Dank jequote:Op donderdag 23 november 2006 12:41 schreef smalfilm het volgende:
Hier het artikel van Angelique: http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.php
nee zo zit het niet, Bart zelf heeft tegen zijn familie gezegt dat alles nep is daar in de Villa (dat ze daar dus aan moeten denken) en dat hij ook in z'n achterhoofd blijft houden dat Lesley misschien een actrice is, maar hij hoopt van niet want hij vind haar echt heeeel leuk !quote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef n1ek het volgende:
Bart's familie heeft al is gezegd dat alles nep is.
Nu zei Bart tegen Nathanael dat hij dus ook van Lesley niet zeker weet of ze wel echt is omdat zijn familie dit gezegd heeft.
Daar zal Lesley vast niet blij mee zijn en vanavond weer over beginnen
Ze staat ingeschreven bij een castingbureau ja, dat wil nog niet zeggen dat ze in De Gouden Kooi maar wat acteert en haar gevoelens voor Bart nep zijn. Ik denk niet dat ze zich daarvoor laat gebruiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
Lesley is actrice, bekijk haar filmpje maar even.
Ik hoop het voor Bart.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze staat ingeschreven bij een castingbureau ja, dat wil nog niet zeggen dat ze in De Gouden Kooi maar wat acteert en haar gevoelens voor Bart nep zijn. Ik denk niet dat ze zich daarvoor laat gebruiken.
Daarnaast staat half Nederland wel bij zo'n bureau ingeschreven (veel mensen bedoel ik daar mee).
We zullen het voorlopig niet weten in elk geval
Het is natuurlijk echt. Maar hoe houdt je het zo? Als ik Bart was zou ik accuut vertrekken. Die 1Meur is aanzienlijk minder spannend dan Lesleyquote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop het voor Bart.
het lijkt me ook niet dat ze het acteert, zo achterbaks is ze niet denk ik.
Ik denk dat alles wat Bart tegen NL zegt 1 groot theater is.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef n1ek het volgende:
Bart's familie heeft al is gezegd dat alles nep is.
Nu zei Bart tegen Nathanael dat hij dus ook van Lesley niet zeker weet of ze wel echt is omdat zijn familie dit gezegd heeft.
Daar zal Lesley vast niet blij mee zijn en vanavond weer over beginnen
edit.. niet goed gelezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand weet volgens mij haar achternaam
Bart zei daarnet tegen Lesey dat hij NL helemaal niet vertrouwd maar dat het volgens hem wel een aardige kerel is... haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |