Bahhhhhhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zeker wel fijn vind om te horen. Hij zegt het wel vaker, trouwens.
Typische reactie, zou ik zeggen. Beter dan "" oooh... eeeechtttt???? Wat llllieieieieiefffffffff!!!!!!!"
Amanda is bij de premiere van Voetbalvrouwen geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef riri het volgende:
zo idioot...zo hysterisch terwijl ze gewoon net als andere mensen die zich inschrijven en uitgeloot worden even over een rood lopertje mogen lopen...hoe dat rode lopertje eruit ziet weten ze niet eens
'Ze' hadden gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
amanda "ze hebben alle haarverf meegenomen, omdat ze vinden dat ik obsessed ben met haarverf of zo"
Hoezo? Is er nu ook al een Jaaptijd, net zoals tv-tijd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
Zit Jaap nou niet te lang bij huub?
Ik heb hem het niet zien doen, alleen horen zeggen dát hij het zou doen, en zag er ook geen melding van in de COS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Margo37 het volgende:
Jaap heeft wel een ontslagronde aangevraagd voor Lieke.
Op de talpasite staat het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem het niet zien doen, alleen horen zeggen dát hij het zou doen, en zag er ook geen melding van in de COS.
Dat zijn er dus al 3. Wordt druk donderdag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Margo37 het volgende:
Jaap heeft wel een ontslagronde aangevraagd voor Lieke.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia: ik denk daar niet overna
ik doe dat niet bewust
wel in villavandaag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem het niet zien doen, alleen horen zeggen dát hij het zou doen, en zag er ook geen melding van in de COS.
Jaap ,moet beginnen, dan pas springt Dennix er boven op 100%quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef Darklight het volgende:
waar blijft de terror van nix?
Beetje late reactie, ik heb het wel gezien en hij probeerde het ook nog spannend te maken, met rollende ogen....vooooorrr..Lieke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei eerder op bed ook tegen Nadia dat hij meer deed als Jaap ook iets deed... En Brian had hem eerder al zowat bevolen Jaap tot aktie aan te zetten. Je bent laf of je bent het niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap ,moet beginnen, dan pas springt Dennix er boven op 100%
Ik krijg de COS ook niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik zucht mee. Ik weet niet naar welke stream ik kijken moet zo spannend is het
Is ook niet zo.... ze vroeg of Huub meeging, maar die wilde nog even piano spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:52 schreef SIRA het volgende:
Nadia noemt het feit dat Lieke in d'r eentje op een Fatboy zit eenzaam.
Ik noem 't gewoon ff een momentje voor jezelf zoeken, kan 't me heel goed voorstellen in zo'n huis met al die debielen
Waarom wordt de betalende streamer al 3 weken lang 90% bagger met nada en nix voorgeschoteldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Waarom in vredesnaam staan er al de hele avond 2 streams op Jaap achter zijn pc?
Ligt deze user nog steeds niet in de prullebak?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Ben er weer. Zie weer 2 hele leuke streams (met mijn SuperDennis erop) dus
dat wordt weer een fijne avond genieten !!!
Oh wat krijg ik het toch zwaar als straks de kooi stopt....
weet je nog wat hij gisteren allemaal gepland had? En de dagen ervoor? Wat is daarvan terechtgekomen...NIX!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Desii het volgende:
Nix zegt nu dat tie hem geblokt had als Huub en Brian samen waren gegaan..... das makkelijk praten achteraf hé Dennix!!!
Hij zegt ook dat ze iets gepland hebben voor morgen voor de stemmingsronde..... en Nix heeft er vol vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |