Of jullie zijn me echt ontzettend aan het fucken of er is een psycho randdebiel die zich als mij voordoet.quote:
Echt niet, die ziet er heel anders uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
Je zusje.
Het is al goed, maar ik begon het toch wel een beetje eng te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Wyccie we zaten een beetje te plagen
Het meisje op de foto is een vriendin van PS
Ja daar ben ik op zich wel blij omquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is al goed, maar ik begon het toch wel een beetje eng te vinden.![]()
Jammer dat je morgen toch vroeg uit bed moet, maar misschien is het juist nu wel fijn om even met de psycholoog te praten toch?
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, een DIG-vraag hier.
Iemand al eens geprobeerd het toetsenbord los te schroeven en de toetsen in een sopje te gooien?
Kan alles echt losgemaakt worden?
ja pas op dat je alles weer netjes op zijn plaats terugzetquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, een DIG-vraag hier.
Iemand al eens geprobeerd het toetsenbord los te schroeven en de toetsen in een sopje te gooien?
Kan alles echt losgemaakt worden?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Wyccie we zaten een beetje te plagen
Het meisje op de foto is een vriendin van PS
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Succes met geschiedenis vandaag!
iemand nog een hulplijn voor gs nodig?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaMaar ik denk niet dat ze eht goed vinden als ik je even bel
Ze waren ook al niet zo tevreden toen ik om een fifty-fifty vroeg
Ohja, nee, dan vinden ze het wel goed natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
@ PS
je moet mij ook niet bellen, maar m'n broertje of schoonzusje, beide docent geschiedenis
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh thanks mam
Niet alleen heeft ze een foto van me gemaakt toen ik in sliep, ze heeft hem ook nog es op haar blog gezet
Gelukkig dan wel weer ook met een foto erbij dat ik wčl leer (weliswaar in mijn chillleerplek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh god, daar gaan we dan
Ik ben naar school! Ciao
quote:
Dankquote:
Ik zat net alweer tegen m'n pc te schreeuwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
DankMaar ik krijg wel steeds meer zin in Seizoen 5. Nog 2 dagen wachten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat net alweer tegen m'n pc te schreeuwen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:Zoals het er nś naar uitziet ga ik gelijk krijgen met mijn theorie over NCIS
Die ik hier niet neer zal zetten
Driewerf nee
Damn, C4, download die zut gewoon![]()
Goeiemorgen MaJoquote:
Hoeft niet hoor. Ouwehoer hier maar gewoon over alle plots van NCISquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera neemt DiabloSam mee aan het handje naar [USA] ..::NCIS::.. Seizoen 6
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ouwehoer hier maar gewoon over alle plots van NCIS![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeHet is vrij heftig dus je gaat het toch niet geloven en je moet het maar zien want dat is veel leuker.
Oordeel Seizoen 6 finale: objectief gezien, een dikke dikke 10. Subjectief gezien: wat een ongelofelijk eikels zijn het ook
quote:
Heb je dat niet altijd? Ze moeten een keer in Nederland gaan filmenquote:Maar ik vond overigens een aantal dingen niet kloppen in de aflevering, maar dat is ook omdat ik het land Israel en de cultuur goed ken...Als mijn broer de aflevering zou zien zou hem dezelfde dingen opvallen...Maar dat geeft niet, sommige dingen hoeft niet iedereen te weten
Burn Notice begint in juni weer, dus ik ben happyquote:Echt jammer dat we nu 4 maanden moeten wachten...Prison Break is ook klaar nu, Heroes duurt een tijd, Californication duurt een tijd...gelukkig word het mooier weer, dan hoef ik niet zoveel achter m'n pc te zitten
Wel eens een aflevering gezien?quote:
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Stoppen met werken en ga lekker op een terras zitten.quote:Ik heb het vandaag veel te druk, waardoor ik van de hak op de tak aan het springen ben en er voor m'n gevoel niks uit m'n handen komt vandaag
Niet dat ik me kan herinneren.quote:
Dat is helaas geen optie, dan mag ik de komende weken onbetaald op het terras doorbrengen ben ik bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Stoppen met werken en ga lekker op een terras zitten.
Je spreekt MaJo hier toch al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
Ik ga caven voor Twitter denk ikIk ontdek mensen die ik wel wil volgen
Dan heb je nu even pech. Lekker doorwerken dan maar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie, dan mag ik de komende weken onbetaald op het terras doorbrengen ben ik bang
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.quote:
Ga ik ook wel doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je nu even pech. Lekker doorwerken dan maar.
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen MaJo
Alles goed met paps en je zelf?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.
Normaal moet je mensen die in het ziekenhuis oppeppen, maar bij jullie werkt het dus andersom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijn
Al je gesprek gehad of is dat vanmiddag?quote:met mij gaat het z'n gangetje maar nog flink down helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |