Haha, weetje dat ik nooit aan overhoren doequote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes, we moeten elkaar eigenlijk even overhoren morgenMaar dan serieus
DSam, succes met je examen morgen
En slaap lekker iedereen
Bedankt! Zal het nodig hebben, slaap lekker iedereenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes, we moeten elkaar eigenlijk even overhoren morgenMaar dan serieus
DSam, succes met je examen morgen
En slaap lekker iedereen
Ik denk dat ik me niet op m'n plek voelde en alleen. Lastig uit te leggen, maar het zijn nogal 'afstandelijke' eigenschappen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zou ik dat maar al te graag willen.
Hoezo vind je dat niet leuk om te horen?
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Drinken jullie wel eens het sap van augurken?
Maar wat vonden die andere mensen toen ZIJ besproken werden? Die zullen zich toch hetzelfde hebben gevoeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me niet op m'n plek voelde en alleen. Lastig uit te leggen, maar het zijn nogal 'afstandelijke' eigenschappen.
En het is gewoon rot als mensen bespreken wie/ hoe je bent, terwijl ze niks van je weten.Ik voelde me denk ik in een hoekje gedrukt.
Men, ik ben bekaf. Welterusten mensen.
AugurkenSAP, niet augurken met slagroomquote:
Oh, je wilt dat ze je zien als gezellig en spontaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik me niet op m'n plek voelde en alleen. Lastig uit te leggen, maar het zijn nogal 'afstandelijke' eigenschappen.
Wel grappig om te zien wat hun indrukken van je zijn. Kan heel misleidend zijn, of het kan een spiegel zijn.quote:En het is gewoon rot als mensen bespreken wie/ hoe je bent, terwijl ze niks van je weten.Ik voelde me denk ik in een hoekje gedrukt.
Ik denk dat als gezegd wordt dat je sociaal, vrolijk, etc bent het wel mee valt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat vonden die andere mensen toen ZIJ besproken werden? Die zullen zich toch hetzelfde hebben gevoeld?
Bij deze beken ik dat ik in mijn zomerjas zo'n plastic vork in mn binnenzak hebquote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zijn nog vreemdere passagiers in het OV te vinden (mezelf incluis).
Ik heb ooit in een bus mijn gehele lunch genuttigd, twee puntbroodjes en een vis. Om het nog completer te maken: ik had geen broodmesje bij me.
Das iig een stuk goedkoper dan zo'n dongel van kpn.quote:
Ik was eigenlijk van plan ook zo'n onbeperkt abbo te nemen voor 10 euro. Ik denk dat het mij daarna wel gaat lukken om via bluetooth mijn laptop van die verbinding gebruik te laten maken. Heb je het zelfde als met zo'n kpn dongel maar dan onbeperkt voor 9,95 ipv 19,95 pm met hele treurige datalimiet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb geen internet op m'n mobielNou ja, het kan wel, maar is reteduur, dus ik doe het maar heel zelden
Sorry C4! Wist niet dat jij dat wasquote:
Je hebt een N82 toch? Daarmee hoort het wel te kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan ook zo'n onbeperkt abbo te nemen voor 10 euro. Ik denk dat het mij daarna wel gaat lukken om via bluetooth mijn laptop van die verbinding gebruik te laten maken. Heb je het zelfde als met zo'n kpn dongel maar dan onbeperkt voor 9,95 ipv 19,95 pm met hele treurige datalimiet.
Dat zijn echt eigenschappen die ze opnoemen als ze niks beters weten te verzinnen voor iemand.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat als gezegd wordt dat je sociaal, vrolijk, etc bent het wel mee valt.
En dat is dan weer een conclusie die jij zelf trekt, niet zij. En dat zegt meer over jezelf -> een te negatief beeldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat als gezegd wordt dat je sociaal, vrolijk, etc bent het wel mee valt.
Ik ben gewoon een chagrijnig kritisch wijf.
Nope, heb een HTC touch cruise. Staat gewoon windows op dus het zou me erg verbazen als dat allemaal niet gaat werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een N82 toch? Daarmee hoort het wel te kunnen
Hmm.. dat was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
De AH to Go heeft trouwens wel altijd een servicecorner met magnetron, servetjes, bestek en dat soort spul.
Hmm.. nouja ze houden hem iig goed in de gaten zo te horen. Evengoed natuurlijk geen fraai bericht...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader heeft weer een bloeding as we speakzijn bloedwaarde is nu zo laag dat hij een bloedtransfusie krijgt als het nog verder zakt
en hij heeft bloedarmoede door al het bloedverlies. Shitzooi
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader heeft weer een bloeding as we speakzijn bloedwaarde is nu zo laag dat hij een bloedtransfusie krijgt als het nog verder zakt
Jemig, ik ben verbaasd dat het zo moeilijk onder controle te houden is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
Dat hebben ze inderdaad gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jemig, ik ben verbaasd dat het zo moeilijk onder controle te houden is.![]()
Ik heb geleerd dat met bloedverdunners (dus ook aspirines) gestopt moet worden, ongeveer tien dagen voor een ingreep. Dat hebben ze toch wel gedaan?
Als er een transfusie is geweest, zal zijn bloedarmoede zeer waarschijnlijk ook weer verdwijnen.
Hopelijk kunnen ze dat dan snel herstellen. Balen zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef MaJo het volgende:
Dat hebben ze inderdaad gedaanmaar er is iets met de stolselwaarden ofzo?
Veel plezier.quote:Ik ga grey's kijken
Een keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Drinken jullie wel eens het sap van augurken?
Voor haar is het ook erg vervelend allemaal maar ze is toughquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Hoe is je moeder eronder eigenlijk?
Ah, dan is het waarschijnlijk toch TM met een N82quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, heb een HTC touch cruise. Staat gewoon windows op dus het zou me erg verbazen als dat allemaal niet gaat werken.
I knowquote:
Maar even extra veel er voor elkaar zijn danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor haar is het ook erg vervelend allemaal maar ze is toughMaar merk wel dat ze heel moe is en het stiekem best zwaar heeft.
Die site moet ik maar in de gaten blijven houden. Wat een schitterende foto's weer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wederom een mooie fotoreeks van Boston:
http://www.boston.com/big(...)ervicing_missio.html
Ah, heerlijk. Stressquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef DiabloSam het volgende:
Hehe, eindelijk klaar met werken, nou nog 2 uur stressen voor m'n examen straks! Chrystal Methematics
Ja gezonde stress, heb er geen last van eigenlijk, maar normaal gesproken als ik stress heb ga ik trainen en dat kan ik nu niet gaan doen, dan houd ik geen energie over voor m'n examenquote:
Dus een aantal uren nagelbijten dan maar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja gezonde stress, heb er geen last van eigenlijk, maar normaal gesproken als ik stress heb ga ik trainen en dat kan ik nu niet gaan doen, dan houd ik geen energie over voor m'n examen
Nee familie guy kijken, en kijken hoeveel invloed ik kan hebben op sommige mensen in het Examen SlowChat topicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus een aantal uren nagelbijten dan maar?
In welk opzichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee familie guy kijken, en kijken hoeveel invloed ik kan hebben op sommige mensen in het Examen SlowChat topic
quote:
Mensen zenuwachtig maken, maar was er gisteren al mee bezig, werkt prima maar verveeld snelquote:
Wat gemeenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Mensen zenuwachtig maken, maar was er gisteren al mee bezig, werkt prima maar verveeld snel![]()
]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Bolderkar-slachtoffer eist schadevergoeding Ik dacht aan zo'n ding:
[ afbeelding ]
Had nog nooit van de hele affaire gehoord
Daar laat ik mij zeer politiek correct niet over uitquote:
Over het aantal open vragen toch? Weet je, vroegah................quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:38 schreef Nesle het volgende:
En uit de Zilveren!
Al 9300 klachten over Nederlands examen
Ik heb net lekker wat pistoletjes met bacon naar binnen zitten werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
En de groeten van mij, genietend van een pistoletje oude kaas en een met filet american met uitjes
Ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net lekker wat pistoletjes met bacon naar binnen zitten werken.
Werkse dan maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ik ga weer hard aan de arbeid, vanmiddag ga ik niet woggen, geen tijd voor
Hoi LBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |