Ik snap Fok! soms niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:32 schreef Prospera het volgende:
Mooi!
Ik ben dus te laat met het gekonkel
En Huub die Brian gewoon gratis en voor niets even bijpraat over de positie van Jaap.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:33 schreef akveor het volgende:
Tnx agter.
Brian de lachende derde... met z'n ogen dicht naar de finale
[ afbeelding ]
Jawel, want hij is verzekerd van een back-up: Clairequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
En Huub die Brian gewoon gratis en voor niets even bijpraat over de positie van Jaap.
Niet echt slim.
Volgens mij zakken de minst bezochte Topic langzaam maar zeker dieper in donkere krochten van Fok.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap Fok! soms niet helemaal.
Ik zag net alleen jouw COS, nadat ik de mijne had aangemaakt.
En nu zie ik jouw COS helemaal niet meer.
Ligt dat aan FOk!?
Big bug boyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap Fok! soms niet helemaal.
Ik zag net alleen jouw COS, nadat ik de mijne had aangemaakt.
En nu zie ik jouw COS helemaal niet meer.
Ligt dat aan FOk!?
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
Gesprek op hoger niveau dit tussen Huub en Brian....mooi.
Ik vind het stom van Huub. Praat alleen maar over zijn eigen geweldige spel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....
Laat Huub maar praten...heerlijk toch...info is info scheeld weer afluisteren en dus in de kou zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet allemaal weg.De slechte acteurs en slijmballen.
Zou het niet weten,vraag me ook steeds af wie ST is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef Varen het volgende:
Wat is een NLA-tje?
omfgquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef Scandalous het volgende:
Brian gaat morgen om 10.00 zijn knaller Alleenstaande Moeders opnemen, met hart en ziel
Dan zal hij boksbeugel luc wel zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef Scandalous het volgende:
Brian gaat morgen om 10.00 zijn knaller Alleenstaande Moeders opnemen, met hart en ziel
Dat Ricardo op lullen valt is wel duidelijk onderhand.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:53 schreef agter het volgende:
Ricardo zegt dat Brian zijn piemel groot is.
"Heb heel wat lullen gezien, daarmee kan ik de wereld rond. Maar die van jou, daarmee kan ik de galaxy in".
Brian lacht (oprecht?). Maar is toch relaxed.
Ja, dat zou kunnen. Makes sense.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST is volgens mij Stephan, iemand bij de Redactie / Uitvoerend Producer.
NLA, denk ik, is Nadia-Lieke-Amanda. Die twee uitnodigen om Claire weg te pesten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |