw ze als dat kan voordat soort "Bloopers" hoewel ik het ook wel leuk vind om ze te betrappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |