Yep, je hebt gelijk, maar dan wordt het dus Naad, mark my words, wrs samen met Huub omdat zijn motorrijles niet doorging.quote:
het is natuurlijk een rol die hij speelt...... maar ik hou er ook niet van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef riri het volgende:
nooit is jaap open....altijd dat alles voor zich houden maar achter een ander zijn rug kleppert hij van alles....heb zo'n hekel aan die mentaliteit
Normaal gesproken wel, dus dt zal deze keer ook wel zo zijn, ik heb ff niet opgeletquote:
Jaap is altijd boos op achter en Huub zijn motorrijles ging niet door vadaag dus is pissed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Zijn Huub én Jaap boos op achter?
Jaap: slecht manaagement!
Huub en Jaap: lalalalal
oja is ook zo samen met Huub, Bian en amanda.quote:
Ik ben er iig één van. Ik ben afgehaakt en van de verslaving af door die twee. Heeft niks met hier te maken maar puur dgk zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef carpediem23 het volgende:
Afgelopen week een paar keer DGK op tv gezien, en ik vraag me af waarom er in elke aflevering alles (bijna) om Dennix draaid? Elke dag heeft hij een verhaallijn! Dit terwijl het echt een nietszeggend persoon is. Ik hoor van veel mensen dat sinds de komst van Dennis en Nadia het saai is geworden en veel mensen zijn afgehaakt. Vind nu Brian en Amanda veel "normaler" en minder irritant.
Jaap is de enige zonder vaste back upquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef riri het volgende:
nooit is jaap open....altijd dat alles voor zich houden maar achter een ander zijn rug kleppert hij van alles....heb zo'n hekel aan die mentaliteit
Jaap heeft volgens mij ook echt ruzie met achter. Zou Huub alleen daarom boos zijn? Ik denk dat er wel meer speelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is altijd boos op achter en Huub zijn motorrijles ging niet door vadaag dus is pissed.
Owquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben er iig één van. Ik ben afgehaakt en van de verslaving af door die twee. Heeft niks met hier te maken maar puur dgk zelf.
Er is een groot verschil tussen uitzendingen en streams. Wij zitten ondertussen op de streams naar een stel acteurs in een vakantiecentrum te kijken die af en toe een tv-momentje maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef carpediem23 het volgende:
Afgelopen week een paar keer DGK op tv gezien, en ik vraag me af waarom er in elke aflevering alles (bijna) om Dennix draaid? Elke dag heeft hij een verhaallijn! Dit terwijl het echt een nietszeggend persoon is. Ik hoor van veel mensen dat sinds de komst van Dennis en Nadia het saai is geworden en veel mensen zijn afgehaakt. Vind nu Brian en Amanda veel "normaler" en minder irritant.
Jaap is weer zo strontvervelend tijdens de stemming, ik kan me voorstellen dat hij dat zegt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Brian vindt Jaap een stupid fuck.
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kijk nooit, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Knippen en plakken, appeltje eitje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Py het volgende:
[..]
En ik verwacht dat hij als grote overwinnaar (met name richting Dimitri) uit het datingverhaal gaat komen.
Denk niet dat we wat anders hadden verwacht..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
En ja hoor tuutlijk,
dinsdag 28 augustus 2007 20:56[/url] schreef kybe het volgende:[/b]
Amanda zal het wel weer krijgen.
Ik had nog een kleine hoop dat hij naar Huub en Brian zou gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef wie.. het volgende:
[..]
Denk niet dat we wat anders hadden verwacht..![]()
Weet niet of het mogelijk is, maar dat wordt nóg meer tutten en trutten in de kapsalon... en wát moeten ze aantrekken???quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef Py het volgende:
Amamda en Nadia mogen gaan
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik had nog een kleine hoop dat hij naar Huub en Brian zou gaan.
Ze vonden het geen van allen belangrijk genoeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Hoezo gaat iedereen daar zo maar gedwee in mee, dat die twee haarnetjes mogen gaan?
Nadia heeft in het begin geprobeerd te stoken tussen Brian en Amanda. Of ze wil hem of ze krijgt van achter een bonus als het lukt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef T-lex het volgende:
Nadia bedankt Brian en en probeerd vervolgens "uit blijdschap" d'r tong bij Brian naar binnen te steken. Nadia had nog het ouwe script.![]()
Ik zal jou ook niet aanraden alleen het geluid aan te zetten....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
voor mij wel, ik zit niet te kijken.
![]()
jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ricofromrio het volgende:
wilde dennix ook gaan?
Ik lach me rot als die hele premiere niets voorsteld en een grote teleurstelling is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuld
leek me leuk om die 2 te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |