Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen,koffie!
Palma deed het fantastisch, en Amanda kan zich zelf wel redden, het is Brian waar ik mijn twijfels bij heb, Palma zal waarschijnlijk niet terug komen, St.Brian mag natuurlijk niet gehinderd worden bij zijn zegemars richting finale.
B is agressief en we weten wat hij kan doen, dat is het verschil, dat zegt meer over Brian dan over de rest, ze zegt nu ook dat hij fout was, aiaiai, ik voel weer een B&A ruzie aankomen, ik hou durfan!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)
1 senseo-pad nog, naar de benzine-pomp zo
Klopt helemaal. Jammer is dat, hierdoor verneukt hij mooie momenten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Als ik Palma was deed ik dat mooi niet, ik hoop echt dat ze nu zit te streamen en de conclusie trekt dat ze niet meer terug gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef Varen het volgende:
Conclusie: Palma mag terug komen, maar moet verder haar bek houden en slikken hoe Prinsesje Amanda met haar personeel omgaat
Dat zie ik nog niet gebeuren, ik denk dat het een toneelhaak wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef Varen het volgende:
Conclusie: Palma mag terug komen, maar moet verder haar bek houden en slikken hoe Prinsesje Amanda met haar personeel omgaat
Kinderarbeid?quote:
Ik wil daarom dat Brian NU aanschuift!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:07 schreef kahaarin het volgende:
B is agressief en we weten wat hij kan doen, dat is het verschil, dat zegt meer over Brian dan over de rest, ze zegt nu ook dat hij fout was, aiaiai, ik voel weer een B&A ruzie aankomen, ik hou durfan!![]()
voor Brian, die had nog wat koetsiekoetsie's tegoed na zijn gekrijs tegen Palma gisteren.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil daarom dat Brian NU aanschuift!
Dunno want streamloosquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef kahaarin het volgende:
![]()
Goed plan, is hij al wel wakker dan?
Dochter van Nancy, Nadesh.quote:
Ah dankje, ook goedemorgen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dochter van Nancy, Nadesh.
Goedemorgen.
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.quote:
Goh Brian vlak achter Huub in de Popoll, hoe is dat nou mogelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.
maar dat is ze natuurlijk niet!!!
tjaa.....het moet idd lijken of brian ineens heeeeel populair is gewordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh Brian vlak achter Huub in de Popoll, hoe is dat nou mogelijkWe weten al maanden wie de winnaar moet gaan worden, dus stop met die schijnvertoning REDAKTIE!
Kan alleen maar zeggen Palma hou je taaiquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat "onwerkbare situatie" voldoende kan zijn voor Palma om niet meer terug te hoeven komen.
Nu pasquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ook, hij komt al uit bed geloof ik.
Nee, ze was een vriendinnetje van Natasia....het kan ook dat Herma een type is dat gevoelig is voor de slijmslijmslijm methode is....dat nepvriendjes gedoe (ook toegepast door Amanda, Brian, Nadia)..en als je niet meedoet aan dat geslijm dan ben je tegen ze en dan wordt je bestempeld als slecht en krijg je de agressieve, dominante methode voor je kiezen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.
maar dat is ze natuurlijk niet!!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)
1 senseo-pad nog, naar de benzine-pomp zo
welk nr.?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef farscapevr6 het volgende:
erg ot maar hoorde vanacht dit nummer op youtube, kreeg een ardig brokkie in me keel
kan huub niet meer van zulke nummers spelen voor t slapen gaan? net zoiets als met die radio toen, dat de streamers nummers aanvragen
lol vergeet ik de linkquote:
bloempje.... ik heb precies hetzelfde zitten denken....quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef blomst het volgende:
Brian zijn theorie over de vele smsjes van HuuB was dat die uit de reclame inkomsten van de pro Huub sites werden betaald.
Na de weddenschap van Brian en Huub over de volgende popupol riep brian herhaaldelijk een site over de streams.
Zou zijn broer of een vriend een site hebben aangemaakt om daar reclameinkomsten te gebruiken voor smsjes van Brian???
En dan zeggen dat Palma niet kan discussieren, zou ze dan ook als een achterlijke mongool te keer moeten gaan voordat Brian vindt dat ze dat kan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Varen het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/128323
Het blijft een heftig filmpje!
Wat is Brian toch respectvol naar vrouwen
http://music.glowingpixel(...)ne%20autre%20ete.pdfquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:10 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
lol vergeet ik de link
Comptine d'un autre été L'après midi
http://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs&feature=related
Ja, doen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:29 schreef Kevv het volgende:
[..]
http://music.glowingpixel(...)ne%20autre%20ete.pdf
Stuur deze maar op naar Hupert zou ik zeggen
a, dus ik ben niet de enige die dat dacht en denkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Desii het volgende:
[..]
bloempje.... ik heb precies hetzelfde zitten denken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |