Ik zit zonder de streams ook met verbazing dit alles te volgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
Wáárom zijn ze in die eindfase van DGK nog zoveel gastspelers erin aant gooien? WHY?
Ik ben vandaag echt helemaal confuus ervan
nou, roep me dan maar. Ik ben hier echt weg vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef Ziet het volgende:
mooi dat huub en jaap haar allebei niet moeten.
als huub nog een paar dagen zo tegen haar door gaat is ze nog voor het weekend naar huis.
Doei avonnequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, roep me dan maar. Ik ben hier echt weg van
Voorlopig zit ik in het TV-subforum
Ze willen Huub er gewoon uit hebben...liefst via een exit....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
Wáárom zijn ze in die eindfase van DGK nog zoveel gastspelers erin aant gooien? WHY?
Ik ben vandaag echt helemaal confuus ervan
Undercover Lover (deel 2) Remco pussyquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is de winnares van Undercover Lover. Geen idee wat het is overigens.
ik hou van Jaapquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef Varen het volgende:
Nicole tegen Jaap: kun je me leren schaken
Jaap: nee
Nicole: mag ik kijken? Jaap: nee
Ze heeft in ieder geval ongeveer 4 kilo aan nieuwe tieten aan hem overgehoudenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:18 schreef Varen het volgende:
Nicole is door stress om haar ex 12 kilo afgevallen
quote:22:54 - De strijd der kampen!
Dimitri komt even kijken waar zijn hulpbutler Tommie uithangt. Deze zit nog steeds bij Huub, Claire en Barry in de Chill Room. “Hij is overgelopen naar hun kant!”, schreeuwt Dimitri naar Brian en Amanda als hij het viertal in het vizier krijgt. “NSB-butler!”, roept Huub meteen naar hem. “Ze moesten je kaalscheren en op een platte kar het dorp uitrijden!”, vervolgt hij lachend naar Dimitri. “Het is goed zo, dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik voor Brian en Amanda hun kamp kies”, richt de avondbutler zich tot Tommie. “Dan moet je een nummertje trekken want het is druk aan die kant van de Villa”, zegt Huub en hij barst in lachen uit. “Dat is alleen maar zielig voor jou hoor, want dan is het rustig aan jouw kant”, concludeert de avondbutler. “Ik ga winnen, je kijkt het programma toch?”, repliceert Huub zelfverzekerd. Zelfs als je straks misschien niemand meer in jouw kamp hebt, Huub?
http://partyflock.nl/user/225122/text.html#text partyflock van Nicole.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval ongeveer 4 kilo aan nieuwe tieten aan hem overgehouden
Echt, waar halen ze die nitwits vandaan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:22 schreef Varen het volgende:
Nicole: ik heb een week met mijn vriend, vanaf 23 februari
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huubquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:25 schreef Vandaag... het volgende:
Ola!
het lijkt alsof Robbie nu toch best met Huub overweg kan.
Hanz is gewoon een two-faced ratachtige. Die voor zijn eigen soort gekozen heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huub
Jammer. Hij heeft wel een lekker lijf namelijk. Maar ja, als hij tegen Huub isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huub
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
En weer een nieuwe erin??
Krijgen alle net afgewezen kandidaten nog een kansje om hun ernome mediageilheid te bevredigen??
Ze is domquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:30 schreef Kinga het volgende:
Wat kan Claire toch een domme kop trekken...
Ja hé, ik moet elke keer lachuh als ik Boudewijn langs zie komenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef Copycat het volgende:
Het leukste aan Sjefke is en blijft toch zijn naam.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:08 schreef Kinga het volgende:
"Ik heb nergens geen mening over"
Leer Nederlands!
haha, Brian en losse handjes! Hoe kom je erbij!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
Die sloerie had een ex met losse handjes!! Dat is dan wel weer mooi, kan ze Amanda met de neus op de feiten duwen. Niet mooi dat ze zo'n ex had, maar misschien kan ze Amanda wat bijbrengen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
Die sloerie had een ex met losse handjes!! Dat is dan wel weer mooi, kan ze Amanda met de neus op de feiten duwen. Niet mooi dat ze zo'n ex had, maar misschien kan ze Amanda wat bijbrengen.
Om welk gedrag ging dat! Kijk nu vind ik haar wel ietsje leukerquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
eerder zei ze het ook tegen brian: zulk gedrag deed mijn ex ook,
en daar moet je mee oppassen,
vrouwen zijn gevoelig
alleen jammer dat brian het niet zo vatte
En hetzelfde geldt uiteindelijk ook voor Amanda. Kansloos.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
eerder zei ze het ook tegen brian: zulk gedrag deed mijn ex ook,
en daar moet je mee oppassen,
vrouwen zijn gevoelig
alleen jammer dat brian het niet zo vatte
Ze zegt nu dat haar ex hem niet overeden heeft, maar ex hield de hond vast, haast geen verschilquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef Lady-night het volgende:
Nicole haar vriendje pakte haar regelmatig bij haar strot en heeft haar hond overreden......losse handjes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |