Waarom? Er is toch niets gepost?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem! Straks krijgen we nog allemaal een ban!
Ik weet van niksquote:
Ja maar als iemand hier een tubgirl post krijgen WIJ geen ban he? Wel die dwaas die het waagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
True story.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar als iemand hier een tubgirl post krijgen WIJ geen ban he? Wel die dwaas die het waagt.
Prima, veel plezier!quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Er zit altijd wel een dwaas tussen. Ik hoop op Tong80 ofzoquote:Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
True story.
Zou iemand dat durven denk je? Ik zou dat echt nooit doen!
You go girl!quote:
Ik heb gewaarschuwdquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een dwaas tussen. Ik hoop op Tong80 ofzo
Volgens mij worden onze topics niet gelezen.quote:
Dat is alleen maar mijn favoriete boekquote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You go girl!![]()
Zo, mijn roze tijd is voorbij.
Heb jij ooit "1984" gelezen trouwens?
Nee ik bedoel ik heb ergens in het vorige topic ergens neergekeild dat op de laatste pagina tubgirl enzo zouden worden gepostquote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij worden onze topics niet gelezen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mijn favoriete boekAan het lezen?
Ik ken deze grappen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het nodigt wel uit voor passerende lurkers eens gek te doen en hier een tubgirl te posten. Een soort honey pot om devianten uit de tent te lokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook met meerdere dingen weggekomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ga niet edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou laf zijn vind ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Bij mij staat alles op 1 pagina.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik heb ergens in het vorige topic ergens neergekeild dat op de laatste pagina tubgirl enzo zouden worden gepost
Hee, zie je dat! Je quote mij met mijn PI erin! (Ik heb Foksilver.)quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet edittenDat zou laf zijn vind ik
Ik lees het topic als ik moet bijlezen altijd van beneden naar boven.quote:
Verrekquote:Op zondag 10 mei 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, zie je dat! Je quote mij met mijn PI erin! (Ik heb Foksilver.)
Jaaa zeg daar kunnen wij niks aan doenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees het topic als ik moet bijlezen altijd van beneden naar boven.
Beter zo.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga niet edittenDat zou laf zijn vind ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ohjaquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef Etcetera het volgende:
Waren we het er niet over eens dat hier toch geen kip komt en je daarom kunt posten wat je wilt?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef Nembrionic het volgende:Oh, dus drie posts boven de spoiler was het niet duidelijk genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de TT gelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus drie posts boven de spoiler was het niet duidelijk genoeg?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Je weet nooit.
quote:Je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
het kan elk moment gebeuren
maar het gebeurt niet elk moment
je weet nooit wanneer
je moet eerst langs vele deuren
voordat je de sleutel kent
je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
je weet maar nooit
maar je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
je hebt er niets over te zeggen
het valt ineens over je heen
je weet nooit wanneer
eerst is er heel lang niks
en dan komt het allemaal in één
in
dat ene moment
dat de tijd stopt
dat ene moment
dat alles klopt
dat ene moment
niks te kort
niks te veel
dat je onderdeel bent
van het grote geheel
je weet nooit wanneer
als je erop gaat zitten wachten
kom je overal te laat
je weet nooit wanneer
maar als het dan gebeurt
weet je dat het daarom gaat
om
dat ene moment
dat de tijd stopt
dat ene moment
dat alles klopt
dat ene moment
niks te kort
niks te veel
onderdeel
van het grote geheel
je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
je weet nooit wanneer
maar je weet nooit wanneer
Het schrijven over tubgirls en goatses is niet verboden, niet aangeraden.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Als hier wel een kip mod komt, zijn we daar morgen wel achter he
Totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus drie posts boven de spoiler was het niet duidelijk genoeg?
Dat valt me enigszins tegenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schrijven over tubgirls en goatses is niet verboden, niet aangeraden.
Het plaatsen daarvan levert een tijdstraf van 48 uur op.
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schrijven over tubgirls en goatses is niet verboden, niet aangeraden.
Het plaatsen daarvan levert een tijdstraf van 48 uur op.
Jaaaah, maar de TT suggereert alleen maar dat er in dit topic banplaatjes te zien zijn terwijl jij post waar het te vinden is.quote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 11 mei 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Een week buitenspelen ofzo?
Ja was jij dat nou die ze voorheen zocht?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
Overigens heb ik nu weer wat Leakspins in mijn Youtube-lijstje gegooid.
Meatspin voor vegetariers.quote:
Waarom zouden wij gebanned worden?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als jullie geband worden.
Maar als het dan zo rustig is hier, doe ik misschien ook weer eens wat nuttigs.
Ik heb wel eens eerder allerlei versies opgezocht.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja was jij dat nou die ze voorheen zocht?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zouden wij gebanned worden?
Ja ik weet ook niet precies wat het is. Ik ben een tijdje bezig en dan vast. Dan is 'ie ook erg heet. Heb ik bij een aantal spelletjes in het heden gehad. Zijn vooral slecht geprogrammeerde dingen. Dan moeten mijn videokaart en CPU overurendraaien en dan loopt een laptop vast terwijl een gewone PC betere ventilatie heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:17 schreef wyccie het volgende:
Mushroom Age niet meer gespeeld nadat ik Winzip weer had gedownload. Ondertussen wel een boel andere spelletjes gedaan.
Raar dat je laptop ervan vastloopt, Nem. Ik heb een schijtpc en hier ging het goed.
Niet fanatiek in elk gevalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Al een paar keer geprobeerd maar kom niet veel verder dan de eerste paar bladzijdenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het leek me ook écht wat voor jou, daarom vroeg ik het.
Nee, al lang geleden gelezen. Net als "A Brave New World". Ook erg goed. Heb je die al gelezen?s
en wat doen ze?quote:
Geile dingen natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
en wat doen ze?
* MaJo googlen gaatquote:Op maandag 11 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geile dingen natuurlijk.![]()
(Je kunt het best googlen, het is heus geen Tubgirl.)
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dit:
Ik heb helaas eens mogen ruiken hoe stinkdieren ruiken en mįn, wat is dįt goor. Ik moet er niet aan denken dat op je lichaam/kleren te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cobra4 op 11-05-2009 16:23:32 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Jawel. Al had ik nog wel een uur of twee kunnen liggen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 07:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik nog wel een uur of twee kunnen liggen.
Dat is meestal ook mijn plan. Alleen het lukt vaak niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, vanavond wil ik wel op tijd naar bed. Maar ik ga volgens mij altijd al veel vroeger dan veel mensen hier.Meestal lig ik er rond 11 uur half 12 wel in.
Productiefquote:Op maandag 11 mei 2009 07:55 schreef iamredleader het volgende:mogguh
papa-dag in progress
Activiteiten tot nu toe:
- Jair geboerd, verschoond en geknuffeld.
- Jair weer in bed gelegd.
- administratie bijgewerkt, betalingsopdrachten gedaan en ontbeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |