en wat doen ze?quote:
Geile dingen natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
en wat doen ze?
* MaJo googlen gaatquote:Op maandag 11 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geile dingen natuurlijk.![]()
(Je kunt het best googlen, het is heus geen Tubgirl.)
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dit:
Ik heb helaas eens mogen ruiken hoe stinkdieren ruiken en mán, wat is dát goor. Ik moet er niet aan denken dat op je lichaam/kleren te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cobra4 op 11-05-2009 16:23:32 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Jawel. Al had ik nog wel een uur of twee kunnen liggen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 07:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik nog wel een uur of twee kunnen liggen.
Dat is meestal ook mijn plan. Alleen het lukt vaak niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, vanavond wil ik wel op tijd naar bed. Maar ik ga volgens mij altijd al veel vroeger dan veel mensen hier.Meestal lig ik er rond 11 uur half 12 wel in.
Productiefquote:Op maandag 11 mei 2009 07:55 schreef iamredleader het volgende:mogguh
papa-dag in progress
Activiteiten tot nu toe:
- Jair geboerd, verschoond en geknuffeld.
- Jair weer in bed gelegd.
- administratie bijgewerkt, betalingsopdrachten gedaan en ontbeten
Veel beter hč?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer thuis achter mijn eigen computertje.
Wel weer lekker, een snelle verbinding.
Zeker doenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al een paar keer geprobeerd maar kom niet veel verder dan de eerste paar bladzijdenMisschien nog maar eens proberen met Ritalin
![]()
Fotos!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer thuis achter mijn eigen computertje.
Wel weer lekker, een snelle verbinding.
dat en het feit dat ik dacht 2 en een halve week weg te zijn en het er bijna 5 werdenquote:
Beidenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Indonesie of Australie?
Jij moet wakker wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Nem een foto wilde van Jojo thuis achter zijn eigen pc.
Dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat en het feit dat ik dacht 2 en een halve week weg te zijn en het er bijna 5 werden
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Nem een foto wilde van Jojo thuis achter zijn eigen pc.
Als dat waar is... wat een drol zegquote:Pokermiljonair in een klap armoedzaaier?
Het rommelt momenteel in de Nederlandse pokerscene. Reden hier voor zijn geruchten dat EPT-winnaar Constant Rijkenberg meer dan 100% van zijn inleg aan zogenaamde backers zou hebben verkocht. Leggen we even uit. Binnen professioneel poker is het een gangbare praktijk dat relatief onbekende spelers zich middels procenten laten backen. Iemand schiet bijvoorbeeld 5% van de inleg voor en ontvangt - indien er iets wordt gewonnen - hetzelfde percentage van het prijzengeld. Nu won Rijkenberg twee weken geleden meer dan een miljoen euro door de prestigieuze EPT in San Remo op zijn naam te schrijven. In dat geval levert een procentje toch mooi 10K op. Direct na zijn zege kwam de geruchtenstroom echter op gang. Rijkenberg zou ruim 163% verkocht hebben en dus feitelijk dik in de schulden te zitten. Rijkenberg zou allang met zijn centen op de Bahama's zitten. Rijkenberg zou een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebben en een pathologische leugenaar zijn. Feit is in ieder geval dat bekende Nederlandse pokerspelers zich keihard over de kwestie uitspreken. Gerespecteerde profs als Lex Veldhuis en Rob Hollink lieten hun ongenoegen al merken al op het forum van PokerNews.nl. Hetzelfde deed Rolf Slotboom in zijn column op AD.nl. En dus beginnen heel wat zonnenbrillen en capuchons ongeduldig te worden. Die willen centen zien. Psst Constant. Al contact opgenomen met Joran van der Sloot in Thailand?
quote:
Vraag maar aan Etcie.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een geit?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, het kwartje begint te vallen, net even in het vorige topic gekeken
quote:
Ik geloof wel dat ik hoofdverantwoordelijke ben jaquote:
Jullie zijn flink te keer gegaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik hoofdverantwoordelijke ben ja
Heb ik wel gedaan. En was in 1 keer klaarwakker.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet teruglezenHeb me wel vermaakt
Is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan. En was in 1 keer klaarwakker.
Dat wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het toch nog ergens goed voor geweest
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Moeten we over een paar topics eens informeren in FB wat er staat op posten van die crap![]()
Ik begin lekker aan seizoen 4 van Spooks.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Mjah lijkt me ook niet zo handig
Ander nieuws: HIMYM nieuwe aflevering morgenEn morgennacht komt de nieuwe NCIS uit
Ik heb ook geen banquote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, zou jij een ban krijgen dan?![]()
iets te maken met de TT?
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, zou jij een ban krijgen dan?![]()
iets te maken met de TT?
Waar over?quote:
Heb me gisteren gedouchtquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb me gisteren gedouchtHerbal Essences dazzling shine ruikt lekker
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb me gisteren gedouchtHerbal Essences dazzling shine ruikt lekker
Die reclame hebben ze niet meer toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOEEEHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH KRREEEEUUUUNNNN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |