Nee, die ligt in badquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu zit ze al 10 minuten te kutten om het voor elkaar te krijgen. Heeft ze het eindelijk klaar, ziet ze dat jij al een topic hebt geopend
you're welcomequote:
Nog niet, maar zo welquote:
Dat weet ik. NL blijft haar schepen groter benoemen dan ze zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhhh, C4 technisch gezien is het geen fregat maar een Korvet. Alleen de Nederlandsche Marine blijft stug volhouden dat ze het een fregat vinden
Compensatiequote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik. NL blijft haar schepen groter benoemen dan ze zijn.
wat is dan precies het verschil tussen een korvet en fregatquote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik. NL blijft haar schepen groter benoemen dan ze zijn.
Het gaat vooral om de waterverplaatsing. <2000 ton is een korvet en >2000 is een fregat.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is dan precies het verschil tussen een korvet en fregat
Vergis je niet de NL schepen zijn vaak te vergelijken met een schip in een grotere klasse.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Compensatie
Wat gaan we weer lekker vlot ja
Tenzij je aan het abseilen bent is horizontaal staan ook vrij lastig lijkt me?quote:
Nee johquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik had vanmorgen een rotwerkgroep. Een soort spel, waarbij je kaartjes kreeg met gevoelens en eigenschappen. Die kon je dan bij jezelf neerleggen of weggeven. Blabla. Hele gezeik kwam er op neer dat ik me erg kut voelde over de indruk die andere mensen van me hebben.![]()
Zaten veel goede dingen bij en ook echt wel dingen die kloppen, maar geen dingen die ik tof vond om te horen.![]()
Lastig uit te leggen, maar nu voel ik me echt de freak van de werkgroep.![]()
Degene die efficient, rustig en kritisch is. Wat een kutspel.
Net ook een 8 teruggekregen voor een soort statistiekvak en nu voel ik me nog saaier.
Té, dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry
het woord lief dekt de lading niet van hoe ik over jullie denk
Ik zou diagonaal kunnen staanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tenzij je aan het abseilen bent is horizontaal staan ook vrij lastig lijkt me?
Veel plezier onder water. Vergeet niet op tijd te snorkelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef MaJo het volgende:
Het bad is vol en ziet er heerlijk uit
tot zo
Maar dat kan ook liggendquote:
Dat klopt. Maar zeggen dat ik weer verticaal sta is dus niet zo absurd als jij deed voorkomenquote:
Wat zou ik dat maar al te graag willen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
Zaten veel goede dingen bij en ook echt wel dingen die kloppen, maar geen dingen die ik tof vond om te horen.![]()
Lastig uit te leggen, maar nu voel ik me echt de freak van de werkgroep.![]()
Degene die efficient, rustig en kritisch is. Wat een kutspel.
Net ook een 8 teruggekregen voor een soort statistiekvak en nu voel ik me nog saaier.
Te lief kan niet. We zijn gewoon lief, liever liefst.quote:
*steekt hand op*quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Wat zou ik dat maar al te graag willen.
ik ga er gewoon van uit dat jij wel in staat bent om verticaal te staan, dus vond het een overbodige toevoegingquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zeggen dat ik weer verticaal sta is dus niet zo absurd als jij deed voorkomen
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te lief kan niet. We zijn gewoon lief, liever liefst.
Alleen door de weeksquote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ga er gewoon van uit dat jij wel in staat bent om verticaal te staan, dus vond het een overbodige toevoeging
Daarom zeg ik dit ook op maandagquote:
Slaap ze alvastquote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
De accu van mijn PDA staat op het moment van opgeven. Mocht ik dus gedurende de komende minuten spontaan verdwijnen. Weltrusten
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dit ook op maandag
btw, op je kop staan is ook verticaal toch
Zo leer je nog wel wat in de AKQ-SC dusquote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het een cover was.
Jij ook al mobiel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
De accu van mijn PDA staat op het moment van opgeven. Mocht ik dus gedurende de komende minuten spontaan verdwijnen. Weltrusten
Nee, iemand anders natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dacht je dan dat Tim I het zelf verzonnen had?![]()
hier ook ouderwetschquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij ook al mobiel.![]()
Ik heb gewoon nog internet via een pc, desktop. Heel ouderwets, nog net niet met modem.
Ik heb geen vaste lijn verbinding. Alleen via mijn PDA. Daarom gaat het downloaden van filmpjes e.d. zo langzaam. Al heb ik de boer contest van de laatste meet natuurlijk wel op schijf staan.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij ook al mobiel.![]()
Ik heb gewoon nog internet via een pc, desktop. Heel ouderwets, nog net niet met modem.
Dat gezeur over je vierhoek nog steeds?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Ik zal wel weer een "oorlog" binnen de AKQ veroorzaakt hebben.![]()
Gaat niet lukken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Ik zal wel weer een "oorlog" binnen de AKQ veroorzaakt hebben.![]()
Gaat helemaal goedkomen ben ik bangquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor
En SC ze hier verder allemaal..
Meer met UTWOL, of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gezeur over je vierhoek nog steeds?
Tuurlijk .en proficiat nog met je kampioenschap !quote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen ben ik bang
Ik was er alleen bang voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor
En SC ze hier verder allemaal..
Dank uquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tuurlijk .en proficiat nog met je kampioenschap !
welke klasse speel je nu volgend jaar ?quote:
6equote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
welke klasse speel je nu volgend jaar ?
Dat wordt genietenquote:Kowalczyk treedt solo akoestisch op en zal alle grote LIVE hits de revue laten passeren: Lightning Crashes, I Alone, Forever, Heaven, Selling The Drama, Overcome, The Dolphin's Cry, The Distance
Dat klinkt idd als genietenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er geen hol van. Ed Kowalczyk komt solo naar Parkpop
Dit is volgens mij voor het eerst in de geschiedenis van Live dat 'ie solo optreedt.
[..]
Dat wordt genieten
Heb ik ook. Ik krijg regelmatig de 1ste pagina weer voor mijn kiezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
ik druk op f5 en alle berichten op mijn 2e pagina van dit topic zijn verdwenen
Loopsequote:
Truste PSquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes, we moeten elkaar eigenlijk even overhoren morgenMaar dan serieus
DSam, succes met je examen morgen
En slaap lekker iedereen
trustenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes, we moeten elkaar eigenlijk even overhoren morgenMaar dan serieus
DSam, succes met je examen morgen
En slaap lekker iedereen
Met Christina Applegate? Leuke seriequote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Hmm Samantha Who is gecanceled, dat leek me wel een leuke serie
Blijkbaar niet leuk genoegquote:
Zonde!quote:
Dan hoop ik dat de info fout is.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
't Is nog niet officieel trouwens, maar insidersnieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |