Denk niet dat we wat anders hadden verwacht..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
En ja hoor tuutlijk,
dinsdag 28 augustus 2007 20:56[/url] schreef kybe het volgende:[/b]
Amanda zal het wel weer krijgen.
Ik had nog een kleine hoop dat hij naar Huub en Brian zou gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef wie.. het volgende:
[..]
Denk niet dat we wat anders hadden verwacht..![]()
Weet niet of het mogelijk is, maar dat wordt nóg meer tutten en trutten in de kapsalon... en wát moeten ze aantrekken???quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef Py het volgende:
Amamda en Nadia mogen gaan
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik had nog een kleine hoop dat hij naar Huub en Brian zou gaan.
Ze vonden het geen van allen belangrijk genoeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Hoezo gaat iedereen daar zo maar gedwee in mee, dat die twee haarnetjes mogen gaan?
Nadia heeft in het begin geprobeerd te stoken tussen Brian en Amanda. Of ze wil hem of ze krijgt van achter een bonus als het lukt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef T-lex het volgende:
Nadia bedankt Brian en en probeerd vervolgens "uit blijdschap" d'r tong bij Brian naar binnen te steken. Nadia had nog het ouwe script.![]()
Ik zal jou ook niet aanraden alleen het geluid aan te zetten....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
voor mij wel, ik zit niet te kijken.
![]()
jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ricofromrio het volgende:
wilde dennix ook gaan?
Ik lach me rot als die hele premiere niets voorsteld en een grote teleurstelling is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuld
leek me leuk om die 2 te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |