Die heb ik hier wel liggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je de film Amadeus gezien? Dat maakt t wel in één keer leuk denk ik
Wat gaat er bij jou in? Die van mij is trouwens pas vanavond laat klaarquote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel liggen.
Gehakt is aan het ontdooien.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Zojuist mijn voedsel aan het afzoeken naar iets eetbaars als snack. Ik ga gewoon alvast diner maken.![]()
Wat gooi jij in je saus?
Echt niet, ik heb een flinke mok thee naast me staanquote:
Ik denk dat ik ook maar thee ga zetten. Maar misschien eerst even iets eten. Sinds het ontbijt niets meer op en ben nu een beetje slapquote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een flinke mok thee naast me staan
Gek....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar thee ga zetten. Maar misschien eerst even iets eten. Sinds het ontbijt niets meer op en ben nu een beetje slap
Wat een megamaaltijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaat er bij jou in? Die van mij is trouwens pas vanavond laat klaar
[..]
olie, beetje boter, rode wijn, 3 bakjes romatomaten, pond gehakt, 1 bol knoflook, 4-5 stengels bleekselderij, 3 laurierblaadjes, sambal oelek 2-3 uien, wat oregano soms.
Mijn eigen variant dus op die van Aschwin: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20tomatensaus.htm
Ja, maar ik ken het van "Koken met Aschwin". Dusquote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef wyccie het volgende:
Nem, je noemt het een recept van Aschwin, maar bovenaan de site staat dat het een recept van Carluccio is.
Megamaaltijd zeg je, maar je gooit dat dus in de vriezer in kleine porties en je hebt zo een voorraad enorm lekkere pastasausquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een megamaaltijd.
Ik heb nog wel doperwtjes, vier tomaatjes, tomatenpuree, olijven, Italiaanse kruiden, tabasco en balsamico-azijn.
There are 3 advantages to Alzheimer:quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drinking beer can cause memory loss, or worse, memory loss.
Ik zie de logica niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
Een collega van mij noemde die regenwolken vandaag 'een schip zure appels'![]()
Dat is mooi. Ik ben de olijven vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Op de olijven na wordt jouw saus ook lekker
Op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drinking beer can cause memory loss, or worse, memory loss.
Veel mensen willen graag een zoete appel. Een zure appel(waar je doorheen moet bijten) zitten ze niet zo op te wachten. Een hele schiplading dus ook niet. Nou, zo ongewenst zijn die regenwolken dan ookquote:
Oh, dus ik kan gewoon komen eten?quote:Dat is mooi. Ik ben de olijven vergeten.
Oh zo. Niet wakker.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen willen graag een zoete appel. Een zure appel(waar je doorheen moet bijten) zitten ze niet zo op te wachten. Een hele schiplading dus ook niet. Nou, zo ongewenst zijn die regenwolken dan ook
Ja, hoor. Kom maar hier.quote:Oh, dus ik kan gewoon komen eten?
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het werkwoord is lusten, niet lussen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Niet wakker.![]()
[..]
Ja, hoor. Kom maar hier.
Okay, even een oud envelopje uit de vuinisbak vissen en ik kom eraan. Duurt een uurtje of 2,5.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Niet wakker.![]()
[..]
Ja, hoor. Kom maar hier.
Daar staat je postcode niet opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef wyccie het volgende:
Is een tupperwarebakje niet handiger?
quote:
Cobra4 reactie: pics?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe
Wat is Amersfoort trouwens een mooie stad
Waar ik gisteren die bandjes was kijken(De Kelder) stonden trouwens van die wooncontainers voor studenten. Echt leuke dingen
Was er wel één studente die had gewoon geen gordijnen. En die dingen zijn aan één kan gewoon één grote ruit
Ik heb net al op maps.google.com gekeken maar die fotos zijn te oudquote:
whehehe een aandachtsconcurrentiestrijd met de oppas van je kleine broertjequote:
Klopt en volgens mij ook geen douche. Gedeeld denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Een koorgenote van mij woont ook in zo'n container. Die dingen zijn inderdaad wel cool, maar het grote nadeel is dat er geen wasmachine aangesloten kan worden. Dus die sjouwt al 3 jaar met dr was naar de wasserette of 's weekends mee naar dr ouders
Kijk uit met de spoilers! Anders ben ik werkloos op de donderdagavond!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik begreep was het echt lastig.
De vragen die zij noemden had ik zeker niet geweten.
Hoe gingen de examens?quote:
Dat zou ik echt niet kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Een koorgenote van mij woont ook in zo'n container. Die dingen zijn inderdaad wel cool, maar het grote nadeel is dat er geen wasmachine aangesloten kan worden. Dus die sjouwt al 3 jaar met dr was naar de wasserette of 's weekends mee naar dr ouders
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen.
Ik kijk nu op de site met huurwoningen ook altijd op de plattegrond of er plaats is voor een wasmachine. Een vriendin van me heeft dat ding in hun slaapkamer staan.
Er zijn ook plattegronden waar ik gewoon geen douche kan vinden.
Ik dacht aan een PVC-geval.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee eentje voor Grolsch Weizen, met een hele dikke bodem
Nope, en dit is een hype waar ik echt aan weiger mee te doen.quote:
Neuh, Brainiac is bij lange na niet zo intelligent als Mythbusters of zo grappig als Top Gearquote:
Nu staat er eentje op de site waarvan de plattegrond geen pdf is. Erg klein dus.quote:
De vier CheckBoxes die je allemaal opnoemt, zijn bij mij allemaal niet aangevinkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, en dit is een hype waar ik echt aan weiger mee te doen.
Hyves: check
Facebook: check
LinkedIn: check
En alle accounts zijn semi-lethargisch, opgegeven en practisch inactief
En dat komt omdat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
De vier CheckBoxes die je allemaal opnoemt, zijn bij mij allemaal niet aangevinkt.
Nee, maar ik vroeg me af of je mensen nog op een andere manier kunt volgen behalve lid worden/link opslaanquote:
MaJo en PS willen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon een beetje ver weg hemaar er zijn vast nog veel meer meiden zoals ik
quote:
Net een film gekeken wat er een beetje over gaat: 50 first dates. Leuke film.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
There are 3 advantages to Alzheimer:
1) You learn new things every day
2) You meet new people every day
3) You learn new things every day
Volgens mij is de douche onder de trap weggemoffeldquote:Op maandag 18 mei 2009 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu staat er eentje op de site waarvan de plattegrond geen pdf is. Erg klein dus.
http://www.entree.nu/
Klik dan op het oranje huisje in Nijmegen.
Je krijgt een lijst met woningen, op pagina vier het tweede huis (Willemsweg), en dan bij de afbeeldingen kijken.
Geen behoefte denk ik?quote:
Da's kut MaJo.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Ah...... het zit jou en je vader niet meequote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Dat klinkt alsof hij daarvoor verantwoording moet afleggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef iamredleader het volgende:
En dat komt omdat?
Maar wel een slechte buurt.quote:
Hee, dat is zo weer over. Je moet het zo bekijken, weer een mogelijkheid om je vader in de watten te leggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
Veel sterkte.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |