Bahhhhhhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zeker wel fijn vind om te horen. Hij zegt het wel vaker, trouwens.
Typische reactie, zou ik zeggen. Beter dan "" oooh... eeeechtttt???? Wat llllieieieieiefffffffff!!!!!!!"
Amanda is bij de premiere van Voetbalvrouwen geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef riri het volgende:
zo idioot...zo hysterisch terwijl ze gewoon net als andere mensen die zich inschrijven en uitgeloot worden even over een rood lopertje mogen lopen...hoe dat rode lopertje eruit ziet weten ze niet eens
'Ze' hadden gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
amanda "ze hebben alle haarverf meegenomen, omdat ze vinden dat ik obsessed ben met haarverf of zo"
Hoezo? Is er nu ook al een Jaaptijd, net zoals tv-tijd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
Zit Jaap nou niet te lang bij huub?
Ik heb hem het niet zien doen, alleen horen zeggen dát hij het zou doen, en zag er ook geen melding van in de COS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Margo37 het volgende:
Jaap heeft wel een ontslagronde aangevraagd voor Lieke.
Op de talpasite staat het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem het niet zien doen, alleen horen zeggen dát hij het zou doen, en zag er ook geen melding van in de COS.
Dat zijn er dus al 3. Wordt druk donderdag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef Margo37 het volgende:
Jaap heeft wel een ontslagronde aangevraagd voor Lieke.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:19 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia: ik denk daar niet overna
ik doe dat niet bewust
wel in villavandaag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem het niet zien doen, alleen horen zeggen dát hij het zou doen, en zag er ook geen melding van in de COS.
Jaap ,moet beginnen, dan pas springt Dennix er boven op 100%quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef Darklight het volgende:
waar blijft de terror van nix?
Beetje late reactie, ik heb het wel gezien en hij probeerde het ook nog spannend te maken, met rollende ogen....vooooorrr..Lieke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei eerder op bed ook tegen Nadia dat hij meer deed als Jaap ook iets deed... En Brian had hem eerder al zowat bevolen Jaap tot aktie aan te zetten. Je bent laf of je bent het niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap ,moet beginnen, dan pas springt Dennix er boven op 100%
Ik krijg de COS ook niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik zucht mee. Ik weet niet naar welke stream ik kijken moet zo spannend is het
Is ook niet zo.... ze vroeg of Huub meeging, maar die wilde nog even piano spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:52 schreef SIRA het volgende:
Nadia noemt het feit dat Lieke in d'r eentje op een Fatboy zit eenzaam.
Ik noem 't gewoon ff een momentje voor jezelf zoeken, kan 't me heel goed voorstellen in zo'n huis met al die debielen
Waarom wordt de betalende streamer al 3 weken lang 90% bagger met nada en nix voorgeschoteldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Waarom in vredesnaam staan er al de hele avond 2 streams op Jaap achter zijn pc?
Ligt deze user nog steeds niet in de prullebak?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Ben er weer. Zie weer 2 hele leuke streams (met mijn SuperDennis erop) dus
dat wordt weer een fijne avond genieten !!!
Oh wat krijg ik het toch zwaar als straks de kooi stopt....
weet je nog wat hij gisteren allemaal gepland had? En de dagen ervoor? Wat is daarvan terechtgekomen...NIX!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Desii het volgende:
Nix zegt nu dat tie hem geblokt had als Huub en Brian samen waren gegaan..... das makkelijk praten achteraf hé Dennix!!!
Hij zegt ook dat ze iets gepland hebben voor morgen voor de stemmingsronde..... en Nix heeft er vol vertrouwen in.
hoe oud ben je? 3?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Ben er weer. Zie weer 2 hele leuke streams (met mijn SuperDennis erop) dus
dat wordt weer een fijne avond genieten !!!
Oh wat krijg ik het toch zwaar als straks de kooi stopt....
RTL wil ons afstompenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom wordt de betalende streamer al 3 weken lang 90% bagger met nada en nix voorgeschoteld![]()
Ze hebben het geprobeerd, maar ik pas er niet inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Frasier het volgende:
Ligt deze user nog steeds niet in de prullebak?![]()
Geestelijk kom je aardig in de buurt !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef Darklight het volgende:
hoe oud ben je? 3?
gewoon geld terugeisen omdat je niet wilt betalen voor deze bagger.... omdat je heel wat anders is voorgeschoteldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom wordt de betalende streamer al 3 weken lang 90% bagger met nada en nix voorgeschoteld![]()
ik las in de updates dat nix gaat doen alsof Huub hem heeft benaderd om met hem samen te werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
Ik zat ff naar Nix te luisteren (geef toe, het was maar 1 minuut en twas weer genoeg) maar ze willen Huub gaan pakken met leugens... omdat tie daarvan over de zeik geraakt.
Volgens mij niet,Huub heeft het wel aan Palma gevraagd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef ocmer het volgende:
hallo allemaal vraagje hebben ze nog cora gebelt over wie er gelijk heeft huub of jaap, kan het niet zo 1,2,3 terug lezen
oke bedanktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Volgens mij niet,Huub heeft het wel aan Palma gevraagd.
Ik baal enorm dat ik geen streams heb. Hier wordt televisiekunstgeschiedenis geschreven waar Warhol's Sleep (acht uur lang een slapende man) bij in het niet valt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef Ning het volgende:
Ik zucht mee. Ik weet niet naar welke stream ik kijken moet zo spannend is het
Klopt. Dennix heeft met Jaap en Brian besproken dat hij een pertinente leugen wil gaan vertellen over Huub, dus puur uit de lucht gegrepen, om Huub uit te lokken , zodat Huub uit zijn plaat gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
Ik zat ff naar Nix te luisteren (geef toe, het was maar 1 minuut en twas weer genoeg) maar ze willen Huub gaan pakken met leugens... omdat tie daarvan over de zeik geraakt.
vindt ik goed , maar het feit blijft huub heeft gezegt dat brian, nadia en amandel, voor dat hun binnen kwamen over jaap aan het praten was dat was niet zo hij heeft zich er uit weten te redden door het zo te draaien dat jaap de gebeten hond is dat is top werk van hem niet eerlijk maar wel top.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Yw,Palma zei trouwens dat Huub gelijk had.
Je valt er wel lekker van in slaap, zoals ik nu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat ik geen streams heb. Hier wordt televisiekunstgeschiedenis geschreven waar Warhol's Sleep (acht uur lang een slapende man) bij in het niet valt.
Te treurig, dit.
zegt hij tegen....? Huub?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef ricofromrio het volgende:
Jaap is eenzaam omdat hij niet met Huub en Lieke mag praten
nope... weer een leerling aan de knopjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
streamlock.
Geen aanleiding, voor, behalve misschien nieuwe aanwijzingen voor de acteurs
Ik heb streams maar ik kijk niet meer. Ga ook niet verlengenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik baal enorm dat ik geen streams heb. Hier wordt televisiekunstgeschiedenis geschreven waar Warhol's Sleep (acht uur lang een slapende man) bij in het niet valt.
Te treurig, dit.
Ik had Jaap allang opgegevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef riri het volgende:
de enige die jaap heel goed begrijpt is huub.....
huub zegt net nog tegen lieke...jaap is gaaf...hij speelt zijn spel
wat jaap k doet..huub laat de mens jaap niet vallen maar valt hem wel aan om wat hij soms doet....jaap is heel dubbel...ene moment heet begrijpelijk en warm andere moment vals en laf
O leuk nu mag leerling nummer 2 op het knopje drukkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
nope... weer een leerling aan de knopjes
Les 1 "aan, uit knop"
(les 2 is de voordeur, les 3 is bloemetjes en vogeltjes)
jammer dat ze erbij kwam.... het gesprek was gelijk overquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef ricofromrio het volgende:
opzouten lieke laat Huub en Jaap praten
geen idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Spoko het volgende:
wie is ahmet?
"nadia, je zender is niet goed"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
De camera staat inmiddels op de slaapkamer en ik hoorde iemand wat zeggen door de speaker kon helaas niet verstaan wat.
tja...tis onvoorwaardelijke vriendschapsliefde vanuit Huub...daarom waardeer ik huub ook zo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Ik had Jaap allang opgegeven
respect voor Huub![]()
Ook bekend onder de naam 'de koffieman' en volgens Huub baalt hij ervan dat ze hem inmiddels kennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Spoko het volgende:
wie is ahmet?
De halfzus was de dochter van moeder's vriend. Die vriend woonde destijds half-en-half samen met haar moeder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:00 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft ook al een overleden gezinslid (halfzus).
Halfzus woonde toen bij Nadia en haar moeder
Zes jaar geleden onder een vrachtwagen gekomen
worden ze daar op geselecteerd of zo
22 augustus, Romantiek, gezellig de kaarsjes aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie is ahmet?
Ook bekend onder de naam 'de koffieman'
Ja, dat weet ik me nog te herinneren. Maar gisteren had hij het verhaal verteld dat hij inmiddels wist wie 'de koffieman' was. Voor zover ik weet kennen ze 'motormuis' nog steeds alleen van z'n bijnaam en hebben ze geen werkelijke naam. Overigens zijn dit allemaal nieuwe RTL-mensen, die recent zijn gekomen. Zo hoorde ik ook dat Liesbeth inmiddels is vervangen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
22 augustus, Romantiek, gezellig de kaarsjes aan.
Plasmascherm: Kaarsjes uitmaken.
Huub: Ja, hoor, er zit vanavond iemand anders achter het Plasmascherm,
vanavond niet de koffieman, maar de motormuis.
waarom een sjaal als je een rokje hebt tot aan je navelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:14 schreef ricofromrio het volgende:
ik vind Nadia en Dennix maar en met hun witte jasjes en sjaaltjes
Leuk dat je dat nog herinnert, wat dat betreft ben jij erg goed in terugdenken. Als heel prettig ervaar ik dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, dat weet ik me nog te herinneren.
Overigens zijn dit allemaal nieuwe RTL-mensen, die recent zijn gekomen.
Dat vadsige sjaaltje om zijn nek vind ik pure terror hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef Darklight het volgende:
waar blijft de terror van nix?
Ik heb liever dat ie dennix met huid en haar verslind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop dat Fries uitbreekt en Jaap vertrapt..
DGK wordt gemaakt door Talpa Productions. Dat is nog steeds zo. Maar Talpa Productions is een bedrijf met alleen management- en strategisch- personeel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk dat je dat nog herinnert, wat dat betreft ben jij erg goed in terugdenken. Als heel prettig ervaar ik dat.
Dus Talpa maakt het tv-programma DGK 11 maanden lang voor Tien, met medewerkers van Talpa,
en nu wordt DGK uitgezonden op RTL5 en het personeel is nu ook gedeeltelijk van RTL5?
Aangezien Dennis doodsbang is voor Fries (waarvoor niet eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ie dennix met huid en haar verslind.![]()
Ineens krijg ik de neiging om Fries een kaart te sturen met een foto van rollen prikkeldraad. Dan kan hij die kaart aan Dennix laten zien. Maar ja, de foto kan voor het dier ook heel traumatisch overkomen .....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Aangezien Dennis doodsbang is voor Fries (waarvoor niet eigenlijk) is het zeer denkbaar dat Fries hem het prikkeldraad in jaagt
Je hebt zo'n 'grap'... je ziet lange tijd een stilstaand beeld, en dan ineens komt er een kop met een afgrijselijke schreeuw. Ik stel voor dat jullie Fries zo'n fimpje op CD sturen, en de kop van Dennis erin plakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ineens krijg ik de neiging om Fries een kaart te sturen met een foto van rollen prikkeldraad. Dan kan hij die kaart aan Dennix laten zien. Maar ja, de foto kan voor het dier ook heel traumatisch overkomen .....
Neem ik ook genoegen mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Aangezien Dennis doodsbang is voor Fries (waarvoor niet eigenlijk) is het zeer denkbaar dat Fries hem het prikkeldraad in jaagt
Het is mischien even wennen voor nieuwe contactpersonen van de bewoners,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK wordt gemaakt door Talpa Productions. Dat is nog steeds zo.
Maar Talpa Productions is een bedrijf met alleen management- en strategisch- personeel.
Uitvoerende medewerkers worden aan een productie toegevoegd via inhuur.
Volgens mij raken ze meer vermoeid en lamlendig van het nietsdoen. Als er wat terror is of actie kunnen ze het uren langer volhouden. Ook de bewoners hebben last van de RTL-saaiheid (en dat kan ik me donders goed voorstellen)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Gaat goed daar: kwart voor 1 en alle streams op de slaapkamer, het lijkt wel zondagmiddag
Daarover heb ik hele andere geluiden gehoord. Ze schijnt de grootste ruzie te hebben (gehad) met Stijn R. en ook JdM heeft naar verluiden wel eens problemen met de directrice van Talpa Productions. Hoewel Flens is voortgekomen (weggekocht) uit de Endemol-stal schijnt JdM al een paar keer intern zijn voorkeur voor andere mensen van Endemol te hebben uitgesproken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
<knip>
Deborah de producent schijnt een leuk mens te zijn,
.......
Ik had ze ook al langer niet meer gezien. Maar Huub ligt nu in bed en Lieke liep er net langs.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zijn Huub Lieke (en Jaap) ( ben net thuis), dat tweede bed ziet er nog leeg uit.![]()
Ik heb dit van iemand die dit hier schreef , haar vriend had geschilderd in de villa,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Deborah de producent schijnt een leuk mens te zijn,
Geen idee. Was er niet bij vanavond. Meer als wat ik nu zie en de update van Disana (quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb dit van iemand die dit hier schreef , haar vriend had geschilderd in de villa,
misschien heb je dat ook wel gelezen en ze schreef : deborah schijnt heel leuk te zijn.
off-topic ...Sorry, maar, de miljonairs gaan zo toch weer doen wat ze elke nacht doen.
Dus nog 1 vraagje.
Brian kwam fluitend van de productie en zei op 16 mei dat hij favorietje omhoog kan tillen?
Is favorietje Deborah en favoriet Stijn? Of weet niemand dat hier?
Ik heb altijd begrepen dat 'favoriet' Frans was, bijnaam 'stokbrood'. Hij was groot, ik heb nog wel ergens een paar caps van hem, een boom van een kerel. Frans is al een tijdje weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb dit van iemand die dit hier schreef , haar vriend had geschilderd in de villa,
misschien heb je dat ook wel gelezenen ze schreefeborah schijnt heel leuk te zijn.
off-topic ...Sorry, maar, de miljonairs gaan zo toch weer doen wat ze elke nacht doen.
Dus nog 1 vraagje.
Brian kwam fluitend van de productie en zei op 16 mei dat hij favorietje omhoog kan tillen?
Is favorietje Deborah en favoriet Stijn? Of weet niemand dat hier?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er gaat weer wat 'bewerkstelligd' worden :
[afbeelding]
Maar daar hoef ik het einde niet van te zien.![]()
![]()
![]()
Ben er nog heel even. Wat ik net nog even zag is wat Dennis bedoelde toen hij tegen Jaap zei: "bam, bam en knallen". Ja, tegen de reet aan van Nadia, maar niet tegen Huub, daar is hij doodsbang van.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelijk heb jeVan mij hoef je hiervan ook geen caps te verwachten.
Merkte wel dat Nix en Nadia nog stevig moeten oefenen. Haar gekreun is nog niet stoot-synchoon met Dennix. Ze begint pas te steunen als Dennix al even naar lucht ligt te happen .......
Nadia zag ik 20 minuten bij de douche haar billen insmeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gelijk heb jeVan mij hoef je hiervan ook geen caps te verwachten.
Merkte wel dat Nix en Nadia nog stevig moeten oefenen
Man je doet het geweldig! Ik smul van je postings!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia zag ik 20 minuten bij de douche haar billen insmeren.![]()
P.s. Ik stop anders stoor ik, of krijg een ban, .......
ik ga ook naar bed met het weekblad Party en stuur het blad later door naar Brielle,
dat is toch sneu dat de moeder van Jaap dit in de supermarkt Bingo leest.
Die opmerking is een echte billenkletserquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
P.s. Ik stop anders stoor ik, dit is meer voor de SC, PM en anders krijg een ban, .......![]()
Ik ga ook naar bed met het weekblad Party en stuur het blad later door naar Brielle,
dat is toch sneu dat de moeder van Jaap dit in de supermarkt Bingo leest?
Dus Dennis is,evenals Brian voor het anale....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
P.s. Ik stop anders stoor ik, dit is meer voor de SC, PM en anders krijg een ban, .......![]()
Ik ga ook naar bed met het weekblad Party en stuur het blad later door naar Brielle,
dat is toch sneu dat de moeder van Jaap dit in de supermarkt Bingo leest?
Hèt voorbeeld van nièt romantisch zijn....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er gaat weer wat 'bewerkstelligd' worden :
[afbeelding]
Maar daar hoef ik het einde niet van te zien.![]()
![]()
![]()
Volgens les 1 zou je dat wellicht denken. Denk jij dat Dennix les 1 al 100% zeker kent ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus Dennis is,evenals Brian voor het anale....![]()
onsmakelijk, jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia zag ik 20 minuten bij de douche haar billen insmeren.P.s. Ik stop anders stoor ik, dit is meer voor de SC, PM en anders krijg een ban, .......
![]()
Ja hoor, de eerste keer dat hij verder mocht gaan was ook anaal. Nadia heeft daar nooit een geheim van gemaakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus Dennis is,evenals Brian voor het anale....![]()
Al die andere varianten hoef ik niet te weten, les 1 is wellicht te hoog gegrepen voor Dennis.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens les 1 zou je dat wellicht denken. Denk jij dat Dennix les 1 al 100% zeker kent ?
In lessen voor gevorderden kom je overigens meer varianten tegen.
Maar dat mag ik op dit forum echt niet vertellen
Godsamme, Nadia en Amanda zijn , om het even simpel te zeggen, voor beide kanten vatbaar.......tis weer fraai..........quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, de eerste keer dat hij verder mocht gaan was ook anaal. Nadia heeft daar nooit een geheim van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |