heb het gemist ...nog wat bijzonders gezegt of gebeurt ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Was weer zeer vermakelijk tussen Bart en Lesley net
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zegt hij tegen iedere bewoner juist dat wat die bewoner wil horen.
Hij meent volgens mij niets.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:45 schreef n1ek het volgende:
Ik weet echt niet of hij het meent wat ie allemaal aan Bart vertelt. Maar dat zullen we wel merken bij de ontslagronde.
.... en ook al met paarden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het wel super leuk dat Sylvia zo leuk meedoet met alles.. ze is echt leuk met kinderen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
.... en ook al met paarden.
Die zie ik voorlopig nog niet verdwijnen.
Ik ben wel benieuwd hoe ze er nu voor zou staan in een populariteitspoll.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ook nietvan mij mag ze ook zeker nog lang blijven
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.. ik denk wel een stuk hogerquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze er nu voor zou staan in een populariteitspoll.
inderdaad. Ze kan het niet hebben dat ze niet de leukste is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:38 schreef Wireless het volgende:
Ja, daar ja, aaaaaaaah...
[afbeelding]
Ze doet haar best Brian in te palmen voordat hij morgen misschien een meisje vindt die hij ECHT leuk vind en Nena helemaal niemand meer heeft in het huis..![]()
Ah, niet elke producent wil kennelijk betalen om zijn spullen in beeld te zien.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef bunnyma het volgende:
'Die stomme stickerplakker moeten ze echt ontslaan", roept Nena uit.
Die blijkt de stickers geplakt te hebben over de naam van het product.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 november 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
typisch gevalletje van droogneuken
Was Nena maar Brian's neukpop, want het is al wekenlang een blauwe ballen verhaal voor Brian. Beetje strelen en friemelen wederzijds, verder komt het niet. Daarna mag Brian vertrekken.....Snap trouwens niet dat hij nog steeds toenadering blijft zoeken bij die teaserquote:Op zondag 26 november 2006 02:21 schreef n1ek het volgende:
Morgen op zn eerste date: "Ja nou......Nena is zeg maar mn neukpop maar jij bent dus echt leuk"
Er loopt trouwens weer iemand gigantisch te zagen in zn slaap, daar wordt je toch niet goed van
2 uur.quote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef Flyduck het volgende:
hoe laat komen de dates dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |