quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft Claire voor een gesprek naar buiten meegenomen.
Er wordt stevig op haar ingepraat .
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
Ik baal enorm dat ik geen streams heb.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Brian heeft Eric iets in Amanda haar drankje gedaan.
Brian gaat er over bellen. Amanda mag niets meer van Eric aannemen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Dat feest volgende week.. la fete blanche? Is dat inclusief coke?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Yavido het volgende:
Amanda voert weer het hoogste woord, ze vindt het tever gaan hoe Palma zich heeft gedragen vandaag.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze ontdekken dat 2 stukken uit de krant ontbreken. Natasia belt meteen naar 'achter'
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de eerste gay-mail binnen van ene Chris![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee Brian, nog even wachten .......
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia in de vijfde versnelling. Amanda krijgt de volle laag ......
quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Nena lijkt haar zonden te overdenken aan het keukenblad.
Natasia lijkt er minder mee te zitten. Nena zegt het tegen Bart.
Bart moet lachen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef Noek het volgende:
En dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.
maar dat is ze natuurlijk niet!!!
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
Toch wel fijn dat Huub in ieder geval Claire als medespeelster heeft .
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef chufi het volgende:
Gaat Mike morgen met de taxi dat hij nu nog niet in bed ligt ?
Of weet ie al dat Huub hem wakker wil houden ..?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:03 schreef Leandra het volgende:
Nena had toen met Sinterklaas zo'n leuke surprise voor Natasia bedacht... die het te moeilijk vond.
quote:
.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef cobain94 het volgende:
Nog maar wat plukjes haar erbij...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat zijn aanpak van Mikey hem veel stemmen heeft gekost.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
Er is verdomde moeilijk achter te komen of Syl zwanger is
niet dat het echt belangrijk is, ben gewoon nieuwsgierig.
Je ziet haar buik niet of nauwelijks.
Ze ziet er wel wat moeiig uit maar dat kan ook van het stappen komen en ze rookt nog steeds.
[ afbeelding ]
Lady GaGa NeNaquote:Op maandag 27 juli 2009 21:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Kom net thuis, lees even het vorige topic door en doe de nieuwe openingspost zo .
BB, CBML en DGK'ers #37
[ afbeelding ]
pppssstttt dat was de acteur brain in het echt zijn dgk spelers heel aardigquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En nu zeg ik een keer "sop lekker verder verder in jullie mening, ook prima"
Wat een klein mannekequote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef _-inge-_ het volgende:
Nummertje 38 alweerLeuk om foto's te zien van de kleine spruiten van de ex-DGK'ers in voorgaande delen.
Deze foto's kwam ik op het VOL forum tegen van de (kleine!!) Kairo. Hopelijk groeit het premature mannetje nu goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.facebook.com/heres
http://upcult.hyves.nl/
nu nog twitter
dit was tijdens Can't Buy Me Love,quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef jopiebaco het volgende:
huub, wat vroegen ze aan je de laatste 3 seconden, en wat deed jij daar?
En waarvoor maakten ze dit filmpje wanneer?
Yep, via hyves. Nathanael is een baas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit was tijdens Can't Buy Me Love,
die artre had Jaap ook al benaderd en ook al een aanvraag bij Talpa gedaan, ik stond toen net bij het hek omdat het exit dinsdag was, om de exit te begeleiden. Stopt er een auto met camera man etc. Ik was toen wel pissed ja, omdat het natuurlijk niet mocht uitlekken wie er uit moest!
Echt bizar was dat,
nathanael woont in the states en heb af en toe contact met hem, blijf het wel een coole gast vinden
het is in bulgarije op de tv, zowiezo de eerste 100 en volgens mij zijn ze doorgegaan,quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ze moeten DGK echt in het Duits nasynchroniseren... volgens mij waren er ook plannen om het in Roemenie op de buis te krijgen
ik zou dan ook gewoon van die 300 uitzendingen er zo'n 100 van maken met alle hoogtepunten, dan heb je echt een fantastisch programma
Vast wel. Tenzij de mannen te bang voor haar zijn en haar een tientje geven als ze bij hen uit de buurt blijftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder
Zal ze al achter het CS staan, om d'r kut te verkopen voor een tientje?
Bedoel je te zeggen dat de Natasia die ik heb leren kennen, de opvoeding door haar dochter heeft laten doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
ik weet niet, ik hoop voor dr dat ze een vast inkomen heeft en dat dr kinderen een beetje een stabiele omgeving hebben waar ze gewoon kind kunnen zijn, ik weet wel dat die dochter van haar de opvoeding van dr broertje zowat had overgenomen terwijl ze 9 ofzo was
ik weet die namen ook niet meer, maar dat jochie was echt grappig![]()
Je vergist je, dat was Nena.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder
Nee, ik vergis me niet, ik borduur daar op voort.quote:
toen Natasia in de kooi zat en die kinderen op bezoek waren zag je duidelijk dat die dochter voor dr broertje moest zorgen en zich met dingen bezig hield die niet goed zijn voor een kind, een oude ziel in een jong lichaamquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat de Natasia die ik heb leren kennen, de opvoeding door haar dochter heeft laten doen?![]()
Geloof daar niets van.
Als Karma a bitch is, mag je wel uitkijken....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me niet, ik borduur daar op voort.
Natasia riep dat tegen Nena, maar ik heb zo het idee dat karma a bitch is voor Natasia en zij degene is die op die wijze het hoofd boven water moet zien te houden.
als het in bulgarije nagesynchroniseerd wordt uitgezonden (of is uitgezonden) heeft een site natuurlijk weinig zinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:07 schreef jopiebaco het volgende:
Iemand een linkje naar de Bulgaarse site?![]()
En het klopt toch dat Brian in de allereerste week, waar de bewoners 100.000 konden verdienen, 25000 euro heeft gewonnen? Of heeft hij deze nooit gekregen?
Huub, Brian al terug gesmst?![]()
Japie en Cora waren gisteravond bij ons, en Jaap heeft IK SNAP JOU NIET< KLOOTZAK IK SNAP JE NIET< IK SNAP MESELLUF NIET als SMS toon, je schrikt je helemaal kapot als hij een sms krijgt. (die beltoon was cadeautje voor mij van een editor die hem in een geluidsbestandje had gepropt en ge blue tooth had)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja joh, ik keek nooit de uitzendingen ik weet wel dat Lieke ooit met een taart kwam met 100 uitzendingen ofzo ik dacht ik tel er 200 bij op
edit: ja soms keek ik uitzendingen om te kijken wat er ongeveer gebeurde tijdens de streamlockhet legendarische IK SNAP JOU NIET was namelijk ook tijdens een streamlock.. had ik toch niet willen missen
![]()
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Karma a bitch is, mag je wel uitkijken....
Nenaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.
Hooguit interessant als je de hond aan het uitlaten bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Natasiaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef beequeen het volgende:
Maart vorig jaar was ze al weer aardig op gewicht.
[ afbeelding ]
Is ze weer bij Dr. Laban van de Bergmankliniek geweest?
[ afbeelding ]
Ach nou toch, ..... moet je in haar gezicht zeggen, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.
En zo is dat! Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Japie en Cora waren gisteravond bij ons, en Jaap heeft IK SNAP JOU NIET< KLOOTZAK IK SNAP JE NIET< IK SNAP MESELLUF NIET als SMS toon, je schrikt je helemaal kapot als hij een sms krijgt. (die beltoon was cadeautje voor mij van een editor die hem in een geluidsbestandje had gepropt en ge blue tooth had)
Weet je wat pas treurig is, we hebben beiden (ja ik ook bloos bloos) nog steeds beiden op zowel onze prive als zakelijke mobiele nummers de gouden kooi tune als bel toonOver blijven hangen in het verleden gesproken
maar ach, als mensen hun wenkbrauw optrekken als ze mijn telefoon horen zeg ik altijd: he ik heb die beltoon verdiend
Valt me wel op dat Brian altijd hulpvaardig en zorgzaam is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef jopiebaco het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/156217&mvpageno=1
GE-WEL-DIG, die slippers ook, allebei tegelijk kapot
Denk het wel. Kortgeknipte nagels.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:59 schreef beequeen het volgende:
How cute Eer. Deze vind ik echt heel mooi.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat Claire's handen?
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt me wel op dat Brian altijd hulpvaardig en zorgzaam is.
Fact!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.
Ja geweldige personen noem je daarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.
Natasia en Brian waren de meest gastvrije deelnemers aan De Kooiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja geweldige personen noem je daarDit is er een van
![]()
In mijn ogen twee nare mensen, maar dat is een subjectief oordeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natasia en Brian waren de meest gastvrije deelnemers aan De Kooi
Nou zeg! En ook zo lief en zachtaardigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja geweldige personen noem je daarDit is er een van
![]()
Nena had er schijt aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg! En ook zo lief en zachtaardig![]()
word gewoon wéér bang van dat mens
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar hoe stoïcijns ze bleef onder al dat getier en gescheld
Yep subjectief, dat weet ik, want ik vind andere mensen weer naar of zelfs erger.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn ogen twee nare mensen, maar dat is een subjectief oordeel.
quote:
Dat ben ik met je eens, dat zwijgen maakte Natasia helemaal dol. En ja, die vuilniszak had ze best weg kunnen gooien, maar ik heb het idee dat ze die vuilniszak gewoon gebruikte om Natasia dwars te zitten. En geeft toe, dat deed ze goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ze kon niet anders dan doen wat ze deed. Ik denk dat ze in een andere soortgelijke situatie hetzelfde gereageerd zou hebben. Denk ook dat ze haar leven niet anders geleid heeft, dan het verwende kutkind uit te hangen. Heb niets tegen Nena hoor, maar zo zie ik het. Ik denk dat ze vroeg heeft geleerd om gewoon dwars te liggen en zichzelf af te sluiten voor kritiek, want ze wist dat het terecht was.
Eigenlijk best slim, want als je weinig zegt, kun je je ook niet vastlullen of echt met een bek vol tanden komen te zitten.
Natasia deed ook veel zelf zoals schoonmaken en eten koken omdat ze smetvrees had.Daar leek het in ieder geval wel op.En Nena was lui ja.Maar zoals Natasia haar benaderd en daarna Nathanael zit wel een verschil tussen.Koppig als ze was gaat ze geen ja zeggen tegen Nathanael ,na al dat gekrijs van Natasia.En ik geef haar nog gelijk ook.Ze zal er ooit zelf wel achter komen dat als er niemand is,ze toch echt zelf het vuilnis moet verwijderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep subjectief, dat weet ik, want ik vind andere mensen weer naar of zelfs erger.
Dit had te maken met de luiheid van Nena en het feit dat ze zich te goed vond om een vuilniszak op te ruimen.
Natasia was niet lui, ze deed het meeste in dat huis, dus ze had recht van spreken.
Ze ging een beetje overboard (vast door haar schoonmaakmanie), maar ach, bij Huub wordt er gezegd, het was maar spel en er moest tv gemaakt worden..............................
Je komt nu hiermee, maar het is geen situatie waar over gesproken wordt.
Ik kan ook filmpjes posten waar het tegenovergestelde gebeurt en wat er gezegd is over het behulpzame keer op keer bevestigt.
Ik denk persoonlijk niet dat het bewust was wat Nena deed, ze kon niet anders dan zich zo opstellen, want ze wist dat ze anders geen argumenten zou hebben om het niet te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dat zwijgen maakte Natasia helemaal dol. En ja, die vuilniszak had ze best weg kunnen gooien, maar ik heb het idee dat ze die vuilniszak gewoon gebruikte om Natasia dwars te zitten. En geeft toe, dat deed ze goed!
En dat ze een verwend kind was ben ik ook met je eens.
Maar ja, de ene persoon mag je liever dan de andere, en ik mocht Nena graag, mede vanwege haar flegmatieke gedrag.
. En Natasia vond ik een naar rotwijf, met een paar zorgzame trekjes, maar die wogen niet genoeg op tegen haar verder vreselijke gedrag.
Inderdaad, voor een groot deel eens met wat je schrijft, al denk ik dat er nog bij komt dat Natasia zich als "moeder" zag. Dat vertroebelt ook de relatie tussen mensen. Misschien goed bedoeld, maar de ander heeft er niet altijd zin in. Dat botst dan ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Natasia deed ook veel zelf zoals schoonmaken en eten koken omdat ze smetvrees had.Daar leek het in ieder geval wel op.En Nena was lui ja.Maar zoals Natasia haar benaderd en daarna Nathanael zit wel een verschil tussen.Koppig als ze was gaat ze geen ja zeggen tegen Nathanael ,na al dat gekrijs van Natasia.En ik geef haar nog gelijk ook.Ze zal er ooit zelf wel achter komen dat als er niemand is,ze toch echt zelf het vuilnis moet verwijderen.
Ik denk ook we dat Natas zich soms als een moeder voelde,het kwam alleen soms een beetje rottig uit haar strot,Dat bedoel ik met het verschil hoe Nathanael Nena benaderde,was duidelijk anders,En op het filmpje is ook te zie "lijkt wel" dat Nena daar toch wel over nadenkt".Maarja,precies zullen we het nooit weten.Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een groot deel eens met wat je schrijft, al denk ik dat er nog bij komt dat Natasia zich als "moeder" zag. Dat vertroebelt ook de relatie tussen mensen. Misschien goed bedoeld, maar de ander heeft er niet altijd zin in. Dat botst dan ja.
Yep, het eerste wat ik doe als ik 'smorgens opsta is mijn handen wassen. As ik aan het eten begin of een boterham klaarmaak, was ik altijd goed mijn handen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk ook we dat Natas zich soms als een moeder voelde,het kwam alleen soms een beetje rottig uit haar strot,Dat bedoel ik met het verschil hoe Nathanael Nena benaderde,was duidelijk anders,En op het filmpje is ook te zie "lijkt wel" dat Nena daar toch wel over nadenkt".Maarja,precies zullen we het nooit weten.Hoeft ook nietHoewel
Edit,en koken deed ze ook graag,maar Natasia wist ook dat zijzelf heel hygienisch was/is..Kan me daar trouwens ook wel iets bij voorstellen.Ikzelf doe m'n ringen af en was m'n handen ook voordat ik gehaktballen ga kneden.Dat zag ik anderen niet zosnel doen in de kooi.![]()
Omdat het hier om ex bewoners gaat nog iets waar ik van gruw..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, het eerste wat ik doe als ik 'smorgens opsta is mijn handen wassen. As ik aan het eten begin of een boterham klaarmaak, was ik altijd goed mijn handen.
Om deze reden heb ik vroeger zelden een boterham van een schoolvriendinnetje opgegeten als ik de mijne was vergeten, en zij mij eentje aanbood.
Het verbaast me ook in kookprogramma's dat koks e.d. handen schudden met mensen de zo toevallig binnen komen lopen, om vrolijk met het eten verder gaan. Ik eet ook niet overal. Aan de andere kant ben ik best een viespeuk, want als mijn popcorn op de grond valt, eet ik het toch nog op.Tsja, je moet wel een balans zien te vinden, anders gaat het verkeerd.
Heb ik niet gezien gelukkig. Het ergste vind ik nog altijd Patty die met de wc-borstel haar hele badkamer ging schoonmaken. Maar goed, we gaan nu erg OT.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Omdat het hier om ex bewoners gaat nog iets waar ik van gruw..
Het programma "ik kom bij je eten" ik wou het tegen Huub "zeggen" maar hij zal het wel lezen hier,Gisteren met Nada van Nie "zo heet ze tch,die getrouwd was met die voetballer"? Die ging constant met haar handen door haar"haren" en ondertussen stokbrood omdraaien.Dan ben ik ook een Natasia,ik vind dat zo vies..
Dus Huub ,bescherm de BNers en waarschuw ze als dat kan voordat soort "Bloopers" hoewel ik het ook wel leuk vind om ze te betrappen![]()
Ricardo needs botox"zelf zou ik het nooit doen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |