*ei legt*quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef eusjuh het volgende:
En zo lees ik op een ander forum ( volmaakt belachelijk staat het geloof ik voor) een anti Palma topic.Zolang Palma Mandje en Brain hielp was ze dus wel perfect maar nu ineens niet meer.Hoe denken de Fokkers over Palma???
+10quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*ei legt*
Palma heeft haar eigen frustratie precies op de goede mensen botgevierd omdat het hoog tijd was dat er iemand het gouden duo aan moest pakken, B&A zijn al gewoon veel te lang beschermd en A heeft zich best wel redelijk staande gehouden in de discussie, B is een ander verhaal, hij ging al flippen en raar doen terwijl hij er gisteren niet eens bij was toen Palma op A los ging, hij werd handtastelijk en agressief en hij ging alleen maar op verhalen af en hielp slabek onvoorwaardelijk, dit lijkt me een leuk gegeven en ik hoop dat Mannie nog een hoop discussies en problemen met anderen krijgt, het einde van het liedeje was namelijk dat B&A onderling ruzie kregen, jammer dat een personeelslid de frictie moest bewerkstelligen en dat de miljonairs het niet oppikten maar het gevolg was sweeeeet, B&A woorden omdat Palma Mannie aanviel op haar kleding en gedrag, go Palma!
Mijn idee ook hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*ei legt*
Palma heeft haar eigen frustratie precies op de goede mensen botgevierd omdat het hoog tijd was dat er iemand het gouden duo aan moest pakken, B&A zijn al gewoon veel te lang beschermd en A heeft zich best wel redelijk staande gehouden in de discussie, B is een ander verhaal, hij ging al flippen en raar doen terwijl hij er gisteren niet eens bij was toen Palma op A los ging, hij werd handtastelijk en agressief en hij ging alleen maar op verhalen af en hielp slabek onvoorwaardelijk, dit lijkt me een leuk gegeven en ik hoop dat Mannie nog een hoop discussies en problemen met anderen krijgt, het einde van het liedeje was namelijk dat B&A onderling ruzie kregen, jammer dat een personeelslid de frictie moest bewerkstelligen en dat de miljonairs het niet oppikten maar het gevolg was sweeeeet, B&A woorden omdat Palma Mannie aanviel op haar kleding en gedrag, go Palma!
Meegekeken dat gesprek.Moeder Mandje wil met haar uit eten dat was het liefdevolle goede nieuws via de zus.Niks mamma mist je wil je knuffen, lekker ff met alleen zijn maar uit eten.Zal wel een derde persoon meegaan ( mannelijk) om de rekening te betalenquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, hier nog het telefoon gesprek vanavond van Amanda met haar zus:
http://www.megaupload.com/?d=KZ6B7UV5
Mijn mening : Palma heeft zich gaandeweg steeds meer vereenzelvigd met De Kooi, het werd steeds meer Haar Villa. Het werd haar Leven ! De einddatum werd bekend en ze zag haar 'toekomst' instorten. En vanaf dat moment heeft ze zichzelf verloren en haar alter-ego ging een eigen leven leiden. De Miljonairs verlegden de focus weer terug op het spel en Palma had haar focus nog op "Ordnung und Netheid muss sein".quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef eusjuh het volgende:
[....] Hoe denken de Fokkers over Palma???
Het is een volwassen vrouw die zich niet de les laat lezen door mensen die haar kids hadden kunnen zijn.Oh wat was Palma cool in de ogen van Brainless en Del toen ze aan hun zijde stond.Wat was Palma gaaf toen ze los ging op Lieke ( in de ogen van de Lieke haters).Laten we wel wezen de bewoners zijn ranzig en lui en Palma mag dan van de huishouding zijn maar dan mag je nog enig fatsoen verw88.Miljonairs in spe zijn het toch?Persoonlijk vindt ik het vrij logisch dat Palma na hele lange tijd d'r gal eens spuugt.Onredelijkheid in al de discussies vindt je zowel bij haar als bij de miljonairs waarvan Del wel een hele grote smoel heeft!quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat Palma zichzelf verloor werd tussen de middag duidelijk, het gesprek aan tafel. Japio was even heel welgemeend serieus. Geen toneelstukje. Hij stelde voor dat Palma twee dagen vrij zou nemen, vervolgens de Paasdagen en daarmee zou een afkoelperiode van 4-5 dagen ontstaan. Hij meende dat oprecht - hij had geen zin om Palma af te vallen. En het past helemaal in zijn HRM-achtergrond, deze vorm van diplomatiek optreden is typerend voor z'n opleiding.
Palma maakte toen de grote fout kwaad te worden en daardoor verloor ze zelfs de steun (die ze echt had) van Japio. Ze had moeten inzien dat ze zich ging verzetten tegen haar -op dat moment- enige bondgenoot.
Pure manipulatie dus door het 'hokje'quote:Op donderdag 20 maart 2008 04:17 schreef Prospera het volgende:
Popu poll Huub 31% en Brian 29%
Mooi opzetje om als vanouds de winnaar met 52-53% en de verliezer met 49% te laten eindigen in een ongelovelijke spannende finale
Goedemorgen... Wakker wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 04:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Pure manipulatie dus door het 'hokje'
Misschien is het je nog niet opgevallen dat Brian de winnaar is van DGKquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:23 schreef Starlie het volgende:
Wel vreselijk "toevallig" dat nu het einde in zicht is Brian opeens vlak onder Huub zit met de Pol.... Lijkt mij duidelijk dat Brian dus moet winnen van de FEBO.... was namelijk erg ongeloofwaardig geweest als Brian bij de finale opeens zou winnen terwijl Huub altijd ver bovenaan stond met de Pols...
Ik heb nog steeds elke dag sla neigingen bij Brian, hoef hem maar te zien lachen en ik wil hem al iets aandoen.... maar als de Pol echt is lijkt het bijna of mensen Brian leuk vinden...
Welnee, RTL regelt dat allemaal zelf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef blomst het volgende:
Brian zijn theorie over de vele smsjes van HuuB was dat die uit de reclame inkomsten van de pro Huub sites werden betaald.
Na de weddenschap van Brian en Huub over de volgende popupol riep brian herhaaldelijk een site over de streams.
Zou zijn broer of een vriend een site hebben aangemaakt om daar reclameinkomsten te gebruiken voor smsjes van Brian???
Buiten dat gisteren, eergisteren en vandaag door elkaar lijken te lopen, ziet dit er dus naar uit dat ze vandaag Palma op staande voet gaan ontslaan.quote:08:40 - Palma-gate...
Gisteren liep de situatie Palma helemaal uit de hand. Eergisteren kwam het tot een fikse woordwisseling tussen Amanda en het hoofd huishouding, waar Brian vandaag verhaal over wilde halen. Helaas had Palma hier geen behoefte aan en ontmondde het in veel geschreeuw. Het hoofd huishouding besloot te vertrekken, en ook in het midden te laten of ze nog wel terug zou komen. De Miljonairs spraken af dat als ze vandaag niet komt, ze haar gaan bellen en haar op staande voet zouden ontslaan. Nu is dus de vraag, zou Palma vandaag nog komen?
en dan komt die vervelende klier van een Ricardo haar zeker vervangen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten dat gisteren, eergisteren en vandaag door elkaar lijken te lopen, ziet dit er dus naar uit dat ze vandaag Palma op staande voet gaan ontslaan.
Volgens VV, dus enige afwachtendheid is geboden ...
Als Palma zich gewoon ziek meldt kunnen ze haar niet ontslaan toch?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef jassy het volgende:
Op staande voet ontslaan? Is dat op dit punt gerechtelijk nog wel eens mogelijk?
Ben benieuwd! Hoe lang werkt ze nu in DGK? Misschien is gewoon haar Jaarcontract wel over
Klopt helemaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als Palma zich gewoon ziek meldt kunnen ze haar niet ontslaan toch?
Kan alleen ontslag op staande voet (onmiddelijke opzegging van arbeidsovereenkomst) wegens dringende redenen, die moeten objectief zijn (iedere werkgever zou ontslaan) en subjectief zijn (deze werkgever wil ontslaan, dus het gedrag niet eerder gedoogd ofzo).quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef jassy het volgende:
Op staande voet ontslaan? Is dat op dit punt gerechtelijk nog wel eens mogelijk?
Ben benieuwd! Hoe lang werkt ze nu in DGK? Misschien is gewoon haar Jaarcontract wel over
Maar als je in een hevige gemoedstoestand ontslag neemt, kan je werkgever je daar niet altijd aan houden. Als ze uberhaupt nog terug wil komen natuurlijk. Maar volgens mij kan dat nog.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:33 schreef Verida het volgende:
Kan Palma niet gewoon gisteren zelf ontslag hebben genomen?
En waar is Brian?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Varen het volgende:
Herma vindt dat Brian en Amanda Palma lelijk behandeld hebben
Amanda gaat hier tegen in. En Huub ook. Amanda begint weer over haar moeder.
Goedemorgen,quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waarom helpt Huub het delletje nou steeds? Zo vervelend, laat ze het lekker zelf oplossen..... Palma deed het zó mooi gisteren
Is een loeder die geen lor om d'r dochters geeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:58 schreef Varen het volgende:
Amanda: me moederrrr, me moederrrr
Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken isquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waarom helpt Huub het delletje nou steeds? Zo vervelend, laat ze het lekker zelf oplossen..... Palma deed het zó mooi gisteren
Klopt. Dat is Huub's makke. Hij wil overal bovenop staan met zijn neus en zit daarom te vaak in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef pullup het volgende:
Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen,koffie!
Palma deed het fantastisch, en Amanda kan zich zelf wel redden, het is Brian waar ik mijn twijfels bij heb, Palma zal waarschijnlijk niet terug komen, St.Brian mag natuurlijk niet gehinderd worden bij zijn zegemars richting finale.
B is agressief en we weten wat hij kan doen, dat is het verschil, dat zegt meer over Brian dan over de rest, ze zegt nu ook dat hij fout was, aiaiai, ik voel weer een B&A ruzie aankomen, ik hou durfan!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)
1 senseo-pad nog, naar de benzine-pomp zo
Klopt helemaal. Jammer is dat, hierdoor verneukt hij mooie momenten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het past bij Huub. Hij kan het gewoon niet hebben dat er tv gemaakt word waar hij niet bij betrokken is
Als ik Palma was deed ik dat mooi niet, ik hoop echt dat ze nu zit te streamen en de conclusie trekt dat ze niet meer terug gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef Varen het volgende:
Conclusie: Palma mag terug komen, maar moet verder haar bek houden en slikken hoe Prinsesje Amanda met haar personeel omgaat
Dat zie ik nog niet gebeuren, ik denk dat het een toneelhaak wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef Varen het volgende:
Conclusie: Palma mag terug komen, maar moet verder haar bek houden en slikken hoe Prinsesje Amanda met haar personeel omgaat
Kinderarbeid?quote:
Ik wil daarom dat Brian NU aanschuift!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:07 schreef kahaarin het volgende:
B is agressief en we weten wat hij kan doen, dat is het verschil, dat zegt meer over Brian dan over de rest, ze zegt nu ook dat hij fout was, aiaiai, ik voel weer een B&A ruzie aankomen, ik hou durfan!![]()
voor Brian, die had nog wat koetsiekoetsie's tegoed na zijn gekrijs tegen Palma gisteren.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil daarom dat Brian NU aanschuift!
Dunno want streamloosquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef kahaarin het volgende:
![]()
Goed plan, is hij al wel wakker dan?
Dochter van Nancy, Nadesh.quote:
Ah dankje, ook goedemorgen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dochter van Nancy, Nadesh.
Goedemorgen.
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.quote:
Goh Brian vlak achter Huub in de Popoll, hoe is dat nou mogelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.
maar dat is ze natuurlijk niet!!!
tjaa.....het moet idd lijken of brian ineens heeeeel populair is gewordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh Brian vlak achter Huub in de Popoll, hoe is dat nou mogelijkWe weten al maanden wie de winnaar moet gaan worden, dus stop met die schijnvertoning REDAKTIE!
Kan alleen maar zeggen Palma hou je taaiquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat "onwerkbare situatie" voldoende kan zijn voor Palma om niet meer terug te hoeven komen.
Nu pasquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ook, hij komt al uit bed geloof ik.
Nee, ze was een vriendinnetje van Natasia....het kan ook dat Herma een type is dat gevoelig is voor de slijmslijmslijm methode is....dat nepvriendjes gedoe (ook toegepast door Amanda, Brian, Nadia)..en als je niet meedoet aan dat geslijm dan ben je tegen ze en dan wordt je bestempeld als slecht en krijg je de agressieve, dominante methode voor je kiezen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ik voel nu voor het eerst niet de behoefte om naar KLB te rennen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.
maar dat is ze natuurlijk niet!!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Als Braaien boos wordt, ziet het er erger uit dan wanneer iemand anders in huis boos is (aldus Dellie)
1 senseo-pad nog, naar de benzine-pomp zo
welk nr.?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef farscapevr6 het volgende:
erg ot maar hoorde vanacht dit nummer op youtube, kreeg een ardig brokkie in me keel
kan huub niet meer van zulke nummers spelen voor t slapen gaan? net zoiets als met die radio toen, dat de streamers nummers aanvragen
lol vergeet ik de linkquote:
bloempje.... ik heb precies hetzelfde zitten denken....quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:50 schreef blomst het volgende:
Brian zijn theorie over de vele smsjes van HuuB was dat die uit de reclame inkomsten van de pro Huub sites werden betaald.
Na de weddenschap van Brian en Huub over de volgende popupol riep brian herhaaldelijk een site over de streams.
Zou zijn broer of een vriend een site hebben aangemaakt om daar reclameinkomsten te gebruiken voor smsjes van Brian???
En dan zeggen dat Palma niet kan discussieren, zou ze dan ook als een achterlijke mongool te keer moeten gaan voordat Brian vindt dat ze dat kan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Varen het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/128323
Het blijft een heftig filmpje!
Wat is Brian toch respectvol naar vrouwen
http://music.glowingpixel(...)ne%20autre%20ete.pdfquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:10 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
lol vergeet ik de link
Comptine d'un autre été L'après midi
http://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs&feature=related
Ja, doen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:29 schreef Kevv het volgende:
[..]
http://music.glowingpixel(...)ne%20autre%20ete.pdf
Stuur deze maar op naar Hupert zou ik zeggen
a, dus ik ben niet de enige die dat dacht en denkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Desii het volgende:
[..]
bloempje.... ik heb precies hetzelfde zitten denken....
Ja, heel erg, en die gevoelens worden met de dag sterker ...... en het is maar een spelletjequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:52 schreef STAP01 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook altijd? Als je Brian zo ziet liggen dat je hoopt dat hij nooit meer opstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |