Of jullie zijn me echt ontzettend aan het fucken of er is een psycho randdebiel die zich als mij voordoet.quote:
Echt niet, die ziet er heel anders uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
Je zusje.
Het is al goed, maar ik begon het toch wel een beetje eng te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Wyccie we zaten een beetje te plagen
Het meisje op de foto is een vriendin van PS
Ja daar ben ik op zich wel blij omquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is al goed, maar ik begon het toch wel een beetje eng te vinden.![]()
Jammer dat je morgen toch vroeg uit bed moet, maar misschien is het juist nu wel fijn om even met de psycholoog te praten toch?
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, een DIG-vraag hier.
Iemand al eens geprobeerd het toetsenbord los te schroeven en de toetsen in een sopje te gooien?
Kan alles echt losgemaakt worden?
ja pas op dat je alles weer netjes op zijn plaats terugzetquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, een DIG-vraag hier.
Iemand al eens geprobeerd het toetsenbord los te schroeven en de toetsen in een sopje te gooien?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Wyccie we zaten een beetje te plagen
Het meisje op de foto is een vriendin van PS
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Succes met geschiedenis vandaag!
iemand nog een hulplijn voor gs nodig?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaMaar ik denk niet dat ze eht goed vinden als ik je even bel
Ze waren ook al niet zo tevreden toen ik om een fifty-fifty vroeg
Ohja, nee, dan vinden ze het wel goed natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
@ PS
je moet mij ook niet bellen, maar m'n broertje of schoonzusje, beide docent geschiedenis
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh thanks mam
Niet alleen heeft ze een foto van me gemaakt toen ik in sliep, ze heeft hem ook nog es op haar blog gezet
Gelukkig dan wel weer ook met een foto erbij dat ik wčl leer (weliswaar in mijn chillleerplek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh god, daar gaan we dan
Ik ben naar school! Ciao
quote:
Dankquote:
Ik zat net alweer tegen m'n pc te schreeuwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
DankMaar ik krijg wel steeds meer zin in Seizoen 5. Nog 2 dagen wachten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat net alweer tegen m'n pc te schreeuwen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:Zoals het er nś naar uitziet ga ik gelijk krijgen met mijn theorie over NCIS
Die ik hier niet neer zal zetten
Driewerf nee
Damn, C4, download die zut gewoon![]()
Goeiemorgen MaJoquote:
Hoeft niet hoor. Ouwehoer hier maar gewoon over alle plots van NCISquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera neemt DiabloSam mee aan het handje naar [USA] ..::NCIS::.. Seizoen 6
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ouwehoer hier maar gewoon over alle plots van NCIS![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeHet is vrij heftig dus je gaat het toch niet geloven en je moet het maar zien want dat is veel leuker.
Oordeel Seizoen 6 finale: objectief gezien, een dikke dikke 10. Subjectief gezien: wat een ongelofelijk eikels zijn het ook
quote:
Heb je dat niet altijd? Ze moeten een keer in Nederland gaan filmenquote:Maar ik vond overigens een aantal dingen niet kloppen in de aflevering, maar dat is ook omdat ik het land Israel en de cultuur goed ken...Als mijn broer de aflevering zou zien zou hem dezelfde dingen opvallen...Maar dat geeft niet, sommige dingen hoeft niet iedereen te weten
Burn Notice begint in juni weer, dus ik ben happyquote:Echt jammer dat we nu 4 maanden moeten wachten...Prison Break is ook klaar nu, Heroes duurt een tijd, Californication duurt een tijd...gelukkig word het mooier weer, dan hoef ik niet zoveel achter m'n pc te zitten
Wel eens een aflevering gezien?quote:
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Stoppen met werken en ga lekker op een terras zitten.quote:Ik heb het vandaag veel te druk, waardoor ik van de hak op de tak aan het springen ben en er voor m'n gevoel niks uit m'n handen komt vandaag
Niet dat ik me kan herinneren.quote:
Dat is helaas geen optie, dan mag ik de komende weken onbetaald op het terras doorbrengen ben ik bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Stoppen met werken en ga lekker op een terras zitten.
Je spreekt MaJo hier toch al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
Ik ga caven voor Twitter denk ikIk ontdek mensen die ik wel wil volgen
Dan heb je nu even pech. Lekker doorwerken dan maar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie, dan mag ik de komende weken onbetaald op het terras doorbrengen ben ik bang
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.quote:
Ga ik ook wel doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je nu even pech. Lekker doorwerken dan maar.
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen MaJo
Alles goed met paps en je zelf?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.
Normaal moet je mensen die in het ziekenhuis oppeppen, maar bij jullie werkt het dus andersom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijn
Al je gesprek gehad of is dat vanmiddag?quote:met mij gaat het z'n gangetje maar nog flink down helaas
quote:
Hopelijk gaat het na die transfusie gauw beter met je vaderquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijn
met mij gaat het z'n gangetje maar nog flink down helaas
Ga je hem digitaal stalken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.
Heb ik ooit ontkend dat ik verslaafd ben aan NCISquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Je gaat Michael Weatherly volgen via Twitter??
Heeft Michael Weatherly in dit geval veel met NCIS te maken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik ooit ontkend dat ik verslaafd ben aan NCIS
Ik wilde eerst schrijven dat ik het thuis zou gaan beluisteren. Maar door dat pokke virus kan dat dus (nog) niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:er zijn dus ook mannen die zo hoog kunnen zingen, deze is eigenlijk mooier / intenser
Irritantquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst schrijven dat ik het thuis zou gaan beluisteren. Maar door dat pokke virus kan dat dus (nog) niet.
Klacht: Mijn PC heeft de varkensgriep!
En als ik even google naar oplossingen tegen het virus welk in mijn computer geslopen is (win32/Heur) zit er niets anders op dan een ouderwetse Format C.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Irritant
Ik moet misschien ook maar eens vaker de virusscan laten draaienheb daar nooit zin in...
Format c, is dat opnieuw installeren??quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zo naar huis. Hopen dat ik dat virus probleem uit de wereld kan helpen.
Anders spreek ik jullie morgen avond weer vanaf mijn werk.
Op dit moment wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal moet je mensen die in het ziekenhuis oppeppen, maar bij jullie werkt het dus andersom.![]()
[..]
Al je gesprek gehad of is dat vanmiddag?
Als je echt smetvrees hebt en vaker je keyboard schoon wil maken:quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, een DIG-vraag hier.
Ik doe juist te rustig aan op het momentquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het na die transfusie gauw beter met je vaderwel klote dat ie nog zo lang in het ziekenhuis moet blijven though
En doe jij nog rustig aan? Dan komt het wel goed
Dat is altijd superfijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Nesle het volgende:
Geschiedenis ging bij mij top
Ben benieuwd hoe het bij PS ging
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft Michael Weatherly in dit geval veel met NCIS te maken?
Ik (nog) nietquote:
Ik snapte 'm de vorige keer ook al nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
RUNNING GAG ALERT:
Huren ze nog steeds bij een gratis webhost?
Twitter blinkt niet uit in functionaliteit (database loopt steeds weer vast o.a.), vandaar deze cynische opmerking.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snapte 'm de vorige keer ook al niet
De antwoorden staan er nu al binnen 20 min na einde examen opquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd superfijnga je ook steeds 's avonds naar de normantwoorden kijken en uitrekenen wat je ongeveer hebt?
Over Nederlands kwamen dan ook de meeste klachten binnen: de verhouding tussen meerkeuze- en open vragen was iets 'schever' dan de voorgaande jaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
De antwoorden staan er nu al binnen 20 min na einde examen opMaar ik kijk alleen het correctiemodel door, ik ga geen cijfers berekenen. GS heb ik tot nu toe wel het beste gemaakt, daarna M&O en slechtst NL..
Bij mij lag het niet aan die verhouding, tekstbegrip ging bij mij namelijk nog wel redelijk. De samenvatting daarentegen heb ik totaal anders opgevat dan zoals het zou moeten zijn volgens het antwoordmodel. Gelukkig ben ik niet de enige die het op de manier heeft gedaan zoals ik. Ik denk dat 80% van mijn mede vwo-ers hetzelfde heeft gedaan namelijk. Erg jammer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over Nederlands kwamen dan ook de meeste klachten binnen: de verhouding tussen meerkeuze- en open vragen was iets 'schever' dan de voorgaande jaren.
Deze week blonk een vmbo-school weer uit in onkunde: een examensurveillant had tijdens een examen biologie/natuurkunde/scheikunde (niet doorstrepen, ik weet het zelf ook niet) te weinig BINASsen uitgedeeld, waardoor voor de laatste kandidaat een exemplaar elders in het gebouw gehaald moest worden.
Je kon het al raden: de onfortuinlijke jongen kwam in acute tijdnood en werd verlenging geweigerd.
NL is ongeveer 50/50 qua punten telling en die samenvatting heb ik echt heel weinig punten op. Ligt aan de norm of er veel aan de hand is of niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dus toch niet zoveel aan de hand?
Whoa, dat is snel nakijken dan!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
De antwoorden staan er nu al binnen 20 min na einde examen opMaar ik kijk alleen het correctiemodel door, ik ga geen cijfers berekenen. GS heb ik tot nu toe wel het beste gemaakt, daarna M&O en slechtst NL..
Wat schattigquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Net een heel mooie bos bloemen gekocht voor mn vriendword zelf ook helemaal blij van de kleurtjes
Maar hij mag morgen pas op tafel, eerst nog verstoppen in de logeerkamerEn het cadeautje moet ik nog inpakken
Ik hoop dat het mooi weer wordt, we zijn allebei namelijk de hele dag vrij(en ik werk in de zorg dus dat is niet vanzelfsprekend
)
Dan neem je toch een serie waar je eerder niet aan toe bent gekomen? Futurama bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Al mijn nog-lopende-series zijn afgelopen momenteel
Ik heb Las Vegas nog, Dead Like Me, Weeds, Lost, The IT Crowdquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem je toch een serie waar je eerder niet aan toe bent gekomen? Futurama bijvoorbeeld
Hangt er een beetje van af, wat wil je weten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Zitten hier ook mensen met verstand van televisies?
Ineke Dezentjé-Hemming (verrassend dat ik weet hoe die trut heet) moet kersen plukken! Dat is het enige mogelijke waarin ze excelleert.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Naar aanleiding van het examen waar de VVD het niet mee eens was
HD heb je vooral wat aan als je digitale tv hebt (kabel of satelliet bij voorkeur). Analoog ziet er vaak niet goed uit op zo'n scherm. Ik zou gelijk voor een full-HD gaan: is nu wel duurder maar dan hoef je niet je tv te vervangen wanneer je er gebruik van wil maken. Nieuwe apparaten worden vaak aangesloten via HDMI, dus het is prettig als je daar meer dan een poort van hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders willen een nieuwe. Een platte. Maar de keuze is reuze, en ik heb er niet veel verstand van
Waar moeten ze op letten? Wat is belangrijk? Ik denk dat ze wel HD willen, maar verder weet ik het niet echt
Zit wat inquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HD heb je vooral wat aan als je digitale tv hebt (kabel of satelliet bij voorkeur). Analoog ziet er vaak niet goed uit op zo'n scherm. Ik zou gelijk voor een full-HD gaan: is nu wel duurder maar dan hoef je niet je tv te vervangen wanneer je er gebruik van wil maken. Nieuwe apparaten worden vaak aangesloten via HDMI, dus het is prettig als je daar meer dan een poort van hebt.
Welke zenders kun je ontvangen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zit wat inEn we hebben digitale tv, en ik denk niet dat ze daar vanaf willen (alhoewel ik wel heeeeel graag van Ziggo af wil, maar da's iets anders
)
Prfff. Hele Discovery Mikmak, Nostalgie.net, TV101,Misdaadnet, nog meer zooi.quote:
Bijna precies hetzelfde als ik, maar ik heb ook een bundel aan Duitse TV-zenders (twee publieke, één commerciėle, twee regionale en ARTE).quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prfff. Hele Discovery Mikmak, Nostalgie.net, TV101,Misdaadnet, nog meer zooi.
Met een niet-hele-grote-tv heb je ook weer minder aan Full-HD en zou je ook nog wel weg kunnen komen met een 720p (wat iets anders is dan HD-ready!). Ruis in analoog zie je heel erg terug op flatscreens, omdat die moeten 'gokken'. Bij analoge tv's heb je dat niet, ook omdat die met meer verschillende resoluties overweg kunnen. Digitenne op flatscreen schijnt ook niet super te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zit wat inEn we hebben digitale tv, en ik denk niet dat ze daar vanaf willen (alhoewel ik wel heeeeel graag van Ziggo af wil, maar da's iets anders
)
En dan heb je ook nog iets van contrast geneuzel![]()
Oh en ze willen niet zo'n hele grote tv
Ik moet me eens gaan inlezen denk ik
Full-HD is 1080p en heeft dus meer pixels dan 720p, eigenlijk is full-HD dus beter. Maar op kleinere schermen heb je er minder aan (bij gelijke afstand tot het scherm), omdat je het verschil minder ziet. Maar het kan nooit kwaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit notities te makenAls ze er weer zijn, zal ik eens met ze overleggen
Hier heb ik in elk geval wel wat aan
Vanaf welk formaat is 720p meer aan te raden dan Full-HD? Of hangt dat van de tv af
Maandag heb ik WiskundeA12quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, dat is snel nakijken dan!![]()
Wat is het volgende examen?
Ja ik maandag ook Wiskunde, maar dan A1, čn Latijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maandag heb ik WiskundeA12
Nu moet ik even gaan kijken bij mijn oppaskonijn en eten gaan geven...Vervolgens voor taxi spelen voor mn moeder.
He bahquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
Weer slecht berichtmijn vader is aan de sondevoeding omdat hij zo verzwakt is
begin me nu toch wel echt zorgen te maken
ik ga maar even in bad, proberen alle zorgen van me af te zetten
Ik heb zowel digitenne als satelliet op mijn flatscreen (26") en in de huiskamer alleen digitenne op 32".quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een niet-hele-grote-tv heb je ook weer minder aan Full-HD en zou je ook nog wel weg kunnen komen met een 720p (wat iets anders is dan HD-ready!). Ruis in analoog zie je heel erg terug op flatscreens, omdat die moeten 'gokken'. Bij analoge tv's heb je dat niet, ook omdat die met meer verschillende resoluties overweg kunnen. Digitenne op flatscreen schijnt ook niet super te zijn.
Als je ouders dus terug willen naar analoge kabel-tv en ze kijken niet heel vaak een dvd of blu-ray is er een redelijke kans dat ze beter beeld krijgen met de CRT die ze nu hebben dan met de flatscreen die ze gaan kopen. Zeker als ze een hele goedkope nemen of er een bij de Blokker halen.
Welnee. En dat meisje op de foto is toch ook niet blond?quote:
Ik smetvrees?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
Als je echt smetvrees hebt en vaker je keyboard schoon wil maken:
[ afbeelding ]
Kan je gewoon onderdompelen.
Je hoeft toch niet eens iets open te schroeven als je alleen je toetsen wilt soppen kan je die er zoo uitwippenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee. En dat meisje op de foto is toch ook niet blond?
[..]
Ik smetvrees?Als dat zo was had ik dit ding al veel eerder in een sopje gegooid.
En ik ben wel zo slim geweest om een foto van het toetsenbord te maken zodat ik alle knopjes weer op de juiste plek terug kan zetten.
Morgen schroef ik het uitelkaar. Dan kan ik ook niet gaan Fokken terwijl ik studeer.
Een foto maken kost zoveel tijd, maak een tekening van je toetsenbord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee. En dat meisje op de foto is toch ook niet blond?
[..]
Ik smetvrees?Als dat zo was had ik dit ding al veel eerder in een sopje gegooid.
En ik ben wel zo slim geweest om een foto van het toetsenbord te maken zodat ik alle knopjes weer op de juiste plek terug kan zetten.
Morgen schroef ik het uitelkaar. Dan kan ik ook niet gaan Fokken terwijl ik studeer.
Laatste keer dat ik mn toetsenbord uit elkaar schroefde deed ie het niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ah, even aan de zijkant omhoogwippen met een klein schroevendraaiertje.
Ik ga ook de frames loshalen omdat ik alles schoon wil maken.
Ik sluit dus nu maar af, want het is nog best wel een werkje. Dat ga ik niet morgen doen als ik wil studeren,
Ik dacht dat die toetsen zonder schroeven te verwijderen waren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mn toetsenbord uit elkaar schroefde deed ie het niet meer![]()
de toetsen wel maar had toen mn hele toetsenbord uitelkaar gehaald voor schoonmaakquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die toetsen zonder schroeven te verwijderen waren?
Je moet er dan ook niet met zeep overheen gaan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de toetsen wel maar had toen mn hele toetsenbord uitelkaar gehaald voor schoonmaak
of heb je gewoon iets teveel stress weggeblazenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laat maar ik had niet gerkeend op de snelheid van Yuri en Ofyles, dat kan mijn internet niet aan
Hoe snel is jouw verbinding?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laat maar ik had niet gerkeend op de snelheid van Yuri en Ofyles, dat kan mijn internet niet aan
Na het ligt meer aan mijn laptop moet ik zeggen, die is nu wel echt oudquote:
Kan ook welquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of heb je gewoon iets teveel stress weggeblazen
Mijn oudste PC werkt al 6-7 jaar, ik kan hem om technische redenen nog niet echt vervangen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Na het ligt meer aan mijn laptop moet ik zeggen, die is nu wel echt oud
Maar hopelijk, na 18 juni, een nieuwe
In het circus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ook welSlapen zit er niet echt in nu, maar ik moet echt keihard aan de slag morgen
Ik ben intens onhandig bezig...
![]()
maar het was anyways gezellig. Oh en jullie krijgen de groeten van M.
Gewoon rustig aan doen, laat je niet opjagenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ook welSlapen zit er niet echt in nu, maar ik moet echt keihard aan de slag morgen
Ik ben intens onhandig bezig...
![]()
maar het was anyways gezellig. Oh en jullie krijgen de groeten van M.
Wat in het circus? Ja het was gezellig in het circus, nee ik hoef morgen niet keihard aan de slag in het circus (Hemelvaart, jeweetquote:
Kan niet iemand even zeggen dat ik moet gaan slapen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, laat je niet opjagen
Dan zeg ik het:quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan niet iemand even zeggen dat ik moet gaan slapen?
Ik weet niet wat voor camera jij hebt, maar ik was met 3 sec. wel klaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Een foto maken kost zoveel tijd, maak een tekening van je toetsenbord.
In de Molly?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er deden echt veel teams mee aan de quiz vandaag: 23! Normaal is het ergens tussen de 8 en 16...
De eerste helft ging best goed, we stonden derde in de pauze. Daarna zakte het een beetje in en zijn we uiteindelijk als achtste geėindigd... voor ons doen best slecht, maar zoals gezegd doen er normaal minder teams mee en dat scheelt wel.
Nee joh, ik woon al een tijdje niet meer in Enschedequote:
Ja, misshien was je ff weer in je oude stad. Woensdag is pubquiz-dag in Enschede tenslotte.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon al een tijdje niet meer in Enschede. Ben in augustus 2007 verhuisd naar Leeuwarden
In Leeuwarden ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, misshien was je ff weer in je oude stad. Woensdag is pubquiz-dag in Enschede tenslotte.
Ahja, toen was ik er ook. Ik vond het wel leuk dit jaar dat niemand naar huis ging ondanks dat er geen muziek gedraaid werd. Maar toch een minder mooi feest dan anders....quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook. Ik was met koninginnedag nog in Enschede, vind het toch eigenlijk elke keer weer leuk om er te zijn
Mogguhquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lig ook nog in bed, doe zo mn ogen ook nog even dicht denk ik
Dan wens ik 'm veel succesquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Warning: will hit on anything with a pulse![]()
En een herinstallatie dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
Nou de "varkensgriep" heeft mijn pc verpest. Die start niet eens meer op. Endex pc dus. Binnenkort maar eens gaan kijken naar een nieuwe.
Tot die tijd dus alleen maar op internet via de PDA of op het werk.
ik lag er ook niet echt vroeg inquote:
Ik vermaak me wel in Leeuwarden, ken hier ondertussen genoeg geschikte mensen daarvoor. Als stad vind ik Enschede wel leuker.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ahja, toen was ik er ook. Ik vond het wel leuk dit jaar dat niemand naar huis ging ondanks dat er geen muziek gedraaid werd. Maar toch een minder mooi feest dan anders....
Is 't nog leuk in Leeuwarden dan? Kom je Wilfred Genee wel eens tegen?
Wat heb je gedaan?quote:
quote:My friend told me 'sticks and stones may break my bones but words will never hurt me'
So I lobbed a dictionary at his head, that showed him.
Kickboxtraining...grote dude gaf een goeie low-kick, heb daarna z'n enkel gebrokenquote:
Is het vandaag niet zondagrooster?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
Grrr ik haat het OVexpress op tijd weggegaan om een bus eerder te nemen omdat ik met een bus later vaak de trein net mis en dan moet stressen. Komt die stomme fuckbus gewoon niet opdagen
![]()
![]()
Het is hemelvaart, dan geldt de zondagsdienstregeling.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
Grrr ik haat het OVexpress op tijd weggegaan om een bus eerder te nemen omdat ik met een bus later vaak de trein net mis en dan moet stressen. Komt die stomme fuckbus gewoon niet opdagen
![]()
![]()
Ik koop ook broeken bij C&A, omdat die nog wel eens passen en redelijk betaalbaar zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik iets vrolijks posten?
Heb gisteren eindelijk een broek gevonden die betaalbaar was: 35 euro. Kom ik ben de kassa: 26 euro, 25% kortingC&A
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het vandaag niet zondagrooster?
En terecht, broeken zijn tegenwoordig belachelijk, noem me ouderwets maar ik kan me nog herrineren dat ik broeken moest kopen rond de 40/50 gulden...tegenwoordig noemen ze het afgeprijst als een broek 50 EURO kost...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik iets vrolijks posten?
Heb gisteren eindelijk een broek gevonden die betaalbaar was: 35 euro. Kom ik bij de kassa: 26 euro, 25% kortingC&A
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik ga voortaan ook maar eens bij de C&A shoppen.
Ja dat slaat nergens opquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
En terecht, broeken zijn tegenwoordig belachelijk, noem me ouderwets maar ik kan me nog herrineren dat ik broeken moest kopen rond de 40/50 gulden...tegenwoordig noemen ze het afgeprijst als een broek 50 EURO kost...
Haha, die zijn inderdaad leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef wyccie het volgende:
Arts redt jongen met gewone boor
Moedige bankier redt kuikentjes
Dat zijn leukere berichten.
Probeer er idd zo min mogelijk aan te denken, gewoon je werk doen en daarmee bezig zijn, en als het te zwaar word leg je je situatie toch gewoon uit aan je werkgever, iedereen zou het moeten begrijpen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik zie er tegenop om te gaan werken. Heb het gevoel dat ik ieder moment in huilen uit kan barsten
misschien is het juist goed om wat afleiding te hebben maar ben met mijn hoofd alleen maar bij mijn vader
Dat is ook zo. Thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Probeer er idd zo min mogelijk aan te denken, gewoon je werk doen en daarmee bezig zijn, en als het te zwaar word leg je je situatie toch gewoon uit aan je werkgever, iedereen zou het moeten begrijpen...
Je maakt wel een grapje tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Kickboxtraining...grote dude gaf een goeie low-kick, heb daarna z'n enkel gebroken
@Wyccie: Het zijn method man en redman in de film How High!
methamorphosen naar wat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En iemand interesse in de metamorphosen? I'm your girl
Oh wat je maar wil... plantzaden in krijgers, meisjes in koeien, vaders in rivieren, reuzenogen in pauweveren, beelden in echte vrouwen, geliefdes in water, meisjes in reusachtige honden...quote:
En TM in Piraat, morgenochtend 8 uur?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh wat je maar wil... plantzaden in krijgers, meisjes in koeien, vaders in rivieren, reuzenogen in pauweveren, beelden in echte vrouwen, geliefdes in water, meisjes in reusachtige honden...
Ga je piraat worden? Zullen de ninja's leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En TM in Piraat, morgenochtend 8 uur?
Piraten zijn sowieso toffer natuurlijk en stiekem ben ik al 5 jaar piraatquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga je piraat worden? Zullen de ninja's leuk vinden![]()
Ja op zich wel voor een Latijnse schrijver een hele fijne keuze, maar nu ben ik m n beetje zatquote:
Het heerstquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Actrice Lucy Gordon pleegt zelfmoord
Ach het leven is tegenwoordig zwaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het heerstHoorde net dat het zusje van mijn opa ook gisteren zelfmoord heeft gepleegd...
Hoe erg moet het zijn als je gewoon geen uitweg meer ziet?
Ik heb de Metamorphosen al gehad, volgens mij in de vijfde. Mijn eindexamenschrijver was Cicero, zo iemand die zichzelf heel belangrijk vindtquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja op zich wel voor een Latijnse schrijver een hele fijne keuze, maar nu ben ik m n beetje zat
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zouden géén kinderen moeten mogen krijgenDamn
Ben op verjaardag geweest bij het nichtje van m'n vriend, en de broer van dat nichtje heeft 2 kinderen. 1 is van hem en z'n ehm... mokkel. Die ander is van dat mokkel en een ander - hij voedt het wel op alsof het van zichzelf is.
Maar die oudste van hun is 2 jaar ongeveer en kan nog geen woord zeggen. En wel schreeuwen
Sjonniesquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zouden géén kinderen moeten mogen krijgenDamn
Ben op verjaardag geweest bij het nichtje van m'n vriend, en de broer van dat nichtje heeft 2 kinderen. 1 is van hem en z'n ehm... mokkel. Die ander is van dat mokkel en een ander - hij voedt het wel op alsof het van zichzelf is.
Maar die oudste van hun is 2 jaar ongeveer en kan nog geen woord zeggen. En wel schreeuwen
Tof landje!quote:Nauru is:
Het land met het hoogste percentage rokers
Het land met het hoogste percentage diabeteslijders
Het land met het hoogste percentage obesitaslijders
Het land met het hoogste percentage werklozen
Dat ook.quote:
quote:
Zij is een sjonnie (nou ja een anita danquote:
Eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat ook.
Bovendien ben ik ook van mening dat mensen als Paris Hilton ook geen kinderen mogen krijgen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
hij is gewoon een domme onderdeplakzittende sul die hįįr heeft teruggenomen terwijl ze zwanger was van een ander
Agree.quote:
Waarschijnlijk niet, zeker niet als hij recentelijk nog de film heeft gekekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree.
Moet ik mijn zorgen gaan maken nu mijn broertje luidkeels "Ik voel me zo verdomd alleen" aan het zingen is?
C4 heeft optiesquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog meer idiotie dus.
Kunnen we er niets tegen doen?
quote:
Ik heb voornamelijk medelijden met mezelf dat we ze nog tegenkomen op sommige verjaardagenquote:
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree.
Moet ik mijn zorgen gaan maken nu mijn broertje luidkeels "Ik voel me zo verdomd alleen" aan het zingen is?
Precisiebombardement geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan meteen Yolanthe erachter aan. Twee vliegen in één klap.
Geen verstokte fan van Jan Smit, ik woon zelfs niet in de regio 1130 (Edam-Volendam, red.).quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Wat heb je tegen haar? Je bent toch geen verstokte Jan Smit fan of wat?
Iets minder precies kan ook wel als het nodig mocht zijn.quote:
Precies, twee-in-een.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets minder precies kan ook wel als het nodig mocht zijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik had bedacht om even naar de C1000 te fietsen, hamburger te halen, salade erbij, lekker als avondeten (want ouders zijn de hort op) maar de C1000 was dichtDus zit nu patat te eten
Ik was ook verbaasd gisteren op de schermen te lezen op de universiteit 'donderdag 21 en vrijdag 22 gesloten'. Had echt geen idee waaromquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hemelvaart he. Afhaal- en bezorgdiensten doen dan vaak goede zaken omdat het zo'n feestdag is die veel mensen vergeten
Nope...ging per ongeluk maar is toch gebeurt...quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je maakt wel een grapje tochOver dat je zn enkel gebroken hebt
Woah, maar je moet toch wel wat kracht uitoefenen wil je dat voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nope...ging per ongeluk maar is toch gebeurt...
Och zal wel meevallen. Als DS net raakte toen z'n tegenstander z'n voet verkeerd had staan, gaat het vlot krakquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woah, maar je moet toch wel wat kracht uitoefenen wil je dat voor elkaar krijgen
Ja ik bedacht ook pas later dat mijn reactie net overkwam alsof ik dacht dat hij het expres had gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och zal wel meevallen. Als DS net raakte toen z'n tegenstander z'n voet verkeerd had staan, gaat het vlot krak
Waarom vinden mensen afwassen zo'n probleem? Met lekkere muziek aan ben je zo klaar
Oh dat was geen probleem hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:21 schreef MaJo het volgende:
fijn dat je even langskwam PS
was daarna een stuk vrolijker
heb wel een lekker dagje gehadivm hemelvaartsdag 200% verdient dus dat is sowieso mooi meegenomen
Hij heeft zoveel meer gedaan dan dat nummerquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Den Haag. Mooie stad, wel aan de verkeerde kant van de duinen.
Mooi omschrevenquote:ROTTERDAM - Anthony Lurling heeft zijn lesje geleerd. De vaardige aanvaller van NAC liet afgelopen zaterdag na de eerste overwinning tegen Feyenoord (3-2) weten dat zijn voormalige club hem was tegengevallen.
Prompt kreeg hij van een prominente tv-analist en van Rotterdamse fans op internet de wind van voren.
,,Ik mocht dat kennelijk niet zeggen,’’ grinnikte Lurling donderdag in De Kuip na de tweede, klinkende zege in de play-offs tegen Feyenoord (0-4). ,,Wat ik nu van Feyenoord vond? Ik vond ze heel goed voetballen.’’
Lurling werd door de fanatieke fans van Feyenoord voortdurend uitgejouwd. Ook werd zijn moeder steeds in verband gebracht met het oudste beroep ter wereld.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
Net HIMYM gezien en snap nu deze TT
AKQSC587 It's gonna be legen - wait for it... DARY!
Daarvoor heb ik een stukje My name is Earl gekeken. Die is ook erg leuk.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Er waren hier voor 2 katten aan het vechten, plukken haar vlogen in het rond. Eén van die katten, weet niet wat er met hem gebeurd is, maar hij had een pluizige staart, in elk geval pluizige voorpootjes maar z'n lichaam was helemaal niet pluizig? Alsof iemand 'm had geschoren en halverwege was opgehoudenZag er dom uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen moet werken in plaats van zaterdag. Ben weer lekker warrig bezig
Beter dat je daar nu achter komt dan zaterdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen moet werken in plaats van zaterdag. Ben weer lekker warrig bezig
Ik denk het.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is het rustig hier... iedereen is zeker leuke dingen doen
Jij hebt tenminste verbinding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me weer eens te ergeren aan m'n verbindingstront door een trechter gaat nog sneller
Ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is het rustig hier... iedereen is zeker leuke dingen doen
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste verbinding.![]()
Ik denk dat ik, als ik straks weer thuis ben, jou idee ga proberen. Misschien werkt het.
Wat wil je dan allemaal doen met je verbinding? Ik zou zeggen, neem een wijntjequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me weer eens te ergeren aan m'n verbindingstront door een trechter gaat nog sneller
We zullen het zien. Ik zal de folders maar vast in de gaten gaan houden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jealhoewel een nieuwe pc (of laptop?) aanschaffen natuurlijk ook leuk is
Ja, gedaan maar geen succes. AVG schoont dan alles op en na de herstart is het virus weer terug en kom de pc bij het opstarten niet verder dan het opstartscherm van windows.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, heb je geprobeerd om in veilige modus op te starten en dan virusscanner erover heen te doen?
Verplicht drinken!? Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat wil je dan allemaal doen met je verbinding? Ik zou zeggen, neem een wijntjeMijn ouders vonden me vanavond te gestressed en toen moest ik wijn van ze drinken
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat wil je dan allemaal doen met je verbinding? Ik zou zeggen, neem een wijntjeMijn ouders vonden me vanavond te gestressed en toen moest ik wijn van ze drinken
![]()
Ze gaan je toch niet laveloos voeren, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |