Waarom? Er is toch niets gepost?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem! Straks krijgen we nog allemaal een ban!
Ik weet van niksquote:
Ja maar als iemand hier een tubgirl post krijgen WIJ geen ban he? Wel die dwaas die het waagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
True story.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar als iemand hier een tubgirl post krijgen WIJ geen ban he? Wel die dwaas die het waagt.
Prima, veel plezier!quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Er zit altijd wel een dwaas tussen. Ik hoop op Tong80 ofzoquote:Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
True story.
Zou iemand dat durven denk je? Ik zou dat echt nooit doen!
You go girl!quote:
Ik heb gewaarschuwdquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een dwaas tussen. Ik hoop op Tong80 ofzo
Volgens mij worden onze topics niet gelezen.quote:
Dat is alleen maar mijn favoriete boekquote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You go girl!![]()
Zo, mijn roze tijd is voorbij.
Heb jij ooit "1984" gelezen trouwens?
Nee ik bedoel ik heb ergens in het vorige topic ergens neergekeild dat op de laatste pagina tubgirl enzo zouden worden gepostquote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij worden onze topics niet gelezen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mijn favoriete boekAan het lezen?
Ik ken deze grappen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het nodigt wel uit voor passerende lurkers eens gek te doen en hier een tubgirl te posten. Een soort honey pot om devianten uit de tent te lokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook met meerdere dingen weggekomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ga niet edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou laf zijn vind ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Bij mij staat alles op 1 pagina.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik heb ergens in het vorige topic ergens neergekeild dat op de laatste pagina tubgirl enzo zouden worden gepost
Hee, zie je dat! Je quote mij met mijn PI erin! (Ik heb Foksilver.)quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet edittenDat zou laf zijn vind ik
Ik lees het topic als ik moet bijlezen altijd van beneden naar boven.quote:
Verrekquote:Op zondag 10 mei 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, zie je dat! Je quote mij met mijn PI erin! (Ik heb Foksilver.)
Jaaa zeg daar kunnen wij niks aan doenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees het topic als ik moet bijlezen altijd van beneden naar boven.
Beter zo.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet edittenDat zou laf zijn vind ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ohjaquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef Etcetera het volgende:
Waren we het er niet over eens dat hier toch geen kip komt en je daarom kunt posten wat je wilt?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef Nembrionic het volgende:Oh, dus drie posts boven de spoiler was het niet duidelijk genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de TT gelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus drie posts boven de spoiler was het niet duidelijk genoeg?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Je weet nooit.
quote:Je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
het kan elk moment gebeuren
maar het gebeurt niet elk moment
je weet nooit wanneer
je moet eerst langs vele deuren
voordat je de sleutel kent
je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
je weet maar nooit
maar je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
je hebt er niets over te zeggen
het valt ineens over je heen
je weet nooit wanneer
eerst is er heel lang niks
en dan komt het allemaal in één
in
dat ene moment
dat de tijd stopt
dat ene moment
dat alles klopt
dat ene moment
niks te kort
niks te veel
dat je onderdeel bent
van het grote geheel
je weet nooit wanneer
als je erop gaat zitten wachten
kom je overal te laat
je weet nooit wanneer
maar als het dan gebeurt
weet je dat het daarom gaat
om
dat ene moment
dat de tijd stopt
dat ene moment
dat alles klopt
dat ene moment
niks te kort
niks te veel
onderdeel
van het grote geheel
je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
maar je weet nooit wanneer
Het schrijven over tubgirls en goatses is niet verboden, niet aangeraden.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Als hier wel een kip mod komt, zijn we daar morgen wel achter he
Totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus drie posts boven de spoiler was het niet duidelijk genoeg?
Dat valt me enigszins tegenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schrijven over tubgirls en goatses is niet verboden, niet aangeraden.
Het plaatsen daarvan levert een tijdstraf van 48 uur op.
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schrijven over tubgirls en goatses is niet verboden, niet aangeraden.
Het plaatsen daarvan levert een tijdstraf van 48 uur op.
Jaaaah, maar de TT suggereert alleen maar dat er in dit topic banplaatjes te zien zijn terwijl jij post waar het te vinden is.quote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 11 mei 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Een week buitenspelen ofzo?
Ja was jij dat nou die ze voorheen zocht?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
Overigens heb ik nu weer wat Leakspins in mijn Youtube-lijstje gegooid.
Meatspin voor vegetariers.quote:
Waarom zouden wij gebanned worden?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als jullie geband worden.
Maar als het dan zo rustig is hier, doe ik misschien ook weer eens wat nuttigs.
Ik heb wel eens eerder allerlei versies opgezocht.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja was jij dat nou die ze voorheen zocht?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zouden wij gebanned worden?
Ja ik weet ook niet precies wat het is. Ik ben een tijdje bezig en dan vast. Dan is 'ie ook erg heet. Heb ik bij een aantal spelletjes in het heden gehad. Zijn vooral slecht geprogrammeerde dingen. Dan moeten mijn videokaart en CPU overurendraaien en dan loopt een laptop vast terwijl een gewone PC betere ventilatie heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:17 schreef wyccie het volgende:
Mushroom Age niet meer gespeeld nadat ik Winzip weer had gedownload. Ondertussen wel een boel andere spelletjes gedaan.
Raar dat je laptop ervan vastloopt, Nem. Ik heb een schijtpc en hier ging het goed.
Niet fanatiek in elk gevalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Al een paar keer geprobeerd maar kom niet veel verder dan de eerste paar bladzijdenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het leek me ook écht wat voor jou, daarom vroeg ik het.
Nee, al lang geleden gelezen. Net als "A Brave New World". Ook erg goed. Heb je die al gelezen?s
en wat doen ze?quote:
Geile dingen natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
en wat doen ze?
* MaJo googlen gaatquote:Op maandag 11 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geile dingen natuurlijk.![]()
(Je kunt het best googlen, het is heus geen Tubgirl.)
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dit:
Ik heb helaas eens mogen ruiken hoe stinkdieren ruiken en mįn, wat is dįt goor. Ik moet er niet aan denken dat op je lichaam/kleren te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cobra4 op 11-05-2009 16:23:32 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Jawel. Al had ik nog wel een uur of twee kunnen liggen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 07:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik nog wel een uur of twee kunnen liggen.
Dat is meestal ook mijn plan. Alleen het lukt vaak niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, vanavond wil ik wel op tijd naar bed. Maar ik ga volgens mij altijd al veel vroeger dan veel mensen hier.Meestal lig ik er rond 11 uur half 12 wel in.
Productiefquote:Op maandag 11 mei 2009 07:55 schreef iamredleader het volgende:mogguh
papa-dag in progress
Activiteiten tot nu toe:
- Jair geboerd, verschoond en geknuffeld.
- Jair weer in bed gelegd.
- administratie bijgewerkt, betalingsopdrachten gedaan en ontbeten
Veel beter hč?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer thuis achter mijn eigen computertje.
Wel weer lekker, een snelle verbinding.
Zeker doenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al een paar keer geprobeerd maar kom niet veel verder dan de eerste paar bladzijdenMisschien nog maar eens proberen met Ritalin
![]()
Fotos!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer thuis achter mijn eigen computertje.
Wel weer lekker, een snelle verbinding.
dat en het feit dat ik dacht 2 en een halve week weg te zijn en het er bijna 5 werdenquote:
Beidenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Indonesie of Australie?
Jij moet wakker wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Nem een foto wilde van Jojo thuis achter zijn eigen pc.
Dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat en het feit dat ik dacht 2 en een halve week weg te zijn en het er bijna 5 werden
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Nem een foto wilde van Jojo thuis achter zijn eigen pc.
Als dat waar is... wat een drol zegquote:Pokermiljonair in een klap armoedzaaier?
Het rommelt momenteel in de Nederlandse pokerscene. Reden hier voor zijn geruchten dat EPT-winnaar Constant Rijkenberg meer dan 100% van zijn inleg aan zogenaamde backers zou hebben verkocht. Leggen we even uit. Binnen professioneel poker is het een gangbare praktijk dat relatief onbekende spelers zich middels procenten laten backen. Iemand schiet bijvoorbeeld 5% van de inleg voor en ontvangt - indien er iets wordt gewonnen - hetzelfde percentage van het prijzengeld. Nu won Rijkenberg twee weken geleden meer dan een miljoen euro door de prestigieuze EPT in San Remo op zijn naam te schrijven. In dat geval levert een procentje toch mooi 10K op. Direct na zijn zege kwam de geruchtenstroom echter op gang. Rijkenberg zou ruim 163% verkocht hebben en dus feitelijk dik in de schulden te zitten. Rijkenberg zou allang met zijn centen op de Bahama's zitten. Rijkenberg zou een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebben en een pathologische leugenaar zijn. Feit is in ieder geval dat bekende Nederlandse pokerspelers zich keihard over de kwestie uitspreken. Gerespecteerde profs als Lex Veldhuis en Rob Hollink lieten hun ongenoegen al merken al op het forum van PokerNews.nl. Hetzelfde deed Rolf Slotboom in zijn column op AD.nl. En dus beginnen heel wat zonnenbrillen en capuchons ongeduldig te worden. Die willen centen zien. Psst Constant. Al contact opgenomen met Joran van der Sloot in Thailand?
quote:
Vraag maar aan Etcie.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een geit?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, het kwartje begint te vallen, net even in het vorige topic gekeken
quote:
Ik geloof wel dat ik hoofdverantwoordelijke ben jaquote:
Jullie zijn flink te keer gegaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik hoofdverantwoordelijke ben ja
Heb ik wel gedaan. En was in 1 keer klaarwakker.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet teruglezenHeb me wel vermaakt
Is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan. En was in 1 keer klaarwakker.
Dat wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het toch nog ergens goed voor geweest
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Moeten we over een paar topics eens informeren in FB wat er staat op posten van die crap![]()
Ik begin lekker aan seizoen 4 van Spooks.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Mjah lijkt me ook niet zo handig
Ander nieuws: HIMYM nieuwe aflevering morgenEn morgennacht komt de nieuwe NCIS uit
Ik heb ook geen banquote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, zou jij een ban krijgen dan?![]()
iets te maken met de TT?
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, zou jij een ban krijgen dan?![]()
iets te maken met de TT?
Waar over?quote:
Heb me gisteren gedouchtquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb me gisteren gedouchtHerbal Essences dazzling shine ruikt lekker
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb me gisteren gedouchtHerbal Essences dazzling shine ruikt lekker
Die reclame hebben ze niet meer toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOEEEHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH KRREEEEUUUUNNNN!
Wel een leuke foto voor op een t-shirt tijdens de meet.quote:
Niet? Ohquote:Op maandag 11 mei 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die reclame hebben ze niet meer toch?
De Tubgirlmeet? En dan in een restaurant gaan zittenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een leuke foto voor op een t-shirt tijdens de meet.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Tubgirlmeet? En dan in een restaurant gaan zitten
Wel op de rug laten drukken dan hequote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Tubgirlmeet? En dan in een restaurant gaan zitten
Heb je nog wat van die postermensen gehoord?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Net de Thuiszorg gebeld en als het goed is is mijn salaris onderweg
Heb vrijdag mn bril opgehaald, maar ik moest daar wel 50 euro voor gaan pinnen met mn creditcard bij de bank, want in de winkel kon ik er niet mee betalen![]()
Ik heb hun adres en rekeningnummer binnenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die postermensen gehoord?
Dan wil ik het eerder ophalen. Maar ik moet wel een beetje weten waar het is. Niet dat het in Capelle is ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb hun adres en rekeningnummer binnendus ik zal ze even mailen dat ik ze het geld overmaak zodra ik salaris heb
Willen jullie het ophalen als je onderweg naar Groningen gaat of al eerder?
Dat is bijna Barendrechtquote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik heb het adres al: het is de Dickensstraat, in Rotterdam stond er
Nou, ik had stiekem al een vermoeden dat het op Zuid zou zijnquote:
quote:
Sjezus, ik las er even snel overheen en las: Jair heeft heupdispasiequote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:
en inmiddels op de helft van de dag
Checklist:
- boodschappen gedaan
- waslading 2x gedaan+opgehangen
- afspraak in ziekenhuis: Jair heeft geen heupdispasie (standaard controle bij een stuitbevalling)
- lunch gehad
- Jair weer gevoed
- de teller overhemden gestreken: 4
- een flinke poepluier verschoond
Dus ik zit nu even te genieten van een blikje cola terwijl Jair even een tukkie doet
Gelukkig maarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik had stiekem al een vermoeden dat het op Zuid zou zijn
Maar we hebben goede metros dus geen zorgen. Anders had ik het ook niet aan moeten bieden he
Ssssst!!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Die boertjes uut 't noord'n ook altied he
Je weet dat ik daar ook onder val hequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Die boertjes uut 't noord'n ook altied he
Hij is door de kinderarts helemaal goedgekeurd. Ze vond hem een hele lieve baby, zag er goed uit, gewicht, lengte en hoofdomtrek netjes op zijn lijn (hij is "kleiner" dan gemiddeld, maar volgt wel netjes de eigen curve). Ze heeft net in december haar vierde gekregen, dus is letterlijk en figuurlijk ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sjezus, ik las er even snel overheen en las: Jair heeft heupdispasie![]()
Schrok ervan![]()
Maar gelukkig is ie dus gezond?
Ja ik zit me nu af te vragen wat sneller is: de metro en bus pakken of de trein naar Barendrecht en daar een busquote:
Euhm... geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel mensen komen er naar de meet aanstaand weekend?
Ik doe even een voorlopige telling:quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel mensen komen er naar de meet aanstaand weekend?
Begrijpelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Eh, Jair en Tinuviel weet ik niet zekerhangt een beetje af van de tijd en zijn etenstijden
Ik had wel heupdispasie, en dat zonder stuitbevallingquote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:en inmiddels op de helft van de dag
Checklist:
- boodschappen gedaan
- waslading 2x gedaan+opgehangen
- afspraak in ziekenhuis: Jair heeft geen heupdispasie (standaard controle bij een stuitbevalling)
- lunch gehad
- Jair weer gevoed
- de teller overhemden gestreken: 4
- een flinke poepluier verschoond
Dus ik zit nu even te genieten van een blikje cola terwijl Jair even een tukkie doet
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:30 schreef MaJo het volgende:
Ik begin opeens super zenuwachtig te wordenga vanavond naar franz ferdinand en kan wel janken zo zin heb ik er in
musicalperikelen all over zeg maar
Een soort afwijking waardoor je heup een beetje scheef zit. Heb er nog steeds last van als ik een dag veel moet staanquote:Op maandag 11 mei 2009 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Maar was is het?
-edit- lama, wikipedia ftw.
Mwah kan soms nog best een bakvis zijn hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je bent toch echt geen bakvis meer. Dus nu wordt het teksten op je buik schrijven en BH's naar de artiesten gooien?
Hoezo viel het toen pas? Kwam het toen uit ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
Mwah kan soms nog best een bakvis zijn hoorvooral als het om alexander kapranos gaat
alleen een beetje jammer dat afgelopen Lowlands eindelijk het kwartje vieldie gast is zo gay
nee toen zag ik het pasquote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo viel het toen pas? Kwam het toen uit ofzo?
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee toen zag ik het paswas denk ik altijd verblindt door de roze wolk die tussen ons instond. Dat was al een hint op zich
![]()
maar op Lowlands zag ik het pas, die gast straalt alleen maar gayness uitvond dat metroman ding juist wel sexy en het feit dat hij ook over mannen zingt vond ik juist super hetero
maar nee, als hij niet gay is eet ik mijn allstar op
Ik dacht dat ook maar wist het niet zekerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef wyccie het volgende:
Mensen, het is heupdysplasie, geen dispasie.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
LB, Being Erica is best leuk maar veeeel te weinig Ethan
Wat nou porno?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
porno in het AKQSC topic!
* topicreport aanmaakt *
High Tea?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef wyccie het volgende:
Waar ging het over?
Hoe heet trouwens een maaltijd die tussen lunch en avondeten inzit? Dus ipv een brunch een lunner of zo?
Projectmanagement. De docent die het geeft praat nogal zacht en niet heel inspirerend. Getik op laptops bij mij in de buurt zorgde er al voor dat ik me extra moest concentreren om iets te kunnen verstaan. Na een tijdje opgegeven en op mijn telefoon de SC bijgelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef wyccie het volgende:
Waar ging het over?
Hoe heet trouwens een maaltijd die tussen lunch en avondeten inzit? Dus ipv een brunch een lunner of zo?
In een aflevering van The Simpsons werd het lupper genoemdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef wyccie het volgende:
Waar ging het over?
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071211155524AARbjZMquote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef wyccie het volgende:
Waar ging het over?
Was het maar zo lekker.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
High Tea?
Inclusief de plaatjes?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na een tijdje opgegeven en op mijn telefoon de SC bijgelezen
Four o'clock snack?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef wyccie het volgende:
Waar ging het over?
De plaatjes in dit topic welquote:Op maandag 11 mei 2009 16:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het maar zo lekker.![]()
Nee, ik heb gewoon aardappelschijfjes in roomsaus, ansjovis en rode kool met appeltjes.
[..]
Inclusief de plaatjes?![]()
Projectmanagement klinkt wel erg saai ja.
Het lijkt er op dat we eind van de middag beginnenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is het plan voor de meet? Zaterdag toch?
Hoe laat beginnen? Ik heb 's avonds een bruiloft maar als het overdag is kan ik misschien even op en neer komen.
quote:I can't go on a diet for medical reasons.
It makes me hungry.
Ik had een mooi, elegant horologe verwacht. Maar dit is dus duidelijk voor je vriend. Ik vind 'm mooi voor een man.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wat vinden jullie van dit horloge?
[ afbeelding ]
http://www.kijkshop.nl/pr(...)rloge-efa-105-8avef/
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een mooi, elegant horologe verwacht. Maar dit is dus duidelijk voor je vriend. Ik vind 'm mooi voor een man.
Het is na 18:00uquote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is het plan voor de meet? Zaterdag toch?
Hoe laat beginnen? Ik heb 's avonds een bruiloft maar als het overdag is kan ik misschien even op en neer komen.
Ik vraag me af of er niet een verschil is tussen het Engels en het Amerikaans Engels.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef wyccie het volgende:
Het is eigenlijk een dinner.Ik gebruik nooit het woord supper.
Maar het is zeker geen snack, want ik heb geen lunch gehad, dus dit wordt mijn lunch en avondeten in één.
En rode kool is LEKKER, Nem!
Volgens mij is Casio ook een prima merk, hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij begon een beetje te zeuren dat 40 euro voor een horloge zonde was, dat je beter meteen een goeie kon kopen.... maar dit is een casio dus dat is een prima ding toch?
Casio lijkt me primaquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef wyccie het volgende:
Jojo gaat zo even in het weekend trouwen en wij zijn niet eens uitgenodigd.![]()
[..]
Volgens mij is Casio ook een prima merk, hoor.
Ik zat net nog te denken dat ik het zo fijn vind dat ik hier ook mensen tegenkom die ook spullen bij de Kijkshop kopen en er normale bedragen voor neerleggen.![]()
Ik kan nog meer bespaartips gebruiken. Over vier maandjes is het zo ver, dan gaat die geldkraan dicht.
Nog niet, zometeen eerst (onbetaald!) werkoverlegquote:
Meestal is de Kijkshop me nog te duurquote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef wyccie het volgende:
Jojo gaat zo even in het weekend trouwen en wij zijn niet eens uitgenodigd.![]()
[..]
Volgens mij is Casio ook een prima merk, hoor.
Ik zat net nog te denken dat ik het zo fijn vind dat ik hier ook mensen tegenkom die ook spullen bij de Kijkshop kopen en er normale bedragen voor neerleggen.![]()
Ik kan nog meer bespaartips gebruiken. Over vier maandjes is het zo ver, dan gaat die geldkraan dicht.
Dat weet ik waarschijnlijk pas in juni.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer mag je coschappen gaan lopen eigenlijk?
Ook al? Ik zou vanavond partytenten gaan kopen met een vriend van me, voor Lowlands. Maar die moet ook naar werkoverleg.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet, zometeen eerst (onbetaald!) werkoverleg
In mijn geval; Boeken. Maar daar zal ik nooit op bezuinigen. Ik eet nog liever droog brood.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Maar bespaartips.... noem eens op waar je het meeste geld aan uitgeeft?
Ja ze zijn niet happig op studenten met weinig inkomsten voor een lening he?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik waarschijnlijk pas in juni.
Vandaag bij de bank langsgeweest voor een praatje over een lening. Dat wordt de eerstkomende vijf jaar op een houtje bijten.
Mijn huisgenootje leefde wel supergoedkoop toen ze coschappen liep: helemaal geen tijd om uit te gaan, te shoppen of aan andere dingen geld uit te gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet happig op studenten met weinig inkomsten voor een lening he?
Vervelend
Ik kan alleen maar opperen meet betaald werk te gaan doen. Maar juist als je coschappen gaat lopen ga je daar weinig tijd voor hebben vrees is.
Eten. Ik eet ook wel eens tweepersoonsporties.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Maar bespaartips.... noem eens op waar je het meeste geld aan uitgeeft?
Lijkt me toeval, denk niet dat hij op dezelfde plek werkt als ikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook al? Ik zou vanavond partytenten gaan kopen met een vriend van me, voor Lowlands. Maar die moet ook naar werkoverleg.
Oh, dat was nog niet het probleem (definitief antwoord moet ik nog krijgen). Ik doelde op het terugbetalen; die rente!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ze zijn niet happig op studenten met weinig inkomsten voor een lening he?
Vervelend
Maar ook geen tijd om te werken dus. En eten moet toch.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje leefde wel supergoedkoop toen ze coschappen liep: helemaal geen tijd om uit te gaan, te shoppen of aan andere dingen geld uit te geven
Dat ken ikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef wyccie het volgende:
Kleren en schoenen heb ik nu al voor de helft weggedaan. Ik koop voortaan alleen het hoogstnodige. Ik probeer niet meer voor de lol te shoppen. Probleem is dat ik het fijn vind om te winkelen als ik me kut voel.![]()
Ja dat zeker, zij had nog stufi zelfsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was nog niet het probleem (definitief antwoord moet ik nog krijgen). Ik doelde op het terugbetalen; die rente!![]()
[..]
Maar ook geen tijd om te werken dus. En eten moet toch.
Ik haal het wel bij de Aldi. Die stomme markt is open wanneer ik aan het werk ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Eten: koop op zaterdag voor de hele week groenten op de markt, en probeer huismerken pasta enzo te kopen. Scheelt een heleboel
Ik heb vorige week een lief spaarvarkentje gekocht voor een euro, bij de Kijkshop.quote:Stop kleingeld in een potje, heb je aan het eind van de maand weer geld voor eten.
En check waar je geld heen gaat, wat Nem zei: print een keer je internetbankieren uit, dan zie je waar je het aan kwijtraakt.
Nee, bij Hiquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me toeval, denk niet dat hij op dezelfde plek werkt als ik. Of werkt hij in Leeuwarden?
Dat eten zou ik inderdaad wel blijven doen. Minder snoepen --> chagrijnig, maar dat is maar tijdelijk natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef wyccie het volgende:
C4, heb je ook iets voor de niet-bierdrinkende mens?
[..]
Eten. Ik eet ook wel eens tweepersoonsporties.![]()
Ik weet niet of het verstandig is om daar op te besparen. Om nou constant met een hongerig gevoel en een chagrijnige kop rond te lopen is ook niet prettig.
Op het snoepen kan ik wel besparen, maar daar word ik ook chagrijnig van.![]()
Typische vrouwenkwaalquote:En verder: cadeautjes.
Kleren en schoenen heb ik nu al voor de helft weggedaan. Ik koop voortaan alleen het hoogstnodige. Ik probeer niet meer voor de lol te shoppen. Probleem is dat ik het fijn vind om te winkelen als ik me kut voel.![]()
Het leuke is dat je er nu van baalt en over 20 jaar zit je gezapig op een feestje met weemoed terug te denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ken ikMaar op een gegeven moment werd ik nog veel chagrijniger werd als ik in de stad liep en alles boven mn budget was
Dus nu loop ik alleen soms te vloeken als er weer een knoop van een oeroude jas knapt en ik geen nieuwe kan kopen, maar dan naai ik zelf er een nieuwe knoop aan en ben ik ook nog trots op mezelf
![]()
Of ik pimp een oude jas/broek/tas, ook leuk
Standaardtips: ga geen boodschappen doen als je honger hebt (tenzij het niet anders kan). Ga direct naar de kassa wanneer je je lijstje compleet hebt en loop niet door gangpaden waar je niets te zoeken hebt!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik haal het wel bij de Aldi. Die stomme markt is open wanneer ik aan het werk ben.
Maar vaak moet ik de helft weggooien als ik veel tegelijk insla. Ik eet/kook niet regelmatig.
Het probleem met mij en eten is dat ik geen ritme heb, geen tijd om te koken etc. Dan haal ik vaak iets makkelijks.![]()
[..]
Ik heb vorige week een lief spaarvarkentje gekocht voor een euro, bij de Kijkshop.
Dat lijkt me zo tof, om zelf je kleren te kunnen maken/verstellen. Ja ja, dat gefröbel blijft.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Of ik pimp een oude jas/broek/tas, ook leuk
Daar kan wel veel geld in gaan zittenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik haal het wel bij de Aldi. Die stomme markt is open wanneer ik aan het werk ben.
Maar vaak moet ik de helft weggooien als ik veel tegelijk insla. Ik eet/kook niet regelmatig.
Het probleem met mij en eten is dat ik geen ritme heb, geen tijd om te koken etc. Dan haal ik vaak iets makkelijks.![]()
Kijk, daar ga je al! Kosten!quote:Ik heb vorige week een lief spaarvarkentje gekocht voor een euro, bij de Kijkshop.
Dat kun je jezelf echt zo gemakkelijk aanleren. Is ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt me zo tof, om zelf je kleren te kunnen maken/verstellen. Ja ja, dat gefröbel blijft.
Hebben jullie geen naaiturken en naaichinezen in de buurt?quote:Ik heb nog een heel erg mooie winterjas waarvan de voering kapot is, maar het laten maken kost net zo veel als een nieuwe jas. Dus die jas hangt hier maar gewoon mooi te wezen aan de kapstok.
Daar ben ik zo slecht in! Zelfs net bij de Aldi nog loop ik langs alle schappen dozen te slenteren omdat ik dan misschien iets lekkers of een mooie aanbieding zie.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga direct naar de kassa wanneer je je lijstje compleet hebt en loop niet door gangpaden waar je niets te zoeken hebt!
Ik merkte dat bij mezelf ook. Je kan ook alleen winkelen met een mandje en als die vol is heb je meer dan genoegquote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ben ik zo slecht in! Zelfs net bij de Aldi nog loop ik langs alle schappen dozen te slenteren omdat ik dan misschien iets lekkers of een mooie aanbieding zie.
Maar nu ben ik me er meer bewust van en zal ik tegen mezelf zeggen direct naar de kassa te gaan.
Ik betaal 6 euro voor een Sim-only.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook kijken of je niet een goedkoper abonnement kan krijgen voor tv/telefoon/internet. Een keer uitzoeken, daarna makkelijk besparen
Die naai-Senegealees vroeg er dus 60 euro voor.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie geen naaiturken en naaichinezen in de buurt?
Er zitten er hier zat die voor een tientje je hele jas vernieuwen.
Dat is het toverwoordquote:
Ah, daar valt weinig winst te behalenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik betaal 6 euro voor een Sim-only.![]()
Tv en internet zit in de huur inbegrepen.
Weet je zeker dat je niet vroeg om een ander soort naaibeurtquote:[..]
Die naai-Senegealees vroeg er dus 60 euro voor.![]()
Misschien moet ik de jas naar Rotterdam brengen.
60 Euro?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad. En hetzelfde is te doen met allerlei schotels, stampotten etc. Zuurkool, boerenkool, peen en uien, whatever. Gehaktballetje erbij. Hatsa.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is het toverwoord![]()
![]()
In het weekend grote pannen pasta en saus koken en dat invriezen, trek je na je werkdag zo een bakje open en eten maar
Ik winkel altijd met mandje, want ik moet het naar huis sjouwen met de fiets of lopend.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik merkte dat bij mezelf ook. Je kan ook alleen winkelen met een mandje en als die vol is heb je meer dan genoeg. Al hebben ze niet echt mandjes bij de Aldi/Lidl
Voering is wel moeilijk hoor, maar 60 euro lijkt me wel wat overdrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef wyccie het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je zeker dat je niet vroeg om een ander soort naaibeurt?
Luxe! Hebben ze ook van die bejaardenmandjes met wielen?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik winkel altijd met mandje, want ik moet het naar huis sjouwen met de fiets of lopend.
Bij de Aldi in Nijmegen hebben ze wel mandjes.![]()
Daar ga ik niet voor betalen, kom op zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je zeker dat je niet vroeg om een ander soort naaibeurt?
Daar moet je voor betaald *krijgen*quote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ga ik niet voor betalen, kom op zeg.
De Super en de Coop heeft dat wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Luxe! Hebben ze ook van die bejaardenmandjes met wielen?
Nee.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik laat mijn moeder dat soort dingen doen, is jouw moeder niet handig met naald en draad?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je voor betaald *krijgen*
Ik voel me zo voor lul lopen met een mandje met wieltjesquote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Super en de Coop heeft dat wel.
Ik gebruik dat nooit, vind ik zo lui.En ik breek mijn nek over die dingen in het gangpad.
[..]
Nee.
Hier bij AH hebben ze van die dingen. Van die mandjes met een heeel lang handvat, voor de bejaardenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik voel me zo voor lul lopen met een mandje met wieltjes
Maar zo'n ding is dan wel handig als je grootverpakkingen koopt:quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik voel me zo voor lul lopen met een mandje met wieltjes
Jij eet geen aardappels?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo'n ding is dan wel handig als je grootverpakkingen koopt:
[ afbeelding ]
(luiers, aardappels, kattengrind)
Ik koop geen van alle.
Jawel, maar niet uit die grote verpakkingen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Jij eet geen aardappels?
Die hebben ze hier bij de Jumbo ook, en ik gebruik ze altijd welquote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier bij AH hebben ze van die dingen. Van die mandjes met een heeel lang handvat, voor de bejaarden
OMFGquote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar niet uit die grote verpakkingen.
Kijk deze eens:
http://www.loppis.nl/images/upload/SIMG1078.JPG
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef MaJo het volgende:
Wow had net echt het tofste
Wilde net in sneltreinvaart nog even een opdracht tikken voor morgen maar besloot nog mijn mail te checken. Staat er een mail van mijn docent dat je morgen alleen hoeft in te leveren als je nog niet genoeg hebt ingeleverd. Helemaal vergeten dat je er maar 6 van de 8 voldoende hoeft te hebbenAangezien ik er al 6 voldoende heb hoef ik dus geen opdracht meer te maken
![]()
![]()
Maar goed ook want moet zo nog even snel wat eten, stukje staffmeeting meepakken en dan door naar Paradiso voor wat indie fun
Daar leefde ik in Londen opquote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is het toverwoord![]()
![]()
In het weekend grote pannen pasta en saus koken en dat invriezen, trek je na je werkdag zo een bakje open en eten maar
Zo'n ding heeft mijn vaderquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo'n ding is dan wel handig als je grootverpakkingen koopt:
[ afbeelding ]
(luiers, aardappels, kattengrind)
Ik koop geen van alle.
Tof!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef MaJo het volgende:
Wow had net echt het tofste
Wilde net in sneltreinvaart nog even een opdracht tikken voor morgen maar besloot nog mijn mail te checken. Staat er een mail van mijn docent dat je morgen alleen hoeft in te leveren als je nog niet genoeg hebt ingeleverd. Helemaal vergeten dat je er maar 6 van de 8 voldoende hoeft te hebbenAangezien ik er al 6 voldoende heb hoef ik dus geen opdracht meer te maken
![]()
![]()
Maar goed ook want moet zo nog even snel wat eten, stukje staffmeeting meepakken en dan door naar Paradiso voor wat indie fun
quote:
Dat snap ik ja, maar we hebben het over Wycciequote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]Voor sommige mensen toch echt een uitkomst. Mijn vader kan gewoon niet meer zware dingen tillen dus dit is voor hem een super oplossing
En dat model is ook nog eens heel suf. Het is meer een wasmand met een wandelstok. Alsof iemand het zelf geknutseld heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dat snap ik ja, maar we hebben het over Wyccie
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, maar we hebben het over Wyccie
Voor een normaal mens misschien wel maar 2 concerten per jaar zou me niet lukkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat model is ook nog eens heel suf. Het is meer een wasmand met een wandelstok. Alsof iemand het zelf geknutseld heeft.
Dit wordt de begroting voor leuke dingen:
Maximaal per jaar: 4 cd's, 2 concerten, 2 boeken, 4 dvd's, 2x bioscoop.
Budget voor cadeautjes: 10-20 euro pp.
Is dit te doen?
Ja heb hem gekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef iamredleader het volgende:![]()
Veel plezier MaJo! Heb je m'n sms'je gehad? Heb namelijk nog niks van je broer gehoord
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb hem gekregenHeb hem geprobeerd te bellen maar krijg steeds tududu dus ben bang dat zijn telefoon is afgesloten
Uiteindelijk wel jaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]da's minder... maar goed, het gaat ons hoe dan ook lukken!
Die 4 cd's en 4 dvd's kun je makkelijk via via gratis kopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat model is ook nog eens heel suf. Het is meer een wasmand met een wandelstok. Alsof iemand het zelf geknutseld heeft.
Dit wordt de begroting voor leuke dingen:
Is dit te doen?
Laat me raden.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb hem gekregenHeb hem geprobeerd te bellen maar krijg steeds tududu dus ben bang dat zijn telefoon is afgesloten
Dat vooralquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef wyccie het volgende:
CD's en DVD's kun je natuurlijk altijd downloaden en zelf op CD/DVD branden. Dat is goedkoper.quote:Dit wordt de begroting voor leuke dingen:
Is dit te doen?
Volgens mij nietquote:
Hoe arm ik ook ben, ik doe niet aan downloaden, gewoon uit principe.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
CD's en DVD's kun je natuurlijk altijd downloaden en zelf op CD/DVD branden. Dat is goedkoper.
2 Boeken lijkt me wel wat weinig eigenlijk
Echt wel.quote:
Dat zou mij nooit lukken.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
2 Boeken lijkt me wel wat weinig eigenlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe even een voorlopige telling:
jij, tuni, jair
majo
ps
ik
hawaii-tim
cobra4
TM/JoJo --> kwam er 1 van dacht ik?
Soempie misschien