Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef RTM1988 het volgende:
kan tog?
Ze gaat scheiden en was het niet eens met de regels dat er op die manier iemand uit kon. Ze had er veel voor opgegeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat schreef angélique dan?
Dat kun je hier lezen http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.phpquote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat schreef angélique dan?
Maar het ging voornamenlijk om het financiele plaatje.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze gaat scheiden en was het niet eens met de regels dat er op die manier iemand uit kon. Ze had er veel voor opgegeven.
hahahaquote:Op donderdag 23 november 2006 20:25 schreef n1ek het volgende:
hahadat verhaal over het snurken van Stephan en Nathanael
Nee die 1000¤ per dag gaat in een fonds en die kan je winnen na een jaar ofzo.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar het ging voornamenlijk om het financiele plaatje.
Ze had de vergoedingen van 1 jaar ingecalculeerd en die had Talpa nu onmiddellijk stop gezet.
Zij had haar baan opgezegd en niet zomaar een nieuwe.
Hoorde trouwens dat die vergoeding 1000 euro per dag bedraagt.
Rob? De "kok"quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is de jongen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond het een leuke avond met Bart en Lesley
Lekker beide zichzelf.. echt gewoon gezellig en leuk..
ja dus ...wel een beetje domquote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
Is Sylvia nu al Ilona aan het manipuleren?
Ze weet toch wel dat het pas volgende week de laatste donderdag van de maand is?
Oh nee, ze heeft het over volgende week.
Ilona pruttelt tegen, zij heeft nu alleen Stephan als garantie om te blijven.
Zij denkt er anders de maand erna uit te worden gestemd.
Yep Ilona in al haar klassequote:Op donderdag 23 november 2006 21:53 schreef elsie het volgende:
Ilona is toch echt wel makkelijk om te praten zeg ...Evline heeft toch al wat twijfel gebracht bij Ilona nog even door gaan en ze is om, tot dat ze weer om gepraat door iemand anders![]()
voorlopig welquote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef bunnyma het volgende:
Ilona zou dom zijn om Stephan er uit te stemmen.
Voor haar is het het beste om dit door te brieven aan Stephan, dan is zij voorlopig verzekerd van de steun van Stephan.
Aha.. vandáár dat super-afstandelijke gedoe tussen die twee.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat kun je hier lezen http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.php![]()
Het was toch uit haar intro-tekst al de halen dat zij en haar man genoeg van elkaar hadden?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha.. vandáár dat super-afstandelijke gedoe tussen die twee.
Triest verhaal. Ik vond het sowieso een beetje een trieste vrouw, met d'r midlife crisis en haar tarotkaartjes.
O, kan best hoor. Ik wist niet dat ze gingen scheiden in ieder geval.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het was toch uit haar intro-tekst al de halen dat zij en haar man genoeg van elkaar hadden?
Tering, effe wat anders deze keer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:00 schreef n1ek het volgende:
Brian ligt weer oud en vertrouwd naast Nena.
[afbeelding]
Ik kan het me niet meer herinneren, maar haar koele thuiskomst is nu wel beter te plaatsen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef Day het volgende:
Het was toch uit haar intro-tekst al de halen dat zij en haar man genoeg van elkaar hadden?
ja ze doen erg hun best,ze hebben dan ook de grootste lolquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:20 schreef My_ het volgende:
Ik vind dat ze goed hun best doen. Het ziet er leuk uit vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |