quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuld
leek me leuk om die 2 te zien

uiteraard...das ook net een wijf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ricofromrio het volgende:
wilde dennix ook gaan?

Brian en Lieke mochten toen elk een persoon kiezen, zo mochten amanda en Huub ook mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Lieke "Dit is meer iets voor jullie. Ik was helemaal enthousiast over het powerboaten. Dat snappen jullie totaal niet"
Amanda "inderdaad...! He-le-maal niet!"
Hoezo? Amanda is toch mee geweest naar het powerboaten?
Of is die toch niet doorgegaan en hebben ze eigenlijk iets anders gedaan, die dag?

http://www.imdb.com/title/tt0128405/quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Iemand meer informatie over die film?

Die bonus van achter, was die zo dubbelzinnig bedoeld als dat ik 'm lees?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Py het volgende:
Nadia heeft in het begin geprobeerd te stoken tussen Brian en Amanda. Of ze wil hem of ze krijgt van achter een bonus als het lukt.

he, weer 2 kaarten te winnen!quote:

Ja hoe Dennix en Jaap daar als laatste op de bank zatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef Visual het volgende:
wat een terror weer van dennix niet normaal

Nee, maar nu welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bonus van achter, was die zo dubbelzinnig bedoeld als dat ik 'm lees?

wie niet??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
Brian heeft echt een bloedhekel aan Dennis.

Dat weet ik, maar ik was er niet toen ze terug kwamen, en ik heb er nooit verhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian en Lieke mochten toen elk een persoon kiezen, zo mochten amanda en Huub ook mee.

Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef schatje het volgende:

quote:

ja, ze zijn geweest, en deden bij terug komst net of ze naar een parenclub waren geweest, meer weet ik er niet van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik was er niet toen ze terug kwamen, en ik heb er nooit verhalen over gehoord.
Ik vraag me dus af of ze uberhaupt er geweest zijn.

Brian en Huub trekken de laatste tijd vaker dan niet naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Zo blijft Brian aan Huubs kant voorlopig.

Duidelijk is het allemaal niet... en meer links kon ik er ook niet over vinden. Moet wel echt een topfilm zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef avonne het volgende:
[..]
he, weer 2 kaarten te winnen!
Voor wie vrijdag naar Del & Naad willen zwaaien
Blijkbaar is het een internet film, en niet in de bioscoop?. Je kunt je inschrijven ervoor. Of zo.

Wat vertellen ze?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Huub en Lieke over "achter" aan het praten.
Niet eens een streamlock.

Schrik niet ik begreep Huub, alleen begreep ik niet dat Lieke over dat punt heen lulde,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef pasjesjen het volgende:
huub: als ik dit hysterische gedoe zie: dan denk ik wat ben ik blij dat jij een normale vrouw bent en niet zo'n meisje tegen Lieke

quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
"Nog iets… Net als een echte Bond-film hebben we ook onze eigen titelsong, gezongen door Dennis:
http://www.millionairethe(...)llionaire-dennis.mp3 Enjoy! "
ik durf niet te klikken

Huub over dat hij baalt hoe "achter" zo nonchalant en koud laten weten dat de rijles niet doorgaat.quote:

Hij wilt ook dat die Jul eruitgaat, ik heb dat gedoe met Jaap (dat hij eruit moet) nooit begrepen van brain.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef schatje het volgende:

Lieve hemel, anderhalve minuut om 'm alleen al te openen... Bijna geladen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
"Nog iets… Net als een echte Bond-film hebben we ook onze eigen titelsong, gezongen door Dennis:
http://www.millionairethe(...)llionaire-dennis.mp3 Enjoy! "
ik durf niet te klikken

In dat geval begrijp ik wel dat men de motor lesssen niet doorzet, maar aan de andere kant Huub is voor het program goed geweest dus geef hem die lessen en als hij door de poort loopt de eindexamen erbij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke geeft ook al aan dat je het binnen een maand of 4...5 wel kan halen als je door zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |