Ja, ik weet het nog ... dat waren echt geweldige streams !!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tenslotte moest Nena nog gaan aanwijzen waar het kado lag !!!
Oh begreep uit een andere discussie dat het stond voor : Niemand Laten Afvallenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 03:43 schreef avonne het volgende:
NLA = Neukertje Laten Aanrukken !
(echt een Jaap-uitdrukking. Oftewel weer iemand te bangen voor Claire d'r neus)
morgen allemaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:22 schreef fredfik het volgende:
waarom is die rat zo vroeg op??
En wat komt er uit zijn/haar/het's mond rollen, over het algemeen ordinair gescheld, sexistische opmerkingen die we nu wel lang genoeg hebben aangehoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:24 schreef Copycat het volgende:
Ricardo wil maar niet inzien dat zijn Tiroler Travo act slaapverwekkend suf is?
Goedemorgen!
Echte liefde hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:34 schreef T-lex het volgende:
Heeft Amanda vanmiddag nog rijlessen? Kan ze ff gezellig bij Brian een bakkie doen in de studio.![]()
Die twee gaan mekaar al bellen als er eentje een paar uurtjes weg is, kan je nagaan een hele dag.
Beter dan dat vieze wannabe wijf dat ie zelf is. Ik trek die gozer zo slecht, met z'n platter dan platte en oppervlakkiger dan oppervlakkige gelul.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:48 schreef schatje het volgende:
Rachel noemde Palma een vies wijf.
Ik heb geen idee, zal het script zijn....eeeeeeeh....dat is zo anno 2007quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef blomst het volgende:
waarom is Ricardo zo lelijk tegen Palma?
Omdat Palma achter de rug van Ricardo om slecht over hem heeft gepraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef blomst het volgende:
waarom is Ricardo zo lelijk tegen Palma?
Brian vertrok tegen 9 uur richting Arnhem om samen met Luc 3 plaatjes op te nemen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Is Brian al vertrokken? En zo ja weet iemand hoe laat?
Yep, rond 9.00 uur.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Is Brian al vertrokken? En zo ja weet iemand hoe laat?
Komt er binnenkort een greatest hits album uit van Brian?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:09 schreef Kaat38 het volgende:
Brian vertrok tegen 9 uur richting Arnhem om samen met Luc 3 plaatjes op te nemen...
Dus een heerlijk Brainles dagje
Die komt met Halloween uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt er binnenkort een greatest hits album uit van Brian?
Dat zou een regelrechte belediging zijn voor een trash-artiest als Braaien! Hij is pas net begonnen, the greatest hits komen nog....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt er binnenkort een greatest hits album uit van Brian?
Ja, IK!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand hier al last van of dekken ze zich vast in?
Technische storing.
Oh jee, wat vervelend. Maar ik kan je geruststellen, je mist niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef T-lex het volgende:
Ja, IK!![]()
Vanaf vanochtend 9:00 alles op zwart hier.
Grapjasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb geen last van storingen, althans geen streamstoringen.
Tegen wie zei ze dat? Ligt het aan mij, of vallen de kwartjes steeds sneller bij Amanda, wat Brian betreft?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
Amanda: Brian is een lopende tijdbom..... en streamswitch.
Hoe opvallend.
Ik heb het niet gehoord maar ik neem aan tegen die travo, daar zit ze mee te praten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie zei ze dat? Ligt het aan mij, of vallen de kwartjes steeds sneller bij Amanda, wat Brian betreft?
Tja, ik moet wel eerlijk blijven he, hoe gestoord ben ik dat ik al anderhalf jaar streams kijkquote:
Thanks.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het niet gehoord maar ik neem aan tegen die travo, daar zit ze mee te praten.
Of die kwartjes vallen weet ik niet, het is meer een constatering waar ze niks mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |