hoe oud ben je? 3?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Ben er weer. Zie weer 2 hele leuke streams (met mijn SuperDennis erop) dus
dat wordt weer een fijne avond genieten !!!
Oh wat krijg ik het toch zwaar als straks de kooi stopt....
RTL wil ons afstompenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom wordt de betalende streamer al 3 weken lang 90% bagger met nada en nix voorgeschoteld![]()
Ze hebben het geprobeerd, maar ik pas er niet inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Frasier het volgende:
Ligt deze user nog steeds niet in de prullebak?![]()
Geestelijk kom je aardig in de buurt !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef Darklight het volgende:
hoe oud ben je? 3?
gewoon geld terugeisen omdat je niet wilt betalen voor deze bagger.... omdat je heel wat anders is voorgeschoteldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom wordt de betalende streamer al 3 weken lang 90% bagger met nada en nix voorgeschoteld![]()
ik las in de updates dat nix gaat doen alsof Huub hem heeft benaderd om met hem samen te werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
Ik zat ff naar Nix te luisteren (geef toe, het was maar 1 minuut en twas weer genoeg) maar ze willen Huub gaan pakken met leugens... omdat tie daarvan over de zeik geraakt.
Volgens mij niet,Huub heeft het wel aan Palma gevraagd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef ocmer het volgende:
hallo allemaal vraagje hebben ze nog cora gebelt over wie er gelijk heeft huub of jaap, kan het niet zo 1,2,3 terug lezen
oke bedanktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij niet,Huub heeft het wel aan Palma gevraagd.
Ik baal enorm dat ik geen streams heb. Hier wordt televisiekunstgeschiedenis geschreven waar Warhol's Sleep (acht uur lang een slapende man) bij in het niet valt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef Ning het volgende:
Ik zucht mee. Ik weet niet naar welke stream ik kijken moet zo spannend is het
Klopt. Dennix heeft met Jaap en Brian besproken dat hij een pertinente leugen wil gaan vertellen over Huub, dus puur uit de lucht gegrepen, om Huub uit te lokken , zodat Huub uit zijn plaat gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
Ik zat ff naar Nix te luisteren (geef toe, het was maar 1 minuut en twas weer genoeg) maar ze willen Huub gaan pakken met leugens... omdat tie daarvan over de zeik geraakt.
vindt ik goed , maar het feit blijft huub heeft gezegt dat brian, nadia en amandel, voor dat hun binnen kwamen over jaap aan het praten was dat was niet zo hij heeft zich er uit weten te redden door het zo te draaien dat jaap de gebeten hond is dat is top werk van hem niet eerlijk maar wel top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Yw,Palma zei trouwens dat Huub gelijk had.
Je valt er wel lekker van in slaap, zoals ik nu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat ik geen streams heb. Hier wordt televisiekunstgeschiedenis geschreven waar Warhol's Sleep (acht uur lang een slapende man) bij in het niet valt.
Te treurig, dit.
zegt hij tegen....? Huub?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef ricofromrio het volgende:
Jaap is eenzaam omdat hij niet met Huub en Lieke mag praten
nope... weer een leerling aan de knopjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
streamlock.
Geen aanleiding, voor, behalve misschien nieuwe aanwijzingen voor de acteurs
Ik heb streams maar ik kijk niet meer. Ga ook niet verlengenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat ik geen streams heb. Hier wordt televisiekunstgeschiedenis geschreven waar Warhol's Sleep (acht uur lang een slapende man) bij in het niet valt.
Te treurig, dit.
Ik had Jaap allang opgegevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef riri het volgende:
de enige die jaap heel goed begrijpt is huub.....
huub zegt net nog tegen lieke...jaap is gaaf...hij speelt zijn spel
wat jaap k doet..huub laat de mens jaap niet vallen maar valt hem wel aan om wat hij soms doet....jaap is heel dubbel...ene moment heet begrijpelijk en warm andere moment vals en laf
O leuk nu mag leerling nummer 2 op het knopje drukkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
nope... weer een leerling aan de knopjes
Les 1 "aan, uit knop"
(les 2 is de voordeur, les 3 is bloemetjes en vogeltjes)
jammer dat ze erbij kwam.... het gesprek was gelijk overquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef ricofromrio het volgende:
opzouten lieke laat Huub en Jaap praten
geen idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Spoko het volgende:
wie is ahmet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |