Zegt dat !!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef MM-Luna het volgende:
Vond die vriendin van Paco veels te zachtaardig nog.
Dank uquote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, dat die kutjes voor het LIEFSTE jongetje van de klas kiezen en hem uit medelijden die prijs schenken. MAAR HET GAAT WERKELIJK HELEMAAL NERGENS MEER OVER.
Remco de homo bloost al bij een wangzoentje. Viel al op dag 2 door de mand. Hij is geloof ik 6 keer genomineerd geweest. Vanaf dag 1. JA HOOR, ECHT DE MEESTERVERLEIDER.
Noem dit programma dan: UNDERCOVER KNEUS.
KUTPROGRAMMA.
Bla bla bla, huiliequote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, dat die kutjes voor het LIEFSTE jongetje van de klas kiezen en hem uit medelijden die prijs schenken. MAAR HET GAAT WERKELIJK HELEMAAL NERGENS MEER OVER.
Remco de homo bloost al bij een wangzoentje. Viel al op dag 2 door de mand. Hij is geloof ik 6 keer genomineerd geweest. Vanaf dag 1. JA HOOR, ECHT DE MEESTERVERLEIDER.
KUTPROGRAMMA.
Men kan hem een kneus vinden..quote:Op donderdag 23 november 2006 00:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Dank u
Tenminste nog 1 iemand die een beetje normaal kan denken
Helemaal mee eens. Paco heeft de regels tijdens het spel "verruimt"quote:Op donderdag 23 november 2006 08:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Men kan hem een kneus vinden..
Maar hoe dan ook...hij was zeker vaak genomineerd.. en hij viel zo gezegt al snel door de mand..
Maar hij gaat nu mooi wel met die 100.000 naar huis..en zijn vriendin(nu is dat niet echt een aanwinst)
Dus ja ,hij lacht nu wel de uberverleider uit..
Paco die en waarschijnlijk én zijn vriendin alsnog verliest en ondanks zijn winnersmentaliteit..ook nog eens naast dat geldbedrag zit..Dus ja laat Remco dan maar een kneusje wezen..(zal hem een zorg zijn)
Nou en.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
KUTPROGRAMMA.
Nee eerlijk gezegd ben ik het volledig met je eensquote:Op donderdag 23 november 2006 09:03 schreef Yorout het volgende:
Ben ik de enige die de titel van dit topic enigszins ongepast vind?
Wat ben jij triest zeg! En dat noemt anderen kutjes en kneusjesquote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
KUTPROGRAMMA.
Tsja Remco is schijnbaar erg goed in sympathie wekken en heeft daarom terecht gewonnen. Dat jij het schijnbaar niet snapt is jouw probleem.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef oldschoolf00l het volgende:
Noem mij gek hoor, maar volgens mij was t de bedoeling van de singles om de koppels eruit te halen.
Vervolgens vertelt Remco OPENLIJK dat ie een vriendin heeft.
Dus rent die single griet naar de andere grietjes om de ontmaskering bekend te maken.. NOT
Tering die VMBO-lui verdienen elkaar zo erg veel.
Volgens mij snap jij de opzet van t programma niet helemaal. Succes met je 2 hersencellen schat!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Tsja Remco is schijnbaar erg goed in sympathie wekken en heeft daarom terecht gewonnen. Dat jij het schijnbaar niet snapt is jouw probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |