abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:07:18 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57493940
Goedemorgen. Brian en Amanda hijgen Huub als bij toverslag in de nek qua popo. Dat wordt een spannende finale, dus! Nek aan nek race waarbij het erom zal spannen .

Is Palma al gesignaleerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57494023
Nee, Herma maakt ze wakker.

Mogguh
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:39 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494078
quote:
08:40 - Palma-gate...

Gisteren liep de situatie Palma helemaal uit de hand. Eergisteren kwam het tot een fikse woordwisseling tussen Amanda en het hoofd huishouding, waar Brian vandaag verhaal over wilde halen. Helaas had Palma hier geen behoefte aan en ontmondde het in veel geschreeuw. Het hoofd huishouding besloot te vertrekken, en ook in het midden te laten of ze nog wel terug zou komen. De Miljonairs spraken af dat als ze vandaag niet komt, ze haar gaan bellen en haar op staande voet zouden ontslaan. Nu is dus de vraag, zou Palma vandaag nog komen?
Buiten dat gisteren, eergisteren en vandaag door elkaar lijken te lopen, ziet dit er dus naar uit dat ze vandaag Palma op staande voet gaan ontslaan.
Volgens VV, dus enige afwachtendheid is geboden ...
pi_57494118
Op staande voet ontslaan? Is dat op dit punt gerechtelijk nog wel eens mogelijk?

Ben benieuwd! Hoe lang werkt ze nu in DGK? Misschien is gewoon haar Jaarcontract wel over
pi_57494219
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Buiten dat gisteren, eergisteren en vandaag door elkaar lijken te lopen, ziet dit er dus naar uit dat ze vandaag Palma op staande voet gaan ontslaan.
Volgens VV, dus enige afwachtendheid is geboden ...
en dan komt die vervelende klier van een Ricardo haar zeker vervangen?
Go hard or go home
pi_57494260
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef jassy het volgende:
Op staande voet ontslaan? Is dat op dit punt gerechtelijk nog wel eens mogelijk?

Ben benieuwd! Hoe lang werkt ze nu in DGK? Misschien is gewoon haar Jaarcontract wel over
Als Palma zich gewoon ziek meldt kunnen ze haar niet ontslaan toch?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_57494303
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:30 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Als Palma zich gewoon ziek meldt kunnen ze haar niet ontslaan toch?
Klopt helemaal
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:33:48 #133
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57494322
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef jassy het volgende:

Kan alleen ontslag op staande voet (onmiddelijke opzegging van arbeidsovereenkomst) wegens dringende redenen, die moeten objectief zijn (iedere werkgever zou ontslaan) en subjectief zijn (deze werkgever wil ontslaan, dus het gedrag niet eerder gedoogd ofzo).

Ik ben dan benieuwd wat er dan dus nu nieuw is, in de omstandigheden. Ze heeft toch wel vaker geschreeuwd of gescholden?

Anders wordt het gewoon normaal opzegging, inclusief ontslagvergunning CWI, termijnen etc.

Maar goed, ik weet niet of het in DGK net zo werkt als in de rest van Nederland haha.
pi_57494325
Kan Palma niet gewoon gisteren zelf ontslag hebben genomen?
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:37:02 #135
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57494377
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:33 schreef Verida het volgende:
Kan Palma niet gewoon gisteren zelf ontslag hebben genomen?
Maar als je in een hevige gemoedstoestand ontslag neemt, kan je werkgever je daar niet altijd aan houden. Als ze uberhaupt nog terug wil komen natuurlijk. Maar volgens mij kan dat nog.
pi_57494527
Ik denk dat "onwerkbare situatie" voldoende kan zijn voor Palma om niet meer terug te hoeven komen.
pi_57494542
Herma en Huub in gesprek over Palma
Herma heeft gisteren Palma diverse malen gebeld en Palma niet te spreken gekregen.
het water roept
pi_57494599
Herma vindt dat Brian en Amanda Palma lelijk behandeld hebben
Amanda gaat hier tegen in. En Huub ook. Amanda begint weer over haar moeder.
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:50:51 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494619
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Varen het volgende:
Herma vindt dat Brian en Amanda Palma lelijk behandeld hebben
Amanda gaat hier tegen in. En Huub ook. Amanda begint weer over haar moeder.
En waar is Brian?
pi_57494636
het water roept
pi_57494645
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

En waar is Brian?
Die slaapt?
het water roept
pi_57494674
Goeiemorgen

Waarom helpt Huub het delletje nou steeds? Zo vervelend, laat ze het lekker zelf oplossen..... Palma deed het zó mooi gisteren
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_57494701

Herma bemiddeld. Amanda heeft het weer op de stoel onder haar vandaan trekken en over haar personeel.
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:57:17 #144
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57494726
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen

Waarom helpt Huub het delletje nou steeds? Zo vervelend, laat ze het lekker zelf oplossen..... Palma deed het zó mooi gisteren
Goedemorgen, koffie!

Palma deed het fantastisch, en Amanda kan zich zelf wel redden, het is Brian waar ik mijn twijfels bij heb, Palma zal waarschijnlijk niet terug komen, St.Brian mag natuurlijk niet gehinderd worden bij zijn zegemars richting finale.
be nice or go away
pi_57494744
Amanda: me moederrrr, me moederrrr
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:59:14 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494759
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:58 schreef Varen het volgende:
Amanda: me moederrrr, me moederrrr
Is een loeder die geen lor om d'r dochters geeft.
pi_57494780
Erg jammer dat Huub het nodig vindt om mee te werken aan een ontslag van Palma (mocht dat nog aan de orde zijn) ....

Amanda heeft zelf de grootste slabek en de enige manier om haar aan te pakken is dezelfde slabek open te trekken....Palma deed dat goed gisteren...Amanda is echt niet het lieverdje dat ze soms speelt..ze heeft niet voor niets in een inrichting voor "pokkemeiden" gezeten..die zal ook net zo tekeer zijn gegaan tegen haar moeder....

Ik erger me rot aan dat agressieve, dominante gedrag van Amanda en Brian...en nog meer aan mensen die zich door hun laten intimideren....ergelijk genoeg doen ze dat allemaal...ook Huub

Palma gisteren niet dus....met als resultaat..ontslag...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57494796
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen

Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:02:24 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494817
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef pullup het volgende:

Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Klopt. Dat is Huub's makke. Hij wil overal bovenop staan met zijn neus en zit daarom te vaak in de hoek waar de klappen vallen.
pi_57494826
Amanda is klaar met Palma, komt niet meer goed. Ze heeft respect voor ouderen, maar die moeten dat respect niet afdwingen.
Huub vindt dat Brian te ver gegaan is t.o.v. Palma
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')