Zo even bekijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Hallelujah door Jeff Buckley is hier vaker gespamt maar vergeet Satisfied Mind niet
Papa-van-Jair meldt zichquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPapa
Mark van Bommelquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n naamgenoot die bijna net zo goed kan voetballen als ik heeft vanavond niet gescoord jammer genoeg.
TradeMarkie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mark van Bommel
Mark de Man
Markus Berg
?
Hij kwam vanavond in actie in de nacompetitiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mark van Bommel
Mark de Man
Markus Berg
?
Oh, ja ik doe nooit mee aan die hunts maar kan me herinneren dat Tim er ooit iets over zeiquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: over die ibood hunt, op de Duitse site hebben ze dat dus nu al. Als ik zo die producten zie die daar voorbij gekomen zijn... weinig echt boeiends.
Misschien deze: http://www.ibood.com/de/d(...)ts.php?product=11449
maar daar heb ik geen ruimte voor.
Mijn videocam is slechts 2 tientjes goedkoper dan toen ik hem een paar maanden geleden kocht op een normale ibood dag:
http://www.ibood.com/de/d(...)ts.php?product=11488
Een airco van <200.
http://www.ibood.com/de/d(...)ts.php?product=11547
Ga er allemaal niet voor wakker blijven
Dan blijf je nog lekker ff wakkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef iamredleader het volgende:
Shit man, ik kan niet slapen, zit allemaal fantastische muziek op youtube te beluisteren!
![]()
Hoax!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef iamredleader het volgende:
Shit man, ik kan niet slapen, zit allemaal fantastische muziek op youtube te beluisteren!
Aerosmithquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En binnen. Ik hoop echt heel erg dat 'ie in de auto gaat passen
Ding is groot
Ik ga proberen er een mouw aan te passenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aerosmith
[..]dat meen je niet! Ik had de maten nog gezegd
Ik hoop zo dat ie past.....
Als je nog een 4-tonner zoekt, misschien kan ik iets regelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aerosmith
[..]dat meen je niet! Ik had de maten nog gezegd
Ik hoop zo dat ie past.....
Mijn god, wat een verschrikkingquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef MaJo het volgende:
eindelijk terug uit het ziekenhuishet gaat nog steeds niet lekker met paps, hij zit weer aan de sondevoeding en mag niks meer drinken en eigenlijk niet praten
hij had weer erge bloedingen, ranke grote bloedproppen die hij dan opeens tevoorschijn tovert
de bloedverdunners hebben ze nu gehalveerd, hopelijk helpt dat.
ik ga nu maar eens beginnen aan die paper. Ben eigenlijk veel te moe maar kan morgen lekker uitslapen
OMG MaJo, het zit jullie ook niet mee zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef MaJo het volgende:
eindelijk terug uit het ziekenhuishet gaat nog steeds niet lekker met paps, hij zit weer aan de sondevoeding en mag niks meer drinken en eigenlijk niet praten
hij had weer erge bloedingen, ranke grote bloedproppen die hij dan opeens tevoorschijn tovert
ik ga nu maar eens beginnen aan die paper. Ben eigenlijk veel te moe maar kan morgen lekker uitslapen
Doe je hem de groeten van me als je hem weer ziet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik weet beter maar: je kunt ook vroeg naar bed en dan morgenochtend aan die paper werken?quote:ik ga nu maar eens beginnen aan die paper. Ben eigenlijk veel te moe maar kan morgen lekker uitslapen
Oh dan moet het wel lukken toch, een fiets is echt wel groter dan zo'n lijstquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga proberen er een mouw aan te passen
Er paste ook een hele fiets in.
Ja hij is helemaal perfectquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dan moet het wel lukken toch, een fiets is echt wel groter dan zo'n lijst
Hoe is ie verder? Goede staat enzo?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij is helemaal perfect
Alleen een beetje stof op de bovenkant. Ik moest 'm zelf van de muur halen want dat kon ze niet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg echt HEEL veel commentaar gehad en mensen die keken (ik was met de tram en metro)
Ik vond het wel vertederendquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]serieus.... dat zou ik echt genant vinden hoor als ik haar was.
Nu nog schadeloos in Groningen krijgenquote:Maar supertof dat je m hebt en dat ie er goed uitziet!!
Dat het zo'n mooi stuk is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg echt HEEL veel commentaar gehad en mensen die keken (ik was met de tram en metro)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het wel vertederend
Ze gingen verhuizen en ze vond 'm nog wel mooi maar zo lastig meenemen
[..]
Nu nog schadeloos in Groningen krijgen
Truste LBquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga slapen...... goedenacht allemaal, of succes daarbij
Ookquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook
"Lukt dat wel met die wind joh!?"
"Zo, dát is een groot ding!"
"Ben je aan het verhuizen"
Dat soort dingen
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je geen geen vraag gehad of je het wilde verkopen?
Mark de Wreequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mark van Bommel
Mark de Man
Markus Berg
?
Schitterend!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
Wel mensen op de fiets die even langzaam gingen fietsen om te kijken wat er nou opstond. En in de tram had ik 'm op z'n zijkant staan en ik stond bij de deur. Bijna iedereen die binnenkwam kantelde even zijn/haar hoofd om te kijken
Als die zaterdag naar groningen gaat en maandag terug vind ik het primaquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je nog een 4-tonner zoekt, misschien kan ik iets regelen.
Even vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die zaterdag naar groningen gaat en maandag terug vind ik het prima
Ja hij werkt nu wel mee, hij weet ook dat dit beter voor hem is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG MaJo, het zit jullie ook niet mee zeg.![]()
Werkt je paps nu wel mee met de sondevoeding? En de halvering van de bloedverdunners zal idd wel gaan helpen.
Neen, helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die zaterdag naar groningen gaat en maandag terug vind ik het prima
Heb hem net al de groeten gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je hem de groeten van me als je hem weer ziet?
[..]
Ik weet beter maar: je kunt ook vroeg naar bed en dan morgenochtend aan die paper werken?
Wat voor schilderij is het nou precies?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij is helemaal perfect
Alleen een beetje stof op de bovenkant. Ik moest 'm zelf van de muur halen want dat kon ze niet
quote:
Ik blijf het proberenquote:Enne: nee
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hij werkt nu wel mee, hij weet ook dat dit beter voor hem is.
quote:Of die halvering helpt is de vraag, bovendien brengt het een groot risico met zich mee. Hij moet wegens zijn kunstkleppen altijd bloedverdunners slikken omdat de kans bestaat dat er een bloedprop in zijn hart terecht komt. Dat is dus wel spannendMet die halvering zal het meevallen maar als dit niet blijkt te helpen dan willen ze de bloedverdunners een hele dag stop zetten. En dat kan dus fataal zijn
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |