Meer met UTWOL, of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gezeur over je vierhoek nog steeds?
Tuurlijk .en proficiat nog met je kampioenschap !quote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen ben ik bang
Ik was er alleen bang voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gaat niet lukken hoor
En SC ze hier verder allemaal..
Dank uquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tuurlijk .en proficiat nog met je kampioenschap !
welke klasse speel je nu volgend jaar ?quote:
6equote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
welke klasse speel je nu volgend jaar ?
Dat wordt genietenquote:Kowalczyk treedt solo akoestisch op en zal alle grote LIVE hits de revue laten passeren: Lightning Crashes, I Alone, Forever, Heaven, Selling The Drama, Overcome, The Dolphin's Cry, The Distance
Dat klinkt idd als genietenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap er geen hol van. Ed Kowalczyk komt solo naar Parkpop
Dit is volgens mij voor het eerst in de geschiedenis van Live dat 'ie solo optreedt.
[..]
Dat wordt genieten
Heb ik ook. Ik krijg regelmatig de 1ste pagina weer voor mijn kiezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
ik druk op f5 en alle berichten op mijn 2e pagina van dit topic zijn verdwenen
Loopsequote:
Truste PSquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes, we moeten elkaar eigenlijk even overhoren morgenMaar dan serieus
DSam, succes met je examen morgen
En slaap lekker iedereen
trustenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En slaap lekker iedereen
Met Christina Applegate? Leuke seriequote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Hmm Samantha Who is gecanceled, dat leek me wel een leuke serie
Blijkbaar niet leuk genoegquote:
Zonde!quote:
Dan hoop ik dat de info fout is.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
't Is nog niet officieel trouwens, maar insidersnieuws
Haha, weetje dat ik nooit aan overhoren doequote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En slaap lekker iedereen
Bedankt! Zal het nodig hebben, slaap lekker iedereenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En slaap lekker iedereen
Ik denk dat ik me niet op m'n plek voelde en alleen. Lastig uit te leggen, maar het zijn nogal 'afstandelijke' eigenschappen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zou ik dat maar al te graag willen.
Hoezo vind je dat niet leuk om te horen?
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Drinken jullie wel eens het sap van augurken?
Maar wat vonden die andere mensen toen ZIJ besproken werden? Die zullen zich toch hetzelfde hebben gevoeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me niet op m'n plek voelde en alleen. Lastig uit te leggen, maar het zijn nogal 'afstandelijke' eigenschappen.
En het is gewoon rot als mensen bespreken wie/ hoe je bent, terwijl ze niks van je weten.Ik voelde me denk ik in een hoekje gedrukt.
Men, ik ben bekaf. Welterusten mensen.
AugurkenSAP, niet augurken met slagroomquote:
Oh, je wilt dat ze je zien als gezellig en spontaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik me niet op m'n plek voelde en alleen. Lastig uit te leggen, maar het zijn nogal 'afstandelijke' eigenschappen.
Wel grappig om te zien wat hun indrukken van je zijn. Kan heel misleidend zijn, of het kan een spiegel zijn.quote:En het is gewoon rot als mensen bespreken wie/ hoe je bent, terwijl ze niks van je weten.Ik voelde me denk ik in een hoekje gedrukt.
Ik denk dat als gezegd wordt dat je sociaal, vrolijk, etc bent het wel mee valt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat vonden die andere mensen toen ZIJ besproken werden? Die zullen zich toch hetzelfde hebben gevoeld?
Bij deze beken ik dat ik in mijn zomerjas zo'n plastic vork in mn binnenzak hebquote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zijn nog vreemdere passagiers in het OV te vinden (mezelf incluis).
Ik heb ooit in een bus mijn gehele lunch genuttigd, twee puntbroodjes en een vis. Om het nog completer te maken: ik had geen broodmesje bij me.
Das iig een stuk goedkoper dan zo'n dongel van kpn.quote:
Ik was eigenlijk van plan ook zo'n onbeperkt abbo te nemen voor 10 euro. Ik denk dat het mij daarna wel gaat lukken om via bluetooth mijn laptop van die verbinding gebruik te laten maken. Heb je het zelfde als met zo'n kpn dongel maar dan onbeperkt voor 9,95 ipv 19,95 pm met hele treurige datalimiet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb geen internet op m'n mobielNou ja, het kan wel, maar is reteduur, dus ik doe het maar heel zelden
Sorry C4! Wist niet dat jij dat wasquote:
Je hebt een N82 toch? Daarmee hoort het wel te kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan ook zo'n onbeperkt abbo te nemen voor 10 euro. Ik denk dat het mij daarna wel gaat lukken om via bluetooth mijn laptop van die verbinding gebruik te laten maken. Heb je het zelfde als met zo'n kpn dongel maar dan onbeperkt voor 9,95 ipv 19,95 pm met hele treurige datalimiet.
Dat zijn echt eigenschappen die ze opnoemen als ze niks beters weten te verzinnen voor iemand.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat als gezegd wordt dat je sociaal, vrolijk, etc bent het wel mee valt.
En dat is dan weer een conclusie die jij zelf trekt, niet zij. En dat zegt meer over jezelf -> een te negatief beeldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat als gezegd wordt dat je sociaal, vrolijk, etc bent het wel mee valt.
Ik ben gewoon een chagrijnig kritisch wijf.
Nope, heb een HTC touch cruise. Staat gewoon windows op dus het zou me erg verbazen als dat allemaal niet gaat werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een N82 toch? Daarmee hoort het wel te kunnen
Hmm.. dat was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
De AH to Go heeft trouwens wel altijd een servicecorner met magnetron, servetjes, bestek en dat soort spul.
Hmm.. nouja ze houden hem iig goed in de gaten zo te horen. Evengoed natuurlijk geen fraai bericht...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader heeft weer een bloeding as we speakzijn bloedwaarde is nu zo laag dat hij een bloedtransfusie krijgt als het nog verder zakt
en hij heeft bloedarmoede door al het bloedverlies. Shitzooi
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader heeft weer een bloeding as we speakzijn bloedwaarde is nu zo laag dat hij een bloedtransfusie krijgt als het nog verder zakt
en hij heeft bloedarmoede door al het bloedverlies. Shitzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |