quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht Brian willen...... Nope, Brian zag volgens mij z'n naam staan in een stuk in een blad ofzo, en had inmiddels zelf ook door dat een lagere school therapie met rode petjes niet echt volwassen overkomt op TV
Oplossing: zelfde manier, ander codewoord
Ja, ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:55 schreef Ziet het volgende:
truste ruud
gaat bij jullie ook alles op zwart??
Zet je geluid wat harder , dan hoor je het,quote:
Truste Ruudquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet waarde medefokkerts, duty calls over een paar uurtjes.![]()
Is iets als veren in haar kont laten steken door haar relaasie partner Breienquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda die het woord "relativeren" gebruikt, ik kan er maar niet aan wennen...
Dat zal toch niet, Palma is de bestequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:01 schreef Ziet het volgende:
brian en huub komen nu ook bij dit scriptgesprek...
ligt palma er dan werkelijk uit en zitten we elke dag met die nicht opgescheept straks?
juist.... ik ben fan van Palmaquote:
Dat Amanda als hoertje werd uitgemaakt door Palma was tè voor haar.......quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Yavido het volgende:
Ruud
Amanda voert weer het hoogste woord. Ditmaal over Palma, ze vindt het tever gaan hoe Palma zich heeft gedragen vandaag.
[ afbeelding ]
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet waarde medefokkerts, duty calls over een paar uurtjes.![]()
Amanda is een pijpsnol!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat Amanda als hoertje werd uitgemaakt door Palma was tè voor haar.......
palmaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Laat ze maar lullen hoor Palma.
Je was geweldig!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op naar de Wallen!!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda is een pijpsnol!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Word ik nou ook ontslagen?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is iets als veren in haar kont laten steken door haar relaasie partner Breien
Je gif is ook weer geweldigquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Laat ze maar lullen hoor Palma.
Je was geweldig!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |