Die huidprutser heeft in de buitenwereld nog nooit iets negatief gehoord over Brian en Amanda.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:
Christus....... ze zit echt tot aan dr nek erin bij Brian en Amanda.......
Goh, eerst op Lieke katten, nu op Claire, zou ze een oogje op Huub hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
José tegen Claire: En, hebben de filmpjes van gisteravond je een beetje aangesterkt?
Als Charlotte ook blind is, zou ze de ideale vrouw voor Mikey zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:22 schreef mootie het volgende:
Charlotte heeft nog nooooooit iets negatiefs over Brian en Amanda gehoord.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Charlotte ook blind is, zou ze de ideale vrouw voor Mikey zijn.
Het ging mij om het woordje "aangesterkt", ze bedoelt gesterkt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:34 schreef kahaarin het volgende:
Goh, eerst op Lieke katten, nu op Claire, zou ze een oogje op Huub hebben?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging mij om het woordje "aangesterkt", ze bedoelt gesterkt.Maar José is dol op Huub, dat dan weer wel.
Brian en Amanda slapen weer?
Je meent het, waarom denk je dat er niemand post?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Wat zit die Charlotte walgelijk te slijmen bij Amanda! echt om te kotsen!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Amanda's moeder vond het niet erg als Amanda crimi vriendjes had, als ze er maar niks mee te maken had.
Amanda vindt pooiers en huurmoordenaars erge beroepen, drugshandelaar niet, daar doe je mensen geen kwaad mee.
Zeg me alsjeblieft dat zij dit niet heeft gezegd!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Amanda's moeder vond het niet erg als Amanda crimi vriendjes had, als ze er maar niks mee te maken had.
Amanda vindt pooiers en huurmoordenaars erge beroepen, drugshandelaar niet, daar doe je mensen geen kwaad mee.
Mamanda wil überhaupt niks met haar dochters te maken hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Dat kind is echt te dom om te poepen. En dat wilde vroeger advocaat worden, toch? Dacht ze soms dat ze dan een fles gele eierdrap werd?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Del vraagt zich af waarom mensen naar school gaan.
Wat moet je nou met een diploma?
Met een toefje slagroomquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kind is echt te dom om te poepen. En dat wilde vroeger advocaat worden, toch? Dacht ze soms dat ze dan een fles gele eierdrap werd?
Wie durft het nu aan met haar in discussie (...) te gaan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:32 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat weer steeds harder schreeuwen omdat ze dr gelijk niet krijgt
Poepen is smerig, vraag maar aan Brian.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Dat kind is echt te dom om te poepen. En dat wilde vroeger advocaat worden, toch? Dacht ze soms dat ze dan een fles gele eierdrap werd?
En vrouwen poepen zonder geluidquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poepen is smerig, vraag maar aan Brian.
Dankzij het geld van dr moeder ja! Verwend pleuriswijf!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
Huidprutser: Ik ken mensen met alleen lagere school die runnen gigabedrijven. Wat dat betreft redt jij het wel Aman, je hebt zoooooveel mee.
Zeker de volgende gastspeler?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
Huidprutser: Ik ken mensen met alleen lagere school die runnen gigabedrijven. Wat dat betreft red jij het wel Aman, je hebt zoooooveel mee.
Mute maar weer.
Amanda gaat de nieuwe Van der Valk keten starten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
Huidprutser: Ik ken mensen met alleen lagere school die runnen gigabedrijven. Wat dat betreft redt jij het wel Aman, je hebt zoooooveel mee.
Ik begin ook steeds beter te snappen waarom dat mens niet op TV wil, het product van haar opvoeding is nu niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mamanda wil überhaupt niks met haar dochters te maken hebben.
Iedere keer als ik denk....het kan niet dommer zegt ze weer iets, jeeeeeez.
Ik ben bang dat ze net zo'n plaat voor dr kop heeft als dr kroost!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds beter te snappen waarom dat mens niet op TV wil, het product van haar opvoeding is nu niet echt iets om trots op te zijn.
Haha! Die vader was focking schizofreen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:41 schreef cobain94 het volgende:
Amanda:Als mij vader nog had geleefd had ik een hele andere opvoeding gehad...(dat zegt genoeg over haar moeder)
Ja, want een alcoholische schizofreen is de beste vader die een kind zich kan wensenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:41 schreef cobain94 het volgende:
Amanda:Als mij vader nog had geleefd had ik een hele andere opvoeding gehad...(dat zegt genoeg over haar moeder)
huub is een brief aan zijn moeder aan het schrijven waarin hij dingen schrijft die allemaal zijn gebeurd... hij heeft zijn moeder nooit echt gezegd dat hij haar en het heel goed begrijpt. Dat hij niet altijd aardig tegen zijn moeder is geweest. tegen elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Dementor het volgende:
Waarom huilt huub?
Het antwoord staat al ergens?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:43 schreef Dementor het volgende:
Of je leest even..
omdat er tv gemaakt moet wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom huilt Huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |