Jammer. Hij heeft wel een lekker lijf namelijk. Maar ja, als hij tegen Huub isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Was vannacht ook zo op de slaapkamer, maar vanmiddag in de sauna zat hij alles door te lullen en af te gegeven op Huub
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
En weer een nieuwe erin??
Krijgen alle net afgewezen kandidaten nog een kansje om hun ernome mediageilheid te bevredigen??
Ze is domquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:30 schreef Kinga het volgende:
Wat kan Claire toch een domme kop trekken...
Ja hé, ik moet elke keer lachuh als ik Boudewijn langs zie komenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef Copycat het volgende:
Het leukste aan Sjefke is en blijft toch zijn naam.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:08 schreef Kinga het volgende:
"Ik heb nergens geen mening over"
Leer Nederlands!
haha, Brian en losse handjes! Hoe kom je erbij!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
Die sloerie had een ex met losse handjes!! Dat is dan wel weer mooi, kan ze Amanda met de neus op de feiten duwen. Niet mooi dat ze zo'n ex had, maar misschien kan ze Amanda wat bijbrengen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef petraa het volgende:
Die sloerie had een ex met losse handjes!! Dat is dan wel weer mooi, kan ze Amanda met de neus op de feiten duwen. Niet mooi dat ze zo'n ex had, maar misschien kan ze Amanda wat bijbrengen.
Om welk gedrag ging dat! Kijk nu vind ik haar wel ietsje leukerquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
eerder zei ze het ook tegen brian: zulk gedrag deed mijn ex ook,
en daar moet je mee oppassen,
vrouwen zijn gevoelig
alleen jammer dat brian het niet zo vatte
En hetzelfde geldt uiteindelijk ook voor Amanda. Kansloos.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
eerder zei ze het ook tegen brian: zulk gedrag deed mijn ex ook,
en daar moet je mee oppassen,
vrouwen zijn gevoelig
alleen jammer dat brian het niet zo vatte
Ze zegt nu dat haar ex hem niet overeden heeft, maar ex hield de hond vast, haast geen verschilquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef Lady-night het volgende:
Nicole haar vriendje pakte haar regelmatig bij haar strot en heeft haar hond overreden......losse handjes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |