quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht Brian willen...... Nope, Brian zag volgens mij z'n naam staan in een stuk in een blad ofzo, en had inmiddels zelf ook door dat een lagere school therapie met rode petjes niet echt volwassen overkomt op TV
Oplossing: zelfde manier, ander codewoord
Ja, ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:55 schreef Ziet het volgende:
truste ruud
gaat bij jullie ook alles op zwart??
Zet je geluid wat harder , dan hoor je het,quote:
Truste Ruudquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet waarde medefokkerts, duty calls over een paar uurtjes.![]()
Is iets als veren in haar kont laten steken door haar relaasie partner Breienquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda die het woord "relativeren" gebruikt, ik kan er maar niet aan wennen...
Dat zal toch niet, Palma is de bestequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:01 schreef Ziet het volgende:
brian en huub komen nu ook bij dit scriptgesprek...
ligt palma er dan werkelijk uit en zitten we elke dag met die nicht opgescheept straks?
juist.... ik ben fan van Palmaquote:
Dat Amanda als hoertje werd uitgemaakt door Palma was tè voor haar.......quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Yavido het volgende:
Ruud
Amanda voert weer het hoogste woord. Ditmaal over Palma, ze vindt het tever gaan hoe Palma zich heeft gedragen vandaag.
[ afbeelding ]
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet waarde medefokkerts, duty calls over een paar uurtjes.![]()
Amanda is een pijpsnol!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat Amanda als hoertje werd uitgemaakt door Palma was tè voor haar.......
palmaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Laat ze maar lullen hoor Palma.
Je was geweldig!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op naar de Wallen!!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda is een pijpsnol!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Word ik nou ook ontslagen?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is iets als veren in haar kont laten steken door haar relaasie partner Breien
Je gif is ook weer geweldigquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Laat ze maar lullen hoor Palma.
Je was geweldig!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat Palma zo geweldig was hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je gif is ook weer geweldig
Amanda aan het woord, en Claire beaamt alles: "ja, inderdaad, ja, klopt'
[ afbeelding ]
typerend aan deze bovenstaande cap, zo staat Claire ook in het leven met haar aandeel in DGK. Altijd achter iemand, nooit op de voorgrond
lolquote:
Oh.. ik dacht dat Claire Amanda met een voorbinddildo aan t nemen was....quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je gif is ook weer geweldig
Amanda aan het woord, en Claire beaamt alles: "ja, inderdaad, ja, klopt'
[ afbeelding ]
typerend aan deze bovenstaande cap, zo staat Claire ook in het leven met haar aandeel in DGK. Altijd achter iemand, nooit op de voorgrond
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral de opmerking tegen H en C
"Jullie hebben elkaar ook wel gevonden he? Jul en Jet! Een kwartje per set!!"
Foei, wat voor ideëen hou je er op naquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht dat Claire Amanda met een voorbinddildo aan t nemen was....
En Huub denkt weer alleen aan tv.Laat Palma toch Amanda en Brian uitputten,dat wilde de streamers zo graag en Huub verpest het weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:19 schreef Ziet het volgende:
palma zit jaap niet in de weg
die ziet de bui al hangen
iemand die voor brian en amanda is
Sorry hoor..... Amanda leunt iets voorover... als er een man achter gestaan had dan had ik ook gedacht dat ze genomen werd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:22 schreef Yavido het volgende:
[..]
Foei, wat voor ideëen hou je er op na
Oh, wacht het is 2008. Tijd voor een nieuw concept. Iets met goud, had Rockbitch niet zoiets? The golden condom, die het publiek in werd gegooid. Degene die 'm ving mocht even 'naar achter komen'.
Zoiets moeten ze in de villa doen, ik durf te wedden dat Ricardo dit een leuk spelletje gaat vinden....
Tuurlijk is het show... ergens wel vermakelijk natuurlijk. Als we het er over moeten hebben in hoeverre alles show is, tjaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal show......in opdracht. Ook Palma krijgt instructies. En ze gaan haar echt niet vervangen voor die laatste paar weken. Tenzij ze er zelf mee wil stoppen haar exit op deze manier vorm gegeven wordt.
Eigelijk zijn we knap gek dat we ons nog laten meeslepen met het programma.Op de forums worden steeds ruzies gemaakt ,knettergek zijn we toch.Voor mij part wint Brian,maak me er niet meer druk om.baal alleen dat ik me soms heb laten meeslepen en ik tig uur naar die onzin heb gekeken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal show......in opdracht. Ook Palma krijgt instructies. En ze gaan haar echt niet vervangen voor die laatste paar weken. Tenzij ze er zelf mee wil stoppen haar exit op deze manier vorm gegeven wordt.
Met Amanda zou je niets anders verwachten iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor..... Amanda leunt iets voorover... als er een man achter gestaan had dan had ik ook gedacht dat ze genomen werd.
Nu is het toevallig Claire, zelfde standje, dan maar een andere oplossing, het blijft Amanda immers
Duh, ik ben redelijk nuchter, maar ook ik laat mij regelmatig meeslepen.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eigelijk zijn we knap gek dat we ons nog laten meeslepen met het programma.Op de forums worden steeds ruzies gemaakt ,knettergek zijn we toch.Voor mij part wint Brian,maak me er niet meer druk om.baal alleen dat ik me soms heb laten meeslepen en ik tig uur naar die onzin heb gekeken.![]()
dat denk ik ook......... maar ik vind Palma gewoon de leukste in de villaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En onze Jaap dan.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef Desii het volgende:
[..]
dat denk ik ook......... maar ik vind Palma gewoon de leukste in de villa
Die heeft zijn briljante momenten gehad maar is over het algemeen toch teleurstellendquote:
Jaap zegt te weinig.... en Palma kan zo heerlijk schreeuwen met van die geweldige droge opmerkingen tussendoor.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |