quote:Op woensdag 22 november 2006 21:28 schreef moowriece het volgende:
Ik vind hem behoorlijk geslepen en heeft een enorm masker op. Die valt wel door de mand.
mag ik ook antwoord gevenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:29 schreef moowriece het volgende:
Tamaartje en Frosting, jullie zijn vrouwen dus vinden jullie hem aantrekkelijk cq. lekker ding? Heb ik geen kijk op dus.
Ok, duidelijk. Wat vind je dan van Brian?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef elsie het volgende:
[..]
mag ik ook antwoord gevenben ook vrouw , ik vind hem niet aantrekkelijk en zeker geen lekker ding dus, doe mij Bart maar
![]()
Brian is niet lelijk maar echt aantrekkelijk vind ik hem ook weer niet maar dat kan komen door dat ik z'n karakter minder leuk vind dan die van Bartquote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Wat vind je dan van Brian?
Stephan is idd een beetje stilletjes..... deels misschien het "kat uit de boom kijken" mbt Nathanael, maar ik heb ook het idee dat hij dat masker wat hij al die tijd ophad een beetje aan het verliezen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef elsie het volgende:
[..]
Brian is niet lelijk maar echt aantrekkelijk vind ik hem ook weer niet maar dat kan komen door dat ik z'n karakter minder leuk vind dan die van Bart
Wou net gaan vragen heeft Stephan z'n tong verloren? maar dan zegt ie net wat ..volgens mij na wel een uur niks gezegt te hebben ?
Ik vind hem echt 3x niksquote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef moowriece het volgende:
Hahah, ok bedankt! Nou als laatste dan..wat vinden de dames van onze walgelijke Stephan????
Als ik een vrouw was, zou ik gillend van hem weglopen!!
dat kan ik wel een beetje met je eens zijn,ik denk dat Stephan z'n ware ik wat meer te voorschijn komt (en die vind ik wel wat leuker).quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stephan is idd een beetje stilletjes..... deels misschien het "kat uit de boom kijken" mbt Nathanael, maar ik heb ook het idee dat hij dat masker wat hij al die tijd ophad een beetje aan het verliezen is.
niet mijn type manquote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef moowriece het volgende:
Hahah, ok bedankt! Nou als laatste dan..wat vinden de dames van onze walgelijke Stephan????
Me tooquote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef elsie het volgende:
[..]
mag ik ook antwoord gevenben ook vrouw , ik vind hem niet aantrekkelijk en zeker geen lekker ding dus, doe mij Bart maar
![]()
Nog erger dan Nath.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef moowriece het volgende:
Hoe kan je dat zien dan??? Hoe kan het dan dat ie een zoontje heeft? Daar heb je toch echt een vrouw voor nodig hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Deze jongen gaat het niet redden, hoor.
Oh, en absoluut homo.
Is een vermoeden.quote:
Zoals iemand anders al zei: Paul de Leeuw heeft ook kinderen, hoor.quote:Hoe kan het dan dat ie een zoontje heeft?
Waarom zou ie?quote:En als ie echt homo is, gaat ie dan Bart. Brian of *kots* Stephan es even uittesten op hun geaardheid? Hahaha![]()
Nee, dat klopt. Maar het zal wel een vreemde stemming geven, denk ik. Ik vraag me dan ook af of hij meer met de mannen zal optrekken (omdat ie zich daar beter bij zou voelen) dan met de vrouwen. Nena moet hem niet, Sylvia ook niet echt. Natasia weet ik niet en Ilona, geen idee.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef shmoopy het volgende:
Waarom zou ie?
Dat iemand homo is betekent toch niet dat ie op elke man valt?
Jij valt toch ook niet op elke vrouw?
Ah, heb je het over Brian? Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat Nena Brian heel erg mag. Ze heeft zelfs een hartje op zijn hand getekend.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ach.. als Nena iemand niet moet, betekend nog niet dat ze hem niet kan/zal trekken ; -)
Hij zei: Alleen als hij drinkt...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij rookte toch niet zei die tegen Sylvia?
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ach.. als Nena iemand niet moet, betekend nog niet dat ze hem niet kan/zal trekken ; -)
Mijn gevoel zegt dat ook nog steeds!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Deze jongen gaat het niet redden, hoor.
Oh, en absoluut homo.
Ik denk de Telegraaf maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Welke krant was dat?
Ik zeg op zijn minst bi.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat ook nog steeds!
Of het is zo man die nog meer voor de spiegels staat dan een vrouw.
Krijg ik altijd de bibbers van, brrrr
nee helaas ging bij mij net zoquote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef snkr-xxx het volgende:
heeft iemand toevallig opgevangen wat voor werk bart nog meer deed voordat hij 'de kooi' inging? ik verstond het niet zo goed..
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:39 schreef bunnyma het volgende:
Krijgen ze 1000 euro per dag vergoeding?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Even over nóg een nieuwe bewoner, denken jullie dat die er komt?
Nee, de winnaar krijgt een miljoen EN 1000 euro X het aantal dagen dat hij/zij er heeft gezeten.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:39 schreef bunnyma het volgende:
Krijgen ze 1000 euro per dag vergoeding?
Bart zegt nu nl: "We zitten hier voor 1 miljoen en voor 1000 euro per dag.
www.nowlive.eu/DGKquote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef RTM1988 het volgende:
doen de streams het bij jullie wel?
Neuh joh, die hebben we toch al? Geef mij maar een supersensuele sexy meid die Nena en alle andere vrouwen jaloers maakt en alle mannen aan het manipuleren is. Leuke tv, toch?quote:
Zie mijn username: bunnymaquote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Neuh joh, die hebben we toch al? Geef mij maar een supersensuele sexy meid die Nena en alle andere vrouwen jaloers maakt en alle mannen aan het manipuleren is. Leuke tv, toch?
Het lijkt me afschuwelijk om een type als Rebecca Loos erin te hebben, maar zo'n vrouw zou wel voor goede tv kunnen zorgen.. Maargoed, ik ben een vrouw en daarom dus mijn voorkeur voor een man.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Neuh joh, die hebben we toch al? Geef mij maar een supersensuele sexy meid die Nena en alle andere vrouwen jaloers maakt en alle mannen aan het manipuleren is. Leuke tv, toch?
Bijvoorbeeld type Rebecca Loos of zo????
Hehe, je zou natuurlijk ook bi kunnen zijn hequote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zie mijn username: bunnyma
Dus ik heb een voorkeur voor leuke venters![]()
Juist daarom. Daar gaat het uiteindelijk John de Mol toch om? Pakkende tv maken. Een type verleidster als Rebecca Loos zal die hele boel daar bij DGK eens flink op stelten zetten. Dus boeiende tv.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Het lijkt me afschuwelijk om een type als Rebecca Loos erin te hebben, maar zo'n vrouw zou wel voor goede tv kunnen zorgen.. Maargoed, ik ben een vrouw en daarom dus mijn voorkeur voor een man.
Uiteraard zal zo'n vrouw voor boeiende tv zorgen, maar als een man die rol vervult is het voor jou dan ook nog boeiende tv? Of mis je dat bij de vrouwen die in het huis zitten?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef moowriece het volgende:
[..]
Juist daarom. Daar gaat het uiteindelijk John de Mol toch om? Pakkende tv maken. Een type verleidster als Rebecca Loos zal die hele boel daar bij DGK eens flink op stelten zetten. Dus boeiende tv.
Nou kijk, ik zou het behoorlijk boeiend vinden om eens te zien hoe trouw die Stephan aan Debbie is. Of Bart aan Lesley. Of Brian aan Nena. Als daar zo supervrouw binnenwandelt. Het kan natuurlijk ook andersom. Hoe trouw is Ilona, Eveline of Natasia. Maar ja, ik ben een man en vind een vrouw boeiender dan een man.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:02 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Uiteraard zal zo'n vrouw voor boeiende tv zorgen, maar als een man die rol vervult is het voor jou dan ook nog boeiende tv? Of mis je dat bij de vrouwen die in het huis zitten?
Daar ben ik het met je eens, ik zou ook graag willen zien hoe trouw de mannen zijn. Bij de vrouwen heb ik namelijk het idee dat ze trouw blijven, Natasia misschien uitgezonderd. Dus ja, dat zou zeker boeiende tv worden, en dan zou ik er ook liever een vrouw bij willen hebben die dat voor elkaar kan krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nou kijk, ik zou het behoorlijk boeiend vinden om eens te zien hoe trouw die Stephan aan Debbie is. Of Bart aan Lesley. Of Brian aan Nena. Als daar zo supervrouw binnenwandelt. Het kan natuurlijk ook andersom. Hoe trouw is Ilona, Eveline of Natasia. Maar ja, ik ben een man en vind een vrouw boeiender dan een man.
Je brengt een element van Temptation Island in het programma waardoor weer allerlei spanningen ontstaan en dat maakt het weer leuke tv.
dit bericht komt uit 94 en toen was bart volgens mij 15quote:Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef snkr-xxx het volgende:
http://www.nrc.nl/W2/Lab/IRTvervolg/940122.html
" Zo was er in dit geval de Amsterdamse Politie Vereniging, geleid door Bart Driessen, die extra betalingen eiste voor overuren alvorens de rechercheurs uit de hoofdstad toe wilden treden."
hmm
Tenzij die Nathan..nog wat homo is natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 12:16 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens, ik zou ook graag willen zien hoe trouw de mannen zijn.
Dat lijkt me nog interessanterquote:Op donderdag 23 november 2006 12:23 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tenzij die Nathan..nog wat homo is natuurlijk![]()
Dank jequote:Op donderdag 23 november 2006 12:41 schreef smalfilm het volgende:
Hier het artikel van Angelique: http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.php
nee zo zit het niet, Bart zelf heeft tegen zijn familie gezegt dat alles nep is daar in de Villa (dat ze daar dus aan moeten denken) en dat hij ook in z'n achterhoofd blijft houden dat Lesley misschien een actrice is, maar hij hoopt van niet want hij vind haar echt heeeel leuk !quote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef n1ek het volgende:
Bart's familie heeft al is gezegd dat alles nep is.
Nu zei Bart tegen Nathanael dat hij dus ook van Lesley niet zeker weet of ze wel echt is omdat zijn familie dit gezegd heeft.
Daar zal Lesley vast niet blij mee zijn en vanavond weer over beginnen
Ze staat ingeschreven bij een castingbureau ja, dat wil nog niet zeggen dat ze in De Gouden Kooi maar wat acteert en haar gevoelens voor Bart nep zijn. Ik denk niet dat ze zich daarvoor laat gebruiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
Lesley is actrice, bekijk haar filmpje maar even.
Ik hoop het voor Bart.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze staat ingeschreven bij een castingbureau ja, dat wil nog niet zeggen dat ze in De Gouden Kooi maar wat acteert en haar gevoelens voor Bart nep zijn. Ik denk niet dat ze zich daarvoor laat gebruiken.
Daarnaast staat half Nederland wel bij zo'n bureau ingeschreven (veel mensen bedoel ik daar mee).
We zullen het voorlopig niet weten in elk geval
Het is natuurlijk echt. Maar hoe houdt je het zo? Als ik Bart was zou ik accuut vertrekken. Die 1Meur is aanzienlijk minder spannend dan Lesleyquote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop het voor Bart.
het lijkt me ook niet dat ze het acteert, zo achterbaks is ze niet denk ik.
Ik denk dat alles wat Bart tegen NL zegt 1 groot theater is.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef n1ek het volgende:
Bart's familie heeft al is gezegd dat alles nep is.
Nu zei Bart tegen Nathanael dat hij dus ook van Lesley niet zeker weet of ze wel echt is omdat zijn familie dit gezegd heeft.
Daar zal Lesley vast niet blij mee zijn en vanavond weer over beginnen
edit.. niet goed gelezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand weet volgens mij haar achternaam
Bart zei daarnet tegen Lesey dat hij NL helemaal niet vertrouwd maar dat het volgens hem wel een aardige kerel is... haha
Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef RTM1988 het volgende:
kan tog?
Ze gaat scheiden en was het niet eens met de regels dat er op die manier iemand uit kon. Ze had er veel voor opgegeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat schreef angélique dan?
Dat kun je hier lezen http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.phpquote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat schreef angélique dan?
Maar het ging voornamenlijk om het financiele plaatje.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze gaat scheiden en was het niet eens met de regels dat er op die manier iemand uit kon. Ze had er veel voor opgegeven.
hahahaquote:Op donderdag 23 november 2006 20:25 schreef n1ek het volgende:
hahadat verhaal over het snurken van Stephan en Nathanael
Nee die 1000¤ per dag gaat in een fonds en die kan je winnen na een jaar ofzo.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar het ging voornamenlijk om het financiele plaatje.
Ze had de vergoedingen van 1 jaar ingecalculeerd en die had Talpa nu onmiddellijk stop gezet.
Zij had haar baan opgezegd en niet zomaar een nieuwe.
Hoorde trouwens dat die vergoeding 1000 euro per dag bedraagt.
Rob? De "kok"quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is de jongen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond het een leuke avond met Bart en Lesley
Lekker beide zichzelf.. echt gewoon gezellig en leuk..
ja dus ...wel een beetje domquote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
Is Sylvia nu al Ilona aan het manipuleren?
Ze weet toch wel dat het pas volgende week de laatste donderdag van de maand is?
Oh nee, ze heeft het over volgende week.
Ilona pruttelt tegen, zij heeft nu alleen Stephan als garantie om te blijven.
Zij denkt er anders de maand erna uit te worden gestemd.
Yep Ilona in al haar klassequote:Op donderdag 23 november 2006 21:53 schreef elsie het volgende:
Ilona is toch echt wel makkelijk om te praten zeg ...Evline heeft toch al wat twijfel gebracht bij Ilona nog even door gaan en ze is om, tot dat ze weer om gepraat door iemand anders![]()
voorlopig welquote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef bunnyma het volgende:
Ilona zou dom zijn om Stephan er uit te stemmen.
Voor haar is het het beste om dit door te brieven aan Stephan, dan is zij voorlopig verzekerd van de steun van Stephan.
Aha.. vandáár dat super-afstandelijke gedoe tussen die twee.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat kun je hier lezen http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.php![]()
Het was toch uit haar intro-tekst al de halen dat zij en haar man genoeg van elkaar hadden?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha.. vandáár dat super-afstandelijke gedoe tussen die twee.
Triest verhaal. Ik vond het sowieso een beetje een trieste vrouw, met d'r midlife crisis en haar tarotkaartjes.
O, kan best hoor. Ik wist niet dat ze gingen scheiden in ieder geval.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het was toch uit haar intro-tekst al de halen dat zij en haar man genoeg van elkaar hadden?
Tering, effe wat anders deze keer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:00 schreef n1ek het volgende:
Brian ligt weer oud en vertrouwd naast Nena.
[afbeelding]
Ik kan het me niet meer herinneren, maar haar koele thuiskomst is nu wel beter te plaatsen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef Day het volgende:
Het was toch uit haar intro-tekst al de halen dat zij en haar man genoeg van elkaar hadden?
ja ze doen erg hun best,ze hebben dan ook de grootste lolquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:20 schreef My_ het volgende:
Ik vind dat ze goed hun best doen. Het ziet er leuk uit vind ik
Gisteren was in de stream te zien dat de mensen van 'achter' op afstand in de computer van de gouden kooi kunnen kijken en ook in kunnen grijpen wanneer er bijvoorbeeld sites bezocht worden die niet bekeken mogen worden. Het zal dus waarschijnlijk wel iemand van achter zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:21 schreef Myriam1978 het volgende:
ja via word is toch vreemd...iemand vd redactie?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef n1ek het volgende:
Ze krijgen allemaal foto's van elkaar te zien van vroeger.
Nena toen ze klein was, Brian toen ie nog lang haar en krullen had etc...
[afbeelding]
ik ook dus nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef n1ek het volgende:
In vind het ook heel raar dat Debby ineens zegt dat ze zondag langs komt na alles wat er gebeurd is. De uitnodiging is ook niet van Stephans kant gekomen.
Bart: "Ik snap het niet".
Ik ook niet
Lesley zegt echt super weinig qua inhoud van het programma. Wilma Nanninga daarentegen gaf hem wel heel veel info maar ik had niet het idee dat ie daarom gevraagd had.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:31 schreef farceman het volgende:
DGK is en blijft raar programma zonder eigen identiteit is het nu wegpesten of langste adem met saai BB karakter?
Maar Bart mmoet ook niet zeuren; als er iemand veel info van buiten krijgt is hij het via Lesley! Dat is helemaal raar en nu ook weer de werkster die half komt wonen in huis en dus ook weer vooruitgeschoven pion is van "achter"....
Met het laatste ben ik het niet met je eens ,want Lesley mag dus niks vertellen over het programma en doet dat ook niet. De enige keer dat Lesley wat heeft gezegt is toen Bart haar vroeg of Stephan haar mocht ontslaan en dat had betrekking op haar zelf (wou ze zelf natuurlijk ook weten in haar eigen belang ,het is toch een baan).quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:31 schreef farceman het volgende:
DGK is en blijft raar programma zonder eigen identiteit is het nu wegpesten of langste adem met saai BB karakter?
Maar Bart moet ook niet zeuren; als er iemand veel info van buiten krijgt is hij het via Lesley! Dat is helemaal raar en nu ook weer de werkster die half komt wonen in huis en dus ook weer vooruitgeschoven pion is van "achter"....
Ja omdat er mbt Bart nog weinig nieuws is, maar reken maar als daar situatie is zoals nu met Stefan zei hem echt wel inlicht en vergeet niet; we ziejn niet alles tussen bart en lesleyquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef elsie het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het niet met je eens ,want Lesley mag dus niks vertellen over het programma en doet dat ook niet. De enige keer dat Lesley wat heeft gezegt is toen Bart haar vroeg of Stephan haar mocht ontslaan en dat had betrekking op haar zelf (wou ze zelf natuurlijk ook weten in haar eigen belang ,het is toch een baan).
Dat zeg ik ook al.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef beco het volgende:
Allemaal onzin van die Nath. Zoekt om de stemming te overleven een medestander. Zie hem zo Stephan eruit stemmen !![]()
Uiterlijk bleef hij keurig en rustig, wel zeer verbaasd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:22 schreef farceman het volgende:
Hoe heeft Stefan gereageerd op complot tegen hem?
Hmmm, ja..ik zou niet op hem vallen als ik een vrouw was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef Wireless het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Jack Nicholson, die heeft ook zo'n gemene kop.
[afbeelding]
Hoezo heeft de regie Debbie ingelicht dan? Lijkt me dat ze het gewoon op de streams of in de uitzending heeft gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Dus de missie van Nath is dat hij Stephan gaat dekken?
Dit geloofik niet.
De regie had dan helemaal Debbie niet in hoeven lichten, want dan had Nath gewoon tegengestemd.
Dit is gewoon opportunistisch van Nath
He scan ! ja die spoort niet toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Praat die eikel nou in zichzelf de hele tijd?
Ja maar Stefan zei gelijk dat het niet haar woorden(keuze) was, dus ingefluisterd door "Achter"quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo heeft de regie Debbie ingelicht dan? Lijkt me dat ze het gewoon op de streams of in de uitzending heeft gezien.
Ah, even de streams aanknallen om te zien of ik vanavond die 10 pleuro van APK win.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Inmiddels gaan Brian en nena weer aan de gang denk ik.
Ze komen er wel steeds dichterbijquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah, even de streams aanknallen om te zien of ik vanavond die 10 pleuro van APK win.
als er nog een pruikje van het feest ligt is het compleetquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie hem straks zo met een bijl de slaapkamerdeur inslaan, schreeuwend "Here's Johnny"
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie hem straks zo met een bijl de slaapkamerdeur inslaan, schreeuwend "Here's Johnny"
Die gast is gewoon heel erg een rol aan het spelen op dit moment.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:30 schreef Fikkert het volgende:
ik zet net die streams aan, dacht eigenlijk dat ie met iemand aan het praten was.... hij gaat flippen
Ik zag hem toevallig vanmorgen wel wat pillen slikken .... wie weet daar wel voorquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ziet er wel een beetje manisch uit dit.
speciaal voor ons ???, what ever... hij doet het leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon heel erg een rol aan het spelen op dit moment.
In opdracht van JdM denk ik. Gewoon een beetje de psycho spelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
speciaal voor ons ???, what ever... hij doet het leuk
er zullen een aantal zijn die niets weten te zeggen, maar er zal wel wat tegengas komen van bart (denk dat het slimmer is dat bart niks zegt en gewoon geniet)quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die kerel weet wel waar die mee bezig is, zoals scanman al aangaf, die zit helemaal in een rol.
Maakt verder niet, het is wel grappig. Kijken wat voor reacties het bij de andere bewoners oproept.
heb het gemist ...nog wat bijzonders gezegt of gebeurt ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Was weer zeer vermakelijk tussen Bart en Lesley net
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zegt hij tegen iedere bewoner juist dat wat die bewoner wil horen.
Hij meent volgens mij niets.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef n1ek het volgende:
Ik weet echt niet of hij het meent wat ie allemaal aan Bart vertelt. Maar dat zullen we wel merken bij de ontslagronde.
.... en ook al met paarden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het wel super leuk dat Sylvia zo leuk meedoet met alles.. ze is echt leuk met kinderen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
.... en ook al met paarden.
Die zie ik voorlopig nog niet verdwijnen.
Ik ben wel benieuwd hoe ze er nu voor zou staan in een populariteitspoll.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ook nietvan mij mag ze ook zeker nog lang blijven
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.. ik denk wel een stuk hogerquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze er nu voor zou staan in een populariteitspoll.
inderdaad. Ze kan het niet hebben dat ze niet de leukste is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:38 schreef Wireless het volgende:
Ja, daar ja, aaaaaaaah...
[afbeelding]
Ze doet haar best Brian in te palmen voordat hij morgen misschien een meisje vindt die hij ECHT leuk vind en Nena helemaal niemand meer heeft in het huis..![]()
Ah, niet elke producent wil kennelijk betalen om zijn spullen in beeld te zien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef bunnyma het volgende:
'Die stomme stickerplakker moeten ze echt ontslaan", roept Nena uit.
Die blijkt de stickers geplakt te hebben over de naam van het product.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 november 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
typisch gevalletje van droogneuken
Was Nena maar Brian's neukpop, want het is al wekenlang een blauwe ballen verhaal voor Brian. Beetje strelen en friemelen wederzijds, verder komt het niet. Daarna mag Brian vertrekken.....Snap trouwens niet dat hij nog steeds toenadering blijft zoeken bij die teaserquote:Op zondag 26 november 2006 02:21 schreef n1ek het volgende:
Morgen op zn eerste date: "Ja nou......Nena is zeg maar mn neukpop maar jij bent dus echt leuk"
Er loopt trouwens weer iemand gigantisch te zagen in zn slaap, daar wordt je toch niet goed van
2 uur.quote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef Flyduck het volgende:
hoe laat komen de dates dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |