abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:49:04 #102
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57492540
En zo lees ik op een ander forum ( volmaakt belachelijk staat het geloof ik voor) een anti Palma topic.Zolang Palma Mandje en Brain hielp was ze dus wel perfect maar nu ineens niet meer.Hoe denken de Fokkers over Palma???
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:00:11 #103
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57492595
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef eusjuh het volgende:
En zo lees ik op een ander forum ( volmaakt belachelijk staat het geloof ik voor) een anti Palma topic.Zolang Palma Mandje en Brain hielp was ze dus wel perfect maar nu ineens niet meer.Hoe denken de Fokkers over Palma???
*ei legt*

Palma heeft haar eigen frustratie precies op de goede mensen botgevierd omdat het hoog tijd was dat er iemand het gouden duo aan moest pakken, B&A zijn al gewoon veel te lang beschermd en A heeft zich best wel redelijk staande gehouden in de discussie, B is een ander verhaal, hij ging al flippen en raar doen terwijl hij er gisteren niet eens bij was toen Palma op A los ging, hij werd handtastelijk en agressief en hij ging alleen maar op verhalen af en hielp slabek onvoorwaardelijk, dit lijkt me een leuk gegeven en ik hoop dat Mannie nog een hoop discussies en problemen met anderen krijgt, het einde van het liedje was namelijk dat B&A onderling ruzie kregen, jammer dat een personeelslid de frictie moest bewerkstelligen en dat de miljonairs het niet oppikten maar het gevolg was sweeeeet, B&A woorden omdat Palma Mannie aanviel op haar kleding en gedrag, go Palma!
be nice or go away
pi_57492606
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:00 schreef kahaarin het volgende:

[..]

*ei legt*

Palma heeft haar eigen frustratie precies op de goede mensen botgevierd omdat het hoog tijd was dat er iemand het gouden duo aan moest pakken, B&A zijn al gewoon veel te lang beschermd en A heeft zich best wel redelijk staande gehouden in de discussie, B is een ander verhaal, hij ging al flippen en raar doen terwijl hij er gisteren niet eens bij was toen Palma op A los ging, hij werd handtastelijk en agressief en hij ging alleen maar op verhalen af en hielp slabek onvoorwaardelijk, dit lijkt me een leuk gegeven en ik hoop dat Mannie nog een hoop discussies en problemen met anderen krijgt, het einde van het liedeje was namelijk dat B&A onderling ruzie kregen, jammer dat een personeelslid de frictie moest bewerkstelligen en dat de miljonairs het niet oppikten maar het gevolg was sweeeeet, B&A woorden omdat Palma Mannie aanviel op haar kleding en gedrag, go Palma!
+10
~Think a happy thought, and you can fly~
-Peter Pan-
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:03:06 #105
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57492611
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:00 schreef kahaarin het volgende:

[..]

*ei legt*

Palma heeft haar eigen frustratie precies op de goede mensen botgevierd omdat het hoog tijd was dat er iemand het gouden duo aan moest pakken, B&A zijn al gewoon veel te lang beschermd en A heeft zich best wel redelijk staande gehouden in de discussie, B is een ander verhaal, hij ging al flippen en raar doen terwijl hij er gisteren niet eens bij was toen Palma op A los ging, hij werd handtastelijk en agressief en hij ging alleen maar op verhalen af en hielp slabek onvoorwaardelijk, dit lijkt me een leuk gegeven en ik hoop dat Mannie nog een hoop discussies en problemen met anderen krijgt, het einde van het liedeje was namelijk dat B&A onderling ruzie kregen, jammer dat een personeelslid de frictie moest bewerkstelligen en dat de miljonairs het niet oppikten maar het gevolg was sweeeeet, B&A woorden omdat Palma Mannie aanviel op haar kleding en gedrag, go Palma!
Mijn idee ook hoor
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:03:53 #106
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57492616
Ga er ook vandoor, hier nog het telefoon gesprek vanavond van Amanda met haar zus:

http://www.megaupload.com/?d=KZ6B7UV5
.
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:06:13 #107
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57492625
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, hier nog het telefoon gesprek vanavond van Amanda met haar zus:

http://www.megaupload.com/?d=KZ6B7UV5
Meegekeken dat gesprek.Moeder Mandje wil met haar uit eten dat was het liefdevolle goede nieuws via de zus.Niks mamma mist je wil je knuffen, lekker ff met alleen zijn maar uit eten.Zal wel een derde persoon meegaan ( mannelijk) om de rekening te betalen

P.s slaap lekker
pi_57492655
palma = inderdaad cool!
heb me rotgelachen!

ik ga ook naar bed, want veel gebeurt er niet meer
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:23:25 #109
167977 DGK_Tegengas
pi_57492691
Wil even de agenda updaten, weet iemand hoe die vrouwelijke DJ heet die morgen komt voor Huub ???
.
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:23:35 #110
145755 kahaarin
pi_57492692
trusten, ga ook slapen, gebeurt idd niets meer,,,,
be nice or go away
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:28:05 #111
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57492708
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef eusjuh het volgende:
[....] Hoe denken de Fokkers over Palma???
Mijn mening : Palma heeft zich gaandeweg steeds meer vereenzelvigd met De Kooi, het werd steeds meer Haar Villa. Het werd haar Leven ! De einddatum werd bekend en ze zag haar 'toekomst' instorten. En vanaf dat moment heeft ze zichzelf verloren en haar alter-ego ging een eigen leven leiden. De Miljonairs verlegden de focus weer terug op het spel en Palma had haar focus nog op "Ordnung und Netheid muss sein".

En toen viel ze zomaar ineens over het randje .......... Heel voorspelbaar overigens. Palma heeft zichzelf laten gaan. Ze vond zichzelf te belangrijk.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:38:22 #112
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57492741
Dat Palma zichzelf verloor werd tussen de middag duidelijk, het gesprek aan tafel. Japio was even heel welgemeend serieus. Geen toneelstukje. Hij stelde voor dat Palma twee dagen vrij zou nemen, vervolgens de Paasdagen en daarmee zou een afkoelperiode van 4-5 dagen ontstaan. Hij meende dat oprecht - hij had geen zin om Palma af te vallen. En het past helemaal in zijn HRM-achtergrond, deze vorm van diplomatiek optreden is typerend voor z'n opleiding.

Palma maakte toen de grote fout kwaad te worden en daardoor verloor ze zelfs de steun (die ze echt had) van Japio. Ze had moeten inzien dat ze zich ging verzetten tegen haar -op dat moment- enige bondgenoot.
Keep the Sunny Side Up
pi_57492817
hoop dat palma morgen er weer is
  donderdag 20 maart 2008 @ 03:16:35 #114
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57492845
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat Palma zichzelf verloor werd tussen de middag duidelijk, het gesprek aan tafel. Japio was even heel welgemeend serieus. Geen toneelstukje. Hij stelde voor dat Palma twee dagen vrij zou nemen, vervolgens de Paasdagen en daarmee zou een afkoelperiode van 4-5 dagen ontstaan. Hij meende dat oprecht - hij had geen zin om Palma af te vallen. En het past helemaal in zijn HRM-achtergrond, deze vorm van diplomatiek optreden is typerend voor z'n opleiding.

Palma maakte toen de grote fout kwaad te worden en daardoor verloor ze zelfs de steun (die ze echt had) van Japio. Ze had moeten inzien dat ze zich ging verzetten tegen haar -op dat moment- enige bondgenoot.
Het is een volwassen vrouw die zich niet de les laat lezen door mensen die haar kids hadden kunnen zijn.Oh wat was Palma cool in de ogen van Brainless en Del toen ze aan hun zijde stond.Wat was Palma gaaf toen ze los ging op Lieke ( in de ogen van de Lieke haters).Laten we wel wezen de bewoners zijn ranzig en lui en Palma mag dan van de huishouding zijn maar dan mag je nog enig fatsoen verw88.Miljonairs in spe zijn het toch?Persoonlijk vindt ik het vrij logisch dat Palma na hele lange tijd d'r gal eens spuugt.Onredelijkheid in al de discussies vindt je zowel bij haar als bij de miljonairs waarvan Del wel een hele grote smoel heeft!
  donderdag 20 maart 2008 @ 04:17:05 #115
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57492964
Popu poll Huub 31% en Brian 29%

Mooi opzetje om als vanouds de winnaar met 52-53% en de verliezer met 49% te laten eindigen in een ongelovelijke spannende finale
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 20 maart 2008 @ 04:36:21 #116
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57492992
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 04:17 schreef Prospera het volgende:
Popu poll Huub 31% en Brian 29%

Mooi opzetje om als vanouds de winnaar met 52-53% en de verliezer met 49% te laten eindigen in een ongelovelijke spannende finale
Pure manipulatie dus door het 'hokje'
  donderdag 20 maart 2008 @ 05:55:01 #117
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57493044
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 04:36 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Pure manipulatie dus door het 'hokje'
Goedemorgen... Wakker worden
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:23:05 #118
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57493544
Wel vreselijk "toevallig" dat nu het einde in zicht is Brian opeens vlak onder Huub zit met de Pol.... Lijkt mij duidelijk dat Brian dus moet winnen van de FEBO.... was namelijk erg ongeloofwaardig geweest als Brian bij de finale opeens zou winnen terwijl Huub altijd ver bovenaan stond met de Pols...

Ik heb nog steeds elke dag sla neigingen bij Brian, hoef hem maar te zien lachen en ik wil hem al iets aandoen.... maar als de Pol echt is lijkt het bijna of mensen Brian leuk vinden...
pi_57493546
Goedemorgen
Palma al in de kooi?
Of zullen we het moeten doen met Ricardo
Goedemorgen :W
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:42:54 #120
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_57493721
Als Palma slim is komt ze niet meer, wie wil er nu tussen een stelletje aso's zitten zoals Brainlles en Amandel die alleen maar stront kunnen braken !!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:45:11 #121
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57493739
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:23 schreef Starlie het volgende:
Wel vreselijk "toevallig" dat nu het einde in zicht is Brian opeens vlak onder Huub zit met de Pol.... Lijkt mij duidelijk dat Brian dus moet winnen van de FEBO.... was namelijk erg ongeloofwaardig geweest als Brian bij de finale opeens zou winnen terwijl Huub altijd ver bovenaan stond met de Pols...

Ik heb nog steeds elke dag sla neigingen bij Brian, hoef hem maar te zien lachen en ik wil hem al iets aandoen.... maar als de Pol echt is lijkt het bijna of mensen Brian leuk vinden...
Misschien is het je nog niet opgevallen dat Brian de winnaar is van DGK
De Febo doet er niet toe.
JDM zegt dat Brian de winnaar is punt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prospera op 20-03-2008 08:53:36 ]
pi_57493798
Brian zijn theorie over de vele smsjes van HuuB was dat die uit de reclame inkomsten van de pro Huub sites werden betaald.
Na de weddenschap van Brian en Huub over de volgende popupol riep brian herhaaldelijk een site over de streams.
Zou zijn broer of een vriend een site hebben aangemaakt om daar reclameinkomsten te gebruiken voor smsjes van Brian???
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:53:25 #123
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_57493821
Die hele familie zit in DGK lijkt het allemaal extra spelers voor Brainlles
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_57493847
Goeiemorgen
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:55:44 #125
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57493849
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef blomst het volgende:
Brian zijn theorie over de vele smsjes van HuuB was dat die uit de reclame inkomsten van de pro Huub sites werden betaald.
Na de weddenschap van Brian en Huub over de volgende popupol riep brian herhaaldelijk een site over de streams.
Zou zijn broer of een vriend een site hebben aangemaakt om daar reclameinkomsten te gebruiken voor smsjes van Brian???
Welnee, RTL regelt dat allemaal zelf.
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:07:18 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57493940
Goedemorgen. Brian en Amanda hijgen Huub als bij toverslag in de nek qua popo. Dat wordt een spannende finale, dus! Nek aan nek race waarbij het erom zal spannen .

Is Palma al gesignaleerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57494023
Nee, Herma maakt ze wakker.

Mogguh
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:39 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494078
quote:
08:40 - Palma-gate...

Gisteren liep de situatie Palma helemaal uit de hand. Eergisteren kwam het tot een fikse woordwisseling tussen Amanda en het hoofd huishouding, waar Brian vandaag verhaal over wilde halen. Helaas had Palma hier geen behoefte aan en ontmondde het in veel geschreeuw. Het hoofd huishouding besloot te vertrekken, en ook in het midden te laten of ze nog wel terug zou komen. De Miljonairs spraken af dat als ze vandaag niet komt, ze haar gaan bellen en haar op staande voet zouden ontslaan. Nu is dus de vraag, zou Palma vandaag nog komen?
Buiten dat gisteren, eergisteren en vandaag door elkaar lijken te lopen, ziet dit er dus naar uit dat ze vandaag Palma op staande voet gaan ontslaan.
Volgens VV, dus enige afwachtendheid is geboden ...
pi_57494118
Op staande voet ontslaan? Is dat op dit punt gerechtelijk nog wel eens mogelijk?

Ben benieuwd! Hoe lang werkt ze nu in DGK? Misschien is gewoon haar Jaarcontract wel over
pi_57494219
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Buiten dat gisteren, eergisteren en vandaag door elkaar lijken te lopen, ziet dit er dus naar uit dat ze vandaag Palma op staande voet gaan ontslaan.
Volgens VV, dus enige afwachtendheid is geboden ...
en dan komt die vervelende klier van een Ricardo haar zeker vervangen?
Go hard or go home
pi_57494260
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef jassy het volgende:
Op staande voet ontslaan? Is dat op dit punt gerechtelijk nog wel eens mogelijk?

Ben benieuwd! Hoe lang werkt ze nu in DGK? Misschien is gewoon haar Jaarcontract wel over
Als Palma zich gewoon ziek meldt kunnen ze haar niet ontslaan toch?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_57494303
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:30 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Als Palma zich gewoon ziek meldt kunnen ze haar niet ontslaan toch?
Klopt helemaal
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:33:48 #133
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57494322
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef jassy het volgende:

Kan alleen ontslag op staande voet (onmiddelijke opzegging van arbeidsovereenkomst) wegens dringende redenen, die moeten objectief zijn (iedere werkgever zou ontslaan) en subjectief zijn (deze werkgever wil ontslaan, dus het gedrag niet eerder gedoogd ofzo).

Ik ben dan benieuwd wat er dan dus nu nieuw is, in de omstandigheden. Ze heeft toch wel vaker geschreeuwd of gescholden?

Anders wordt het gewoon normaal opzegging, inclusief ontslagvergunning CWI, termijnen etc.

Maar goed, ik weet niet of het in DGK net zo werkt als in de rest van Nederland haha.
pi_57494325
Kan Palma niet gewoon gisteren zelf ontslag hebben genomen?
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:37:02 #135
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57494377
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:33 schreef Verida het volgende:
Kan Palma niet gewoon gisteren zelf ontslag hebben genomen?
Maar als je in een hevige gemoedstoestand ontslag neemt, kan je werkgever je daar niet altijd aan houden. Als ze uberhaupt nog terug wil komen natuurlijk. Maar volgens mij kan dat nog.
pi_57494527
Ik denk dat "onwerkbare situatie" voldoende kan zijn voor Palma om niet meer terug te hoeven komen.
pi_57494542
Herma en Huub in gesprek over Palma
Herma heeft gisteren Palma diverse malen gebeld en Palma niet te spreken gekregen.
het water roept
pi_57494599
Herma vindt dat Brian en Amanda Palma lelijk behandeld hebben
Amanda gaat hier tegen in. En Huub ook. Amanda begint weer over haar moeder.
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:50:51 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494619
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Varen het volgende:
Herma vindt dat Brian en Amanda Palma lelijk behandeld hebben
Amanda gaat hier tegen in. En Huub ook. Amanda begint weer over haar moeder.
En waar is Brian?
pi_57494636
het water roept
pi_57494645
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

En waar is Brian?
Die slaapt?
het water roept
pi_57494674
Goeiemorgen

Waarom helpt Huub het delletje nou steeds? Zo vervelend, laat ze het lekker zelf oplossen..... Palma deed het zó mooi gisteren
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_57494701

Herma bemiddeld. Amanda heeft het weer op de stoel onder haar vandaan trekken en over haar personeel.
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:57:17 #144
145755 kahaarin
pi_57494726
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen

Waarom helpt Huub het delletje nou steeds? Zo vervelend, laat ze het lekker zelf oplossen..... Palma deed het zó mooi gisteren
Goedemorgen, koffie!

Palma deed het fantastisch, en Amanda kan zich zelf wel redden, het is Brian waar ik mijn twijfels bij heb, Palma zal waarschijnlijk niet terug komen, St.Brian mag natuurlijk niet gehinderd worden bij zijn zegemars richting finale.
be nice or go away
pi_57494744
Amanda: me moederrrr, me moederrrr
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:59:14 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494759
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:58 schreef Varen het volgende:
Amanda: me moederrrr, me moederrrr
Is een loeder die geen lor om d'r dochters geeft.
pi_57494780
Erg jammer dat Huub het nodig vindt om mee te werken aan een ontslag van Palma (mocht dat nog aan de orde zijn) ....

Amanda heeft zelf de grootste slabek en de enige manier om haar aan te pakken is dezelfde slabek open te trekken....Palma deed dat goed gisteren...Amanda is echt niet het lieverdje dat ze soms speelt..ze heeft niet voor niets in een inrichting voor "pokkemeiden" gezeten..die zal ook net zo tekeer zijn gegaan tegen haar moeder....

Ik erger me rot aan dat agressieve, dominante gedrag van Amanda en Brian...en nog meer aan mensen die zich door hun laten intimideren....ergelijk genoeg doen ze dat allemaal...ook Huub

Palma gisteren niet dus....met als resultaat..ontslag...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57494796
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen

Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:02:24 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57494817
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef pullup het volgende:

Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Klopt. Dat is Huub's makke. Hij wil overal bovenop staan met zijn neus en zit daarom te vaak in de hoek waar de klappen vallen.
pi_57494826
Amanda is klaar met Palma, komt niet meer goed. Ze heeft respect voor ouderen, maar die moeten dat respect niet afdwingen.
Huub vindt dat Brian te ver gegaan is t.o.v. Palma
het water roept
pi_57494830
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goedemorgen, koffie!

Palma deed het fantastisch, en Amanda kan zich zelf wel redden, het is Brian waar ik mijn twijfels bij heb, Palma zal waarschijnlijk niet terug komen, St.Brian mag natuurlijk niet gehinderd worden bij zijn zegemars richting finale.
Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)

1 senseo-pad nog, naar de benzine-pomp zo
pi_57494847
Amanda vindt nu ineens dat Brian ook fout is.
het water roept
pi_57494850
Ik hoop dat Herma ook nog ff in gesprek raakt met Brian....
--Einstein
pi_57494903
Ik denk dat Palma zich ziek heeft gemeld...
--Einstein
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:07:12 #155
145755 kahaarin
pi_57494907
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)

B is agressief en we weten wat hij kan doen, dat is het verschil, dat zegt meer over Brian dan over de rest, ze zegt nu ook dat hij fout was, aiaiai, ik voel weer een B&A ruzie aankomen, ik hou durfan!

*slurpt vrolijk verder, net gehaald*
be nice or go away
pi_57494933
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Jammer is dat, hierdoor verneukt hij mooie momenten.
pi_57494977
Conclusie: Palma mag terug komen, maar moet verder haar bek houden en slikken hoe Prinsesje Amanda met haar personeel omgaat
het water roept
pi_57495037
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef Varen het volgende:
Conclusie: Palma mag terug komen, maar moet verder haar bek houden en slikken hoe Prinsesje Amanda met haar personeel omgaat
Als ik Palma was deed ik dat mooi niet, ik hoop echt dat ze nu zit te streamen en de conclusie trekt dat ze niet meer terug gaat.
pi_57495045
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:13:23 #160
145755 kahaarin
pi_57495058
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef Varen het volgende:
Dat zie ik nog niet gebeuren, ik denk dat het een toneelhaak wordt.
be nice or go away
pi_57495083
Nog een auto, O, Huub gaat motor rijlessen
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:18:37 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57495168
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:12 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderarbeid?
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:19:47 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57495187
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:07 schreef kahaarin het volgende:
B is agressief en we weten wat hij kan doen, dat is het verschil, dat zegt meer over Brian dan over de rest, ze zegt nu ook dat hij fout was, aiaiai, ik voel weer een B&A ruzie aankomen, ik hou durfan!
Ik wil daarom dat Brian NU aanschuift!
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:19:58 #164
145755 kahaarin
pi_57495191
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kinderarbeid?
Wie is dat eigenlijk?
be nice or go away
pi_57495212
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kinderarbeid?
voor Brian, die had nog wat koetsiekoetsie's tegoed na zijn gekrijs tegen Palma gisteren.
Altijd leuke beelden, Brian en kinderen......
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:21:06 #166
145755 kahaarin
pi_57495216
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wil daarom dat Brian NU aanschuift!

Goed plan, is hij al wel wakker dan?
be nice or go away
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:22:19 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57495237
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef kahaarin het volgende:

Goed plan, is hij al wel wakker dan?
Dunno want streamloos .
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2008 @ 10:22:40 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_57495248
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef kahaarin het volgende:

Wie is dat eigenlijk?
Dochter van Nancy, Nadesh.

Goedemorgen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57495260
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wie is dat eigenlijk?
Dochter van de yoga mevrouw
het water roept
pi_57495321
Ricardo heeft spijt en wil bloemen voor Palma bestellen, misschien breekt het ijs daardoor
het water roept
pi_57495350
Brian komt uit bed omdat de dochter van Nancy er is, hij is een echte kindervriend.
Ik merk aan Herma, dat ze het niet eens is met Amanda haar gedrag
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:29:12 #172
145755 kahaarin
pi_57495382
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dochter van Nancy, Nadesh.

Goedemorgen.
Ah dankje, ook goedemorgen.
be nice or go away
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:29:59 #173
145755 kahaarin
pi_57495401
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dunno want streamloos .
ik ook, hij komt al uit bed geloof ik.
be nice or go away
pi_57495453
het water roept
pi_57495610
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.

maar dat is ze natuurlijk niet!!!
Go hard or go home
pi_57495660
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:

[..]

en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.

Goh Brian vlak achter Huub in de Popoll, hoe is dat nou mogelijk We weten al maanden wie de winnaar moet gaan worden, dus stop met die schijnvertoning REDAKTIE!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57495723
die Ricardo heeft ook steeds zijn mond open
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:48:02 #178
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_57495734
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:43 schreef petraa het volgende:

[..]

Goh Brian vlak achter Huub in de Popoll, hoe is dat nou mogelijk We weten al maanden wie de winnaar moet gaan worden, dus stop met die schijnvertoning REDAKTIE!
tjaa.....het moet idd lijken of brian ineens heeeeel populair is geworden

wat ziet die pauper er weer uit zeg
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_57495736
Ik denk dat er heel weinig mensen hebben gestemd deze keer, en dat daardoor de uitslag zo is voor Brian en Amanda. De Huubstemmers hebben hun hand op de knip gehouden of het geld uitgegeven aan die vliegtuigjes.

Waarom zou je namenlijk nog stemmen, voor de punten? Ze kunnen haast niets met die punten, gastspelers en gasten komen ook zo binnen en punten worden eigenlijk alleen gebruikt voor telefoontjes.
Ik ben er van overtuigd dat de Huubstemmers allemaal weer gaan stemmen als het finalespel een sms finale wordt.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:48:51 #180
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57495750
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat "onwerkbare situatie" voldoende kan zijn voor Palma om niet meer terug te hoeven komen.
Kan alleen maar zeggen Palma hou je taai die RAT en die SILICONE SNOL komen nog wel aan de beurt
pi_57495765
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

ik ook, hij komt al uit bed geloof ik.
Nu pas
het water roept
pi_57495788
Waarom moet zo'n kind gelijk gezoend worden door Brian. Ik snap dat niet, iedereen die daar binnenkomt moet uitgebreid gezoend worden.
pi_57495867
hahaha wat een interessant gesprek.....op allevier de streams...

niet! nepmensen aan tafel...nepaardig zijn..zogenaamd interesse tonen..bah bah bah...
--Einstein
pi_57496009
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, ze was een vriendinnetje van Natasia....het kan ook dat Herma een type is dat gevoelig is voor de slijmslijmslijm methode is....dat nepvriendjes gedoe (ook toegepast door Amanda, Brian, Nadia)..en als je niet meedoet aan dat geslijm dan ben je tegen ze en dan wordt je bestempeld als slecht en krijg je de agressieve, dominante methode voor je kiezen...
--Einstein
pi_57496133
erg ot maar hoorde vanacht dit nummer op youtube, kreeg een ardig brokkie in me keel

kan huub niet meer van zulke nummers spelen voor t slapen gaan? net zoiets als met die radio toen, dat de streamers nummers aanvragen
pi_57496158
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

pi_57496163
yoga juf is niet helemaal in hogere sferen. Hoewel heel erg one on one met Lieke heeft er totaal geen moeite mee om Brainless prive les te geven.
Want wierook is duur en de huur moet betaald worden.
Wat heb je ook aan principes. Adem in adem uit adem in adem uit.
pi_57496167
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef farscapevr6 het volgende:
erg ot maar hoorde vanacht dit nummer op youtube, kreeg een ardig brokkie in me keel

kan huub niet meer van zulke nummers spelen voor t slapen gaan? net zoiets als met die radio toen, dat de streamers nummers aanvragen
welk nr.?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57496205
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:08 schreef petraa het volgende:

[..]

welk nr.?
lol vergeet ik de link

Comptine d'un autre été L'après midi

http://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs&feature=related
pi_57496402
http://www.clipser.com/watch_video/128323
Het blijft een heftig filmpje!
Wat is Brian toch respectvol naar vrouwen
het water roept
pi_57496407
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef blomst het volgende:
bloempje.... ik heb precies hetzelfde zitten denken....
pi_57496432
het water roept
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:25:26 #193
145755 kahaarin
pi_57496514
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Varen het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/128323
Het blijft een heftig filmpje!
Wat is Brian toch respectvol naar vrouwen
En dan zeggen dat Palma niet kan discussieren, zou ze dan ook als een achterlijke mongool te keer moeten gaan voordat Brian vindt dat ze dat kan?
be nice or go away
pi_57496569
het water roept
pi_57496603
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:10 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

lol vergeet ik de link

Comptine d'un autre été L'après midi

http://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs&feature=related
http://music.glowingpixel(...)ne%20autre%20ete.pdf

Stuur deze maar op naar Hupert zou ik zeggen
pi_57496787
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:29 schreef Kevv het volgende:

[..]

http://music.glowingpixel(...)ne%20autre%20ete.pdf

Stuur deze maar op naar Hupert zou ik zeggen
Ja, doen! Die is mooi!
Go hard or go home
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:42:47 #197
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57496900
Goedemorgen.... rustig hier..... De klap van de PP nog niet te boven?
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:43:06 #198
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57496908
Ik zie Amanda Fries aan het pesten is?
pi_57497013
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Desii het volgende:

[..]

bloempje.... ik heb precies hetzelfde zitten denken....
a, dus ik ben niet de enige die dat dacht en denkt.
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:52:45 #201
168951 STAP01
body and brain
pi_57497112
Hebben jullie dat nou ook altijd? Als je Brian zo ziet liggen dat je hoopt dat hij nooit meer opstaat?
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:02:11 #202
167977 DGK_Tegengas
pi_57497336
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:52 schreef STAP01 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook altijd? Als je Brian zo ziet liggen dat je hoopt dat hij nooit meer opstaat?
Ja, heel erg, en die gevoelens worden met de dag sterker ...... en het is maar een spelletje
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')