Gisteren was in de stream te zien dat de mensen van 'achter' op afstand in de computer van de gouden kooi kunnen kijken en ook in kunnen grijpen wanneer er bijvoorbeeld sites bezocht worden die niet bekeken mogen worden. Het zal dus waarschijnlijk wel iemand van achter zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:21 schreef Myriam1978 het volgende:
ja via word is toch vreemd...iemand vd redactie?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef n1ek het volgende:
Ze krijgen allemaal foto's van elkaar te zien van vroeger.
Nena toen ze klein was, Brian toen ie nog lang haar en krullen had etc...
[afbeelding]
ik ook dus nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef n1ek het volgende:
In vind het ook heel raar dat Debby ineens zegt dat ze zondag langs komt na alles wat er gebeurd is. De uitnodiging is ook niet van Stephans kant gekomen.
Bart: "Ik snap het niet".
Ik ook niet
Lesley zegt echt super weinig qua inhoud van het programma. Wilma Nanninga daarentegen gaf hem wel heel veel info maar ik had niet het idee dat ie daarom gevraagd had.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:31 schreef farceman het volgende:
DGK is en blijft raar programma zonder eigen identiteit is het nu wegpesten of langste adem met saai BB karakter?
Maar Bart mmoet ook niet zeuren; als er iemand veel info van buiten krijgt is hij het via Lesley! Dat is helemaal raar en nu ook weer de werkster die half komt wonen in huis en dus ook weer vooruitgeschoven pion is van "achter"....
Met het laatste ben ik het niet met je eens ,want Lesley mag dus niks vertellen over het programma en doet dat ook niet. De enige keer dat Lesley wat heeft gezegt is toen Bart haar vroeg of Stephan haar mocht ontslaan en dat had betrekking op haar zelf (wou ze zelf natuurlijk ook weten in haar eigen belang ,het is toch een baan).quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:31 schreef farceman het volgende:
DGK is en blijft raar programma zonder eigen identiteit is het nu wegpesten of langste adem met saai BB karakter?
Maar Bart moet ook niet zeuren; als er iemand veel info van buiten krijgt is hij het via Lesley! Dat is helemaal raar en nu ook weer de werkster die half komt wonen in huis en dus ook weer vooruitgeschoven pion is van "achter"....
Ja omdat er mbt Bart nog weinig nieuws is, maar reken maar als daar situatie is zoals nu met Stefan zei hem echt wel inlicht en vergeet niet; we ziejn niet alles tussen bart en lesleyquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef elsie het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het niet met je eens ,want Lesley mag dus niks vertellen over het programma en doet dat ook niet. De enige keer dat Lesley wat heeft gezegt is toen Bart haar vroeg of Stephan haar mocht ontslaan en dat had betrekking op haar zelf (wou ze zelf natuurlijk ook weten in haar eigen belang ,het is toch een baan).
Dat zeg ik ook al.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef beco het volgende:
Allemaal onzin van die Nath. Zoekt om de stemming te overleven een medestander. Zie hem zo Stephan eruit stemmen !![]()
Uiterlijk bleef hij keurig en rustig, wel zeer verbaasd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:22 schreef farceman het volgende:
Hoe heeft Stefan gereageerd op complot tegen hem?
Hmmm, ja..ik zou niet op hem vallen als ik een vrouw was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef Wireless het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Jack Nicholson, die heeft ook zo'n gemene kop.
[afbeelding]
Hoezo heeft de regie Debbie ingelicht dan? Lijkt me dat ze het gewoon op de streams of in de uitzending heeft gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Dus de missie van Nath is dat hij Stephan gaat dekken?
Dit geloofik niet.
De regie had dan helemaal Debbie niet in hoeven lichten, want dan had Nath gewoon tegengestemd.
Dit is gewoon opportunistisch van Nath
He scan ! ja die spoort niet toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Praat die eikel nou in zichzelf de hele tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |