Die rand is volgens mij waar de extensions beginnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Omg hoe heeft dat ene nieuwe wijf de haren achter geknipt?!
+1quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Ik ben er echt kotsmisselijk van! Eric eruit en weer een vriendinnetje voor de kindjes van God. Hoe duidelijker willen ze het nog maken bij de FEBO. Ze hebben een leuk concept totaal verneukt.
Van 4-3 is het nu 3-5 ... Hoezo een ommekeer in het script richting eindsprintquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Ik ben er echt kotsmisselijk van! Eric eruit en weer een vriendinnetje voor de kindjes van God. Hoe duidelijker willen ze het nog maken bij de FEBO. Ze hebben een leuk concept totaal verneukt.
Klinkt echt als een aanwinst.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
WIE is dat wijf in godsnaam, ja Nicole, he he. Maar van welke straat hebben ze die nou weer geplukt!
Heb ik al eerder voorgesteld....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ik ben het helaas zo met je eens ......... geweldig concept verneukt door incompetente losers![]()
Zie mijn voorstel hierboven overigens![]()
Gewoon doen alsof Brian niet meer bestaat, scheelt volgens mij ook een hoop ergernis.
Ze is de winnares van Undercover Lover. Geen idee wat het is overigens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
WIE is dat wijf in godsnaam, ja Nicole, he he. Maar van welke straat hebben ze die nou weer geplukt!
Uit het tv-programma Unforgetable lover os zo schijnt .. Nooit van gehoord ....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
Dit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is de winnares van Undercover Lover. Geen idee wat het is overigens.
Sorry, had ik niet gezien, dat zijn we nu al met twee dus, wie volgt .....quote:
Van dattumquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit?
http://s02.undercoverlover.veronicatv.nl/
+ 1, ben er niet zo heel vaak maar wanneer ik er ben geen caps meer van de rattengang....quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, had ik niet gezien, dat zijn we nu al met twee dus, wie volgt .....
Gewoon geen aandacht meer schenken aan die rat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |