Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef Nesle het volgende:
Irritant dat de AKQ ook titels heeft, ik zat daar alweer
Dat heb ik van meerdere mensen begrepen. Ik ga het wel zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No animals were harmed during the making of this topic
Oorlogswinter is mooi
Dank jequote:
Heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef iamredleader het volgende:
De eend zit nu voor z'n eerste rondje in de oven. Gemarineerd en wel, over 10 minuten omdraaien en dan nog eens 15 minuten bakken
Kwakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef iamredleader het volgende:
De eend zit nu voor z'n eerste rondje in de oven. Gemarineerd en wel, over 10 minuten omdraaien en dan nog eens 15 minuten bakken
Mwoah, Donald en Katrien mogen hier rustig rondfladderen, een eend die 75 wordt kan niet meer lekker zijnquote:
Behalve de eend van iarl dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No animals were harmed during the making of this topic
Ahja, ik wilde al een link leggen maar kon niks verzinnenquote:
Je weet het niet, misschien is het net als wijn en moet het rijpen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, Donald en Katrien mogen hier rustig rondfladderen, een eend die 75 wordt kan niet meer lekker zijn
Krijg je ook steeds de melding dat het topic niet bestaat?quote:
2 zo kratten halen of zo 2 kratten halen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Dat, of dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server
Zo, komend weekend een lang familieweekend, m'n grootvader wordt 80 en dat mag gevierd worden
Neef B. (volledige naam bij de redactie bekend) gebeld en gevraagd over het bier: ik ga 2 zo kratten halen
quote:
Ik had het boek niet gelezenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een heerlijk weertje was het gisternacht
Ik had de film eigenlijk niet moeten kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had het boek niet gelezenMaar ik vond het best een heftig verhaal
Jaja... komt nog wel... ooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had de film eigenlijk niet moeten kijken
Echt een tegenvaller als je het boek kent. Tijd om het dus eens te gaan lezen PS.
Uhuh. tuurlijk.quote:
Oh blimey, ik heb nog een heel leven voor me waarin ik oorlogswinter kan lezen hoorquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh blimey, ik heb nog een heel leven voor me waarin ik oorlogswinter kan lezen hoorHet staat alleen niet... op de shortlist
Mijn hčle leven he Cobra, mijn hele levenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het goed.Zet het boek dan maar op je "medium list"
Geluukig heb jij nog meer jaren voor de boeg dan ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn hčle leven he Cobra, mijn hele levenMedium is... enfin...
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar, tis wel te hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geluukig heb jij nog meer jaren voor de boeg dan ik.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar, tis wel te hopen
Vorige keer ook al - heb je je ouders wel eens erover gesproken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, die oppas van mn broertje is zó irritant!
Hoe dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-edit- Gaat weer lekker met FOK. Eerst aangeven dat het plaatsen van eeb bericht niet lukt, om er dan achter te komen dat het gewoon geplaatst is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, miljoenen keren... Maar ze is al oud, al zo lang bij Broetje etc. etc. etc... En het klopt wel dat Broertje zonder haar nóg vaker alleen zou zijn, maar ughquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige keer ook al - heb je je ouders wel eens erover gesproken?
Oh ze zéśrt zo veel... Te veel om op te noemen enzo. En ze wordt steeds senielerquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ze zéśrt zo veel... Te veel om op te noemen enzo. En ze wordt steeds senielerEn ze vind zichzelf geweldig en heel belangrijk en ugh
Oh neuh, ik doe dat al jaren, het is gewoon lekker om het even eruit te gooien. Beter hier dan tegen haar of mijn oudersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef iamredleader het volgende:
We kunnen nu wel allemaal roepen: "trek je er niks van aan" of "let er niet op" maar dat werkt eerder averechts
65quote:
Ah, een echte ouwe tang dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh neuh, ik doe dat al jaren, het is gewoon lekker om het even eruit te gooien. Beter hier dan tegen haar of mijn ouders
[..]
65
Een uitdrukking made for herquote:
Ach. Mosterd is lekker, toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, dan zou ik kunnen zeggen: "gooi het er lekker uit", maar dat is net als mosterd na de maaltijd
Dat vindt de zoon van PhysicsRules en DaviniaHR ookquote:
Dat verhaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vindt de zoon van PhysicsRules en DaviniaHR ook
Ah, they'd better like duckquote:Jair blijft voorlopig gewoon aan de moedermelk![]()
Ik ga de tafel dekken voor vanavond. M'n vader en DiabloSam komen eten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat verhaalIk zie meteen weer voor me hoe je dat voordeed
Jongedame, het is "they'd better like duck". They had.quote:Ah, they better like duck
Wil je geen Duck meer roepen. Ik sloeg met mijn hoofd tegen de tafelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat verhaalIk zie meteen weer voor me hoe je dat voordeed
[..]
Ah, they better like duck
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wil je geen Duck meer roepen. Ik sloeg met mijn hoofd tegen de tafel![]()
Ik weet het ik weet hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jongedame, het is "they'd better like duck". They had.![]()
/grammarnazi-modus![]()
En ja, ze vinden eend lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Oh, eerst het cadeau voor Tinuviel inpakken. Krijgt ze op donderdagavond, is voor ons 10-jarig jubileum op 2 juni, maar ze heeft er meer aan aanstaand weekendWoah dat is best langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:
Woah true... ik heb hem helemaal bekekenquote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat zij een UI zou aanmaken met die naamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja, veel plezier met je etentje alvastWannabewyccie kan elk moment hier zijn
11 uur !? Dan heb je nog wel even zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Tafel gedekt, eten staat op, duurt wel eventjes, dus ik ga lekker een muziekje opzetten:
De zeer extended soundtrack van Lord of the Rings. Duurt al met al bijna 11 uur
Nou, ik ben maar begonnen bij The Return of the King, maar dan nog... ruim 3 uur nog te gaan, dus dat haal ik niet voordat Jair weer thuis is, en dan ga ik lekker met hem spelenquote:
Leuk. wie van jullie twee is de Gollum?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar begonnen bij The Return of the King, maar dan nog... ruim 3 uur nog te gaan, dus dat haal ik niet voordat Jair weer thuis is, en dan ga ik lekker met hem spelen
Jair, die heeft niet zo veel haar denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LEUK. wie van jullie twee id de Gollum?
Als je wil vrijwilligeren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk. wie van jullie twee is de Gollum?
Meh, dat zal het criterium niet zijn. Bovendien draag ik een gouden ring, en is hij veelste lief om Gollum te zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Jair, die heeft niet zo veel haar denk ik
Leuk! Heb nu al 2 keer een LOTR marathon gehouden, is ook leuk, en duurt dus zo'n 12 uur filmkijken ex de eet-drink-wc-rook pauzesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik weer eens ga HarryPotteren dit weekend, in het Engels vanaf deel 4 ofzo. Deel 1, 2 en 3 ken ik nu wel
"My prescious" Kijk maar uit voor je ring dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Then again... hij praat wel veel tegen/met zichzelf...![]()
Het kostuum van de Gollum staat me niet echt aan.quote:
Ik had het over de boeken hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk! Heb nu al 2 keer een LOTR marathon gehouden, is ook leuk, en duurt dus zo'n 12 uur filmkijken ex de eet-drink-wc-rook pauzes
Ook goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het over de boeken heNiet over de films
quote:We hadden trouwens nog dikke lol in de VrijbuiterIk zie onze kinderen al van 'Paahaaap doe niet zo dom!' of 'Maahaaam stel je niet zo aan' en dat ze niet bij ons willen lopen enzo
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
We hadden trouwens nog dikke lol in de VrijbuiterIk zie onze kinderen al van 'Paahaaap doe niet zo dom!' of 'Maahaaam stel je niet zo aan' en dat ze niet bij ons willen lopen enzo
![]()
Weet je dat wel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik hoop dat je nog steeds op fok post tegen de tijd dat je kinderen hebt, lijkt me hi-la-risch om te lezen
Eet smakelijk en veel plezier bij de filmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen eet smakelijk voor zo. Ik ga even een filmpje kijken en eten.
Tot straks
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
We zijn erg hoor somsKennen jullie die lange rollen die je in het zwembad wel eens ziet? DIe verkochten ze ook, hebben we nog even mee staan 'zwaardvechten'
Nou zegquote:
Typisch staaltje "de huid van de beer verkopen voordat 'ie geschoten is".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm, dit pleit niet voor de bodyshop nee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |