Ja maar Stefan zei gelijk dat het niet haar woorden(keuze) was, dus ingefluisterd door "Achter"quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo heeft de regie Debbie ingelicht dan? Lijkt me dat ze het gewoon op de streams of in de uitzending heeft gezien.
Ah, even de streams aanknallen om te zien of ik vanavond die 10 pleuro van APK win.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Inmiddels gaan Brian en nena weer aan de gang denk ik.
Ze komen er wel steeds dichterbijquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah, even de streams aanknallen om te zien of ik vanavond die 10 pleuro van APK win.
als er nog een pruikje van het feest ligt is het compleetquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie hem straks zo met een bijl de slaapkamerdeur inslaan, schreeuwend "Here's Johnny"
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie hem straks zo met een bijl de slaapkamerdeur inslaan, schreeuwend "Here's Johnny"
Die gast is gewoon heel erg een rol aan het spelen op dit moment.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:30 schreef Fikkert het volgende:
ik zet net die streams aan, dacht eigenlijk dat ie met iemand aan het praten was.... hij gaat flippen
Ik zag hem toevallig vanmorgen wel wat pillen slikken .... wie weet daar wel voorquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ziet er wel een beetje manisch uit dit.
speciaal voor ons ???, what ever... hij doet het leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon heel erg een rol aan het spelen op dit moment.
In opdracht van JdM denk ik. Gewoon een beetje de psycho spelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
speciaal voor ons ???, what ever... hij doet het leuk
er zullen een aantal zijn die niets weten te zeggen, maar er zal wel wat tegengas komen van bart (denk dat het slimmer is dat bart niks zegt en gewoon geniet)quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die kerel weet wel waar die mee bezig is, zoals scanman al aangaf, die zit helemaal in een rol.
Maakt verder niet, het is wel grappig. Kijken wat voor reacties het bij de andere bewoners oproept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |