abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 21:44:21 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43799902
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_43800047
Jaaaaaaaaaa Remco heeft gewonnen, terecht! De enige die zo weinig mogelijk heeft uitgevroten, respect had voor zijn vriendin en zich geloofwaardig kon maken onder de rest. Vieze Paco heeft verloren hahaha.
pi_43800308
Remco is een terechte winnaar, omdat Paco een debiele driftkikker is die zich heeft overgeleverd aan zijn hormonen en de situatie misbruikte. Anoeshka was labiel vanaf dag 1 en blijkt nu een prostituee te zijn, ook buiten het programma.

Remco, de dweeb van het hele gebeuren, iedereen wist dat hij een undercover lover was, maar dat wisten ze ook van Paco en van Anoeshka... en op wie stem je dan.... degene die over lijken gaat of degene die zich weet te plaatsen in een positie die niet overdreven opvallend is.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_43800361
Ik vind het juist goed dat Remco gewonnen heeft die klote Paco heeft het verdient op te verliezen je gaat toch niet iemand lopen naaien terwijl je een kind en vriendin hebt. Ik denk dat wel 3 koppels uit elkaar zijn maar dat zullen we maandag wel zien.
............................
pi_43800383
Toch had ik liever Paco zien winnen
World Wrestling Entertainment
pi_43800487
Ik niet, nu is het des te leuker om te zien hoe zijn relatie verneukt is. Hij wint niets, en heeft zijn relatie misschien eigenhandig om zeep geholpen.

Dat is mooie televisie... schurken die verliezen, teven die ten onder gaan, en goedmoedige watjes die winnen omdat je het ze gunt.
--- Cameron Hodge ---
pi_43800696
Nou ik gunt het Remco wel..wat een schatje is dat toch

En ja.. Paco ..verdiende loon voor die eikel..
Misschien met een beetje geluk.. zit die niet alleen naast die 100.000,maar dat straks Evy het licht ziet en hem een rot schop geeft..heeft die toch nog een bonus..
Salsa Española
pi_43800716
Vond die vriendin van Paco veels te zachtaardig nog.
pi_43800749
Die vriendin baalde hard jonge Paco raus!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_43800814
als Paco het geld had gewonnen dan was het waarschijnlijk ook voor Evey nog een happy end geweest... aangezien Paco dan zijn acties kan verdedigen door te zeggen "maar zie hier, ik heb met dat gedrag mooi wel even 100.000 euro gewonnen."

daar helpt geen "ja maar" tegen op.
--- Cameron Hodge ---
pi_43800890
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef MM-Luna het volgende:
Vond die vriendin van Paco veels te zachtaardig nog.
Zegt dat !!
Ik had hem toch een knal verkocht...precies daar waar die mee de fout in ging
Zij bleef maar braaf glimlachen..

Maar wie weet als het allemaal door dringt ,kan me niet voorstellen dat je daar nog een relatie mee kan opbouwen
Salsa Española
pi_43802598
Allemaal leuk en aardig hoor, dat die kutjes voor het LIEFSTE jongetje van de klas kiezen en hem uit medelijden die prijs schenken. MAAR HET GAAT WERKELIJK HELEMAAL NERGENS MEER OVER.

Remco de homo bloost al bij een wangzoentje. Viel al op dag 2 door de mand. Hij is geloof ik 6 keer genomineerd geweest. Vanaf dag 1. JA HOOR, ECHT DE MEESTERVERLEIDER.

Noem dit programma dan: UNDERCOVER KNEUS.

KUTPROGRAMMA.
Allah u akbar
  donderdag 23 november 2006 @ 00:27:04 #13
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43807395
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, dat die kutjes voor het LIEFSTE jongetje van de klas kiezen en hem uit medelijden die prijs schenken. MAAR HET GAAT WERKELIJK HELEMAAL NERGENS MEER OVER.

Remco de homo bloost al bij een wangzoentje. Viel al op dag 2 door de mand. Hij is geloof ik 6 keer genomineerd geweest. Vanaf dag 1. JA HOOR, ECHT DE MEESTERVERLEIDER.

KUTPROGRAMMA.
Dank u

Tenminste nog 1 iemand die een beetje normaal kan denken
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 23 november 2006 @ 08:53:12 #14
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43811645
Remco: respect De enige echte eerlijke en oprechte winnaar. Geweldig dat die Paco loser er zo verloren bij zat. Het tegenovergestelde van Remco en aan het kortste eind trekken
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  donderdag 23 november 2006 @ 08:54:55 #15
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43811664
quote:

KUTPROGRAMMA.
Bla bla bla, huilie
De beste UL is gewoon Remco. Wat je schrijft doet er echt helemaal niet toe.
pi_43811691
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:27 schreef Hare het volgende:

[..]

Dank u

Tenminste nog 1 iemand die een beetje normaal kan denken
Men kan hem een kneus vinden..
Maar hoe dan ook...hij was zeker vaak genomineerd.. en hij viel zo gezegt al snel door de mand..

Maar hij gaat nu mooi wel met die 100.000 naar huis..en zijn vriendin(nu is dat niet echt een aanwinst)
Dus ja ,hij lacht nu wel de uberverleider uit..

Paco die en waarschijnlijk én zijn vriendin alsnog verliest en ondanks zijn winnersmentaliteit..ook nog eens naast dat geldbedrag zit..Dus ja laat Remco dan maar een kneusje wezen..(zal hem een zorg zijn)
Salsa Española
  donderdag 23 november 2006 @ 09:01:58 #17
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43811729
quote:
Op donderdag 23 november 2006 08:57 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Men kan hem een kneus vinden..
Maar hoe dan ook...hij was zeker vaak genomineerd.. en hij viel zo gezegt al snel door de mand..

Maar hij gaat nu mooi wel met die 100.000 naar huis..en zijn vriendin(nu is dat niet echt een aanwinst)
Dus ja ,hij lacht nu wel de uberverleider uit..

Paco die en waarschijnlijk én zijn vriendin alsnog verliest en ondanks zijn winnersmentaliteit..ook nog eens naast dat geldbedrag zit..Dus ja laat Remco dan maar een kneusje wezen..(zal hem een zorg zijn)
Helemaal mee eens. Paco heeft de regels tijdens het spel "verruimt" Klinkklong, daar gaat je glaasje.... Hij zal wel trots zijn op zijn "ik mag van mezelf niet verliezen" strategie.
  donderdag 23 november 2006 @ 09:03:06 #18
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43811745
Ben ik de enige die de titel van dit topic enigszins ongepast vind?
pi_43814494
quote:

KUTPROGRAMMA.
Nou en.
En wil je niet zo gefrustreerd gaan schreeuwen, ik ben niet doof.
  donderdag 23 november 2006 @ 11:36:25 #20
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_43814700
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:03 schreef Yorout het volgende:
Ben ik de enige die de titel van dit topic enigszins ongepast vind?
Nee eerlijk gezegd ben ik het volledig met je eens
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_43820072
quote:

KUTPROGRAMMA.
Wat ben jij triest zeg! En dat noemt anderen kutjes en kneusjes .
pi_43823969
Noem mij gek hoor, maar volgens mij was t de bedoeling van de singles om de koppels eruit te halen.
Vervolgens vertelt Remco OPENLIJK dat ie een vriendin heeft.
Dus rent die single griet naar de andere grietjes om de ontmaskering bekend te maken.. NOT

Tering die VMBO-lui verdienen elkaar zo erg veel.
Allah u akbar
pi_43824861
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef oldschoolf00l het volgende:
Noem mij gek hoor, maar volgens mij was t de bedoeling van de singles om de koppels eruit te halen.
Vervolgens vertelt Remco OPENLIJK dat ie een vriendin heeft.
Dus rent die single griet naar de andere grietjes om de ontmaskering bekend te maken.. NOT

Tering die VMBO-lui verdienen elkaar zo erg veel.
Tsja Remco is schijnbaar erg goed in sympathie wekken en heeft daarom terecht gewonnen. Dat jij het schijnbaar niet snapt is jouw probleem.
pi_43825551
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Tsja Remco is schijnbaar erg goed in sympathie wekken en heeft daarom terecht gewonnen. Dat jij het schijnbaar niet snapt is jouw probleem.
Volgens mij snap jij de opzet van t programma niet helemaal. Succes met je 2 hersencellen schat!
Allah u akbar
  donderdag 23 november 2006 @ 17:28:59 #25
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43825610
En ho maar weer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')