quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuld
leek me leuk om die 2 te zien
uiteraard...das ook net een wijf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ricofromrio het volgende:
wilde dennix ook gaan?
Brian en Lieke mochten toen elk een persoon kiezen, zo mochten amanda en Huub ook mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Lieke "Dit is meer iets voor jullie. Ik was helemaal enthousiast over het powerboaten. Dat snappen jullie totaal niet"
Amanda "inderdaad...! He-le-maal niet!"
Hoezo? Amanda is toch mee geweest naar het powerboaten?
Of is die toch niet doorgegaan en hebben ze eigenlijk iets anders gedaan, die dag?
http://www.imdb.com/title/tt0128405/quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Iemand meer informatie over die film?
Die bonus van achter, was die zo dubbelzinnig bedoeld als dat ik 'm lees?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Py het volgende:
Nadia heeft in het begin geprobeerd te stoken tussen Brian en Amanda. Of ze wil hem of ze krijgt van achter een bonus als het lukt.
he, weer 2 kaarten te winnen!quote:
Ja hoe Dennix en Jaap daar als laatste op de bank zatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef Visual het volgende:
wat een terror weer van dennix niet normaal
Nee, maar nu welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bonus van achter, was die zo dubbelzinnig bedoeld als dat ik 'm lees?
wie niet??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
Brian heeft echt een bloedhekel aan Dennis.
Dat weet ik, maar ik was er niet toen ze terug kwamen, en ik heb er nooit verhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian en Lieke mochten toen elk een persoon kiezen, zo mochten amanda en Huub ook mee.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
Brian heeft echt een bloedhekel aan Dennis.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |