Vast wel. Tenzij de mannen te bang voor haar zijn en haar een tientje geven als ze bij hen uit de buurt blijftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder
Zal ze al achter het CS staan, om d'r kut te verkopen voor een tientje?
Bedoel je te zeggen dat de Natasia die ik heb leren kennen, de opvoeding door haar dochter heeft laten doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
ik weet niet, ik hoop voor dr dat ze een vast inkomen heeft en dat dr kinderen een beetje een stabiele omgeving hebben waar ze gewoon kind kunnen zijn, ik weet wel dat die dochter van haar de opvoeding van dr broertje zowat had overgenomen terwijl ze 9 ofzo was
ik weet die namen ook niet meer, maar dat jochie was echt grappig![]()
Je vergist je, dat was Nena.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder
Nee, ik vergis me niet, ik borduur daar op voort.quote:
toen Natasia in de kooi zat en die kinderen op bezoek waren zag je duidelijk dat die dochter voor dr broertje moest zorgen en zich met dingen bezig hield die niet goed zijn voor een kind, een oude ziel in een jong lichaamquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat de Natasia die ik heb leren kennen, de opvoeding door haar dochter heeft laten doen?![]()
Geloof daar niets van.
Als Karma a bitch is, mag je wel uitkijken....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me niet, ik borduur daar op voort.
Natasia riep dat tegen Nena, maar ik heb zo het idee dat karma a bitch is voor Natasia en zij degene is die op die wijze het hoofd boven water moet zien te houden.
als het in bulgarije nagesynchroniseerd wordt uitgezonden (of is uitgezonden) heeft een site natuurlijk weinig zinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:07 schreef jopiebaco het volgende:
Iemand een linkje naar de Bulgaarse site?![]()
En het klopt toch dat Brian in de allereerste week, waar de bewoners 100.000 konden verdienen, 25000 euro heeft gewonnen? Of heeft hij deze nooit gekregen?
Huub, Brian al terug gesmst?![]()
Japie en Cora waren gisteravond bij ons, en Jaap heeft IK SNAP JOU NIET< KLOOTZAK IK SNAP JE NIET< IK SNAP MESELLUF NIET als SMS toon, je schrikt je helemaal kapot als hij een sms krijgt. (die beltoon was cadeautje voor mij van een editor die hem in een geluidsbestandje had gepropt en ge blue tooth had)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja joh, ik keek nooit de uitzendingen ik weet wel dat Lieke ooit met een taart kwam met 100 uitzendingen ofzo ik dacht ik tel er 200 bij op
edit: ja soms keek ik uitzendingen om te kijken wat er ongeveer gebeurde tijdens de streamlockhet legendarische IK SNAP JOU NIET was namelijk ook tijdens een streamlock.. had ik toch niet willen missen
![]()
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Karma a bitch is, mag je wel uitkijken....
Nenaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.
Hooguit interessant als je de hond aan het uitlaten bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Natasiaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef beequeen het volgende:
Maart vorig jaar was ze al weer aardig op gewicht.
[ afbeelding ]
Is ze weer bij Dr. Laban van de Bergmankliniek geweest?
[ afbeelding ]
Ach nou toch, ..... moet je in haar gezicht zeggen, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.
En zo is dat! Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Japie en Cora waren gisteravond bij ons, en Jaap heeft IK SNAP JOU NIET< KLOOTZAK IK SNAP JE NIET< IK SNAP MESELLUF NIET als SMS toon, je schrikt je helemaal kapot als hij een sms krijgt. (die beltoon was cadeautje voor mij van een editor die hem in een geluidsbestandje had gepropt en ge blue tooth had)
Weet je wat pas treurig is, we hebben beiden (ja ik ook bloos bloos) nog steeds beiden op zowel onze prive als zakelijke mobiele nummers de gouden kooi tune als bel toonOver blijven hangen in het verleden gesproken
maar ach, als mensen hun wenkbrauw optrekken als ze mijn telefoon horen zeg ik altijd: he ik heb die beltoon verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |