quote:
TARFU!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
SUSFU!
Een bus?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook maar een usericon aangemaakt, mocht mijn webicon wegvallen ben ik voorzien.
SOL!quote:
DILLIGAFFquote:
Ik copy paste van wikipediaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
ps: ik ben geen Kolonel maar Sergeant-Majoor.
LBquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik copy paste van wikipediaAMF-YOYO beter?
Nee, nog steeds die ene dubbeldekstrein op Schiphol.quote:
Mark bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm Etcie, is er niet ook iemand op 2 november jarig die ook in de OP een vermelding hoort te hebben?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan m'n OP plaatje met layers niet terugvinden
quote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds die ene dubbeldekstrein op Schiphol.
Op de eerste dag van 2004 ben ik lid geworden van een forum die zich over Rotterdamse metro's bezighield, sinds de tweede dag van 2005 schrijf ik ook hier.
Ik bouw wel wat andersquote:
Kan het nog mooier dan?quote:
Ik heb geen ideequote:
De oude AKQ letter(s) vorm ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk wil proberen om ipv een plaatje allemaal kleine plaatjes te gebruiken
Zoals we in het begin hebben gehad weet je nog? Maar dan een beetje anders
Nope Dat bedoelde ik wel trouwens maar het wordt andersquote:
Zoietsquote:Ik vind de huidige wel mooier.![]()
quote:POLL time !!!!
Ik wacht af. Uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope Dat bedoelde ik wel trouwens maar het wordt anders
[..]
Zoiets
Maar dan met blauwe vakjes tussen 2 posters in(dus blauw vakje - user - blauw vakje - user) en dan een paar naast elkaar en wat onder elkaar
Zelfde titel, wel in een plaatje denk ik. Eerst eens kijken of m'n idee gaat werken
[..]
Al tijden niet gezien? Ze zullen het idd wel te druk hebben voor de AKQ.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn B. en Sheep trouwensHebben die het zo druk? Jammer
Net als Benjamin Franklin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn B. en Sheep trouwensHebben die het zo druk? Jammer
Die is hier al heel lang niet geweestquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is hier al heel lang niet geweestMoet ik 'm eruit laten? als het goed is, kunnen ze zichzelf toevoegen in vervolg
Mogen we zelf de positie kiezen? Ik sta namelijk liever tussen twee vrouwen dan tussen twee mannen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
zoietsen dan meerdere lagen onder elkaar
en ik ramde op invoeren ipv op preview
![]()
Ik dan graag tussen twee vrouwen in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe het nu op volgorde zoals in de OP, maar dat kan wel geswitched worden
Die mag er wel uit. Is ook maar kort hier geweest. Eigenlijk een beetje gek dat 'ie er al in stondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is hier al heel lang niet geweestMoet ik 'm eruit laten? als het goed is, kunnen ze zichzelf toevoegen in vervolg
Ik ook niet maar je kunt ze googelenquote:
uitleg op aanvraag.quote:
quote:
quote:
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Oh cobra slaapt al![]()
ik snap die berichten eerlijk gezegd niet echt?
Ik vind de achtergrond zo donker.quote:
Vooral het 2e artikel lijkt me nogal getroubleerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 07:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.
Ja, maar het ontbijt en de cadeautjes danquote:Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
Het is toch echt moederdag, dus Tinuviel krijgt de felicitaties
Ah op die manier, dacht dat het interne stukken waren omdat je dingen wegliet, als het van journalisten is dan is dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 10 mei 2009 07:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.
Ook een ideequote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Wat de OP betreft: misschien een heel andere richting, ipv de user-icons een leuk plaatje?
Nee, het zijn echte stukken uit lokale media. Ik vond de verschillen ook erg absurd.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier, dacht dat het interne stukken waren omdat je dingen wegliet, als het van journalisten is dan is dat toch helemaal niet nodig?
maar wel absurd inderdaad die verschillen. Wel een mooi voorbeeld van hoe je een onderwerp kunt framen.
Om te proberenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
Mushroom Age
Dit spelletje is erg leuk, maar het kost twintig dollar voor het hele spel.![]()
Het is een puzzelspel waarbij je dingen moet vinden, maken en ontcijferen.
Lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Net 1,5 uur in de zon gelopen en ook nog een tijdje in de polder gelegen
Dat dacht ik wel jaquote:
Zo ik ook doen met zulk uitzichtquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ik ook doen met zulk uitzicht
[ afbeelding ]
-edit- wtfDat mens heb ik vaak voor mijn camera gehad
Ah okquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het zijn echte stukken uit lokale media. Ik vond de verschillen ook erg absurd.
Das minder danquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, goed idee van die cakejammer dat mijn moeder eeuwig aan de lijn doet
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ieher valt net een druppel op mijn telefoon, dus ik kijk of het regent. Maar geen wolk aan de lucht
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemiddag iedereen
Ik mag weer naar huis
Zit nu op het vliegveld van Jakarta en met een beetje mazzel ben ik morgen weer in Nederland
Ieuwquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ieher valt net een druppel op mijn telefoon, dus ik kijk of het regent. Maar geen wolk aan de lucht
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
Is goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
cobra, ik ga voorzichtig een saffie proberen, doe je mee?
PSquote:
Zo'n opmerking kan je niet maken zonder ook namen en rugnummers te noemenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ik ook doen met zulk uitzicht
[ afbeelding ]
-edit- wtfDat mens heb ik vaak voor mijn camera gehad
Adriana Malkova. Staat ook als model in de Pabo, is danseres in de Lavka in Praagquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan je niet maken zonder ook namen en rugnummers te noemen
MM: heb jij je ajax vrienden nog wat mooie dichtregels toegespeeld vandaag?
'het kan dooien en vriezen, maar zonder inzet zullen jullie altijd verliezen' vond ik wel treffend iig
was even aan het douchenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
PSHoe was het in Italie (toch?)
Meet is trouwens al volgende weekIk stuur je even een PM
Ik heb ook de bontjassen maar in Rusland gelaten. Ook omdat ik daar prachtweer gehad heb. Ik waag het dus te betwijfelen of JIJ het zonnetje hebt meegenomen... ik denk dat ik er ook wel een aandeel in hadquote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was even aan het douchen
Ja Italie was heel leuk en dat zonnetje heb ik voor jullie meegenomen! Het was er topweer!
We zaten in een heel poshy badplaatsje, kennelijk zit tutti bekend Italie daar in de zomer en Gucci en Prada op elke straathoekMaar nu was er vooral van die enge nouveau riche, met vrouwen die van achter op 20 lijken (behalve de platte oude wijvenkont dan
) en van voren gewoon lijken op de zestig+ jaren die ze tellen met botox en dat soort eng spul... ZUlke vrouwen in glitterhotpants =
Bontjassen van 950 euro op de plaatselijke markt =
ofwel Forte dei Marmi =
Anyways, ik ga je PM lezen
Hoe hing het hier?
Ik denk eigenlijk dat jullie allebei uit jullie nek kletsenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb ook de bontjassen maar in Rusland gelaten. Ook omdat ik daar prachtweer gehad heb. Ik waag het dus te betwijfelen of JIJ het zonnetje hebt meegenomen... ik denk dat ik er ook wel een aandeel in had
Inderdaad, want ķk heb afgelopen week heel vaak drie keer achter elkaar geniest.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk eigenlijk dat jullie allebei uit jullie nek kletsen
Euh echt niet! Hoe verklaar je dat opeens mooie weer danquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jullie allebei uit jullie nek kletsen
kijk, daar heb je het alquote:Op zondag 10 mei 2009 17:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, want ķk heb afgelopen week heel vaak drie keer achter elkaar geniest.
Eén dagjequote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euh echt niet! Hoe verklaar je dat opeens mooie weer danIk heb gehoord dat het hier héél slecht was terwijl ik in het warme zand lag te bakken
Jij wintquote:Op zondag 10 mei 2009 17:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, want ķk heb afgelopen week heel vaak drie keer achter elkaar geniest.
Kon je dat zipbestand niet normalerwege openen?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Mushroom Age gedownload...... maar Winzip was al verlopen.
Ik download een nieuwe Winzip en ik kan Mushroom Age niet meer vinden.![]()
Zojuist trouwens ook weer 12 nieuwe trials gedownload.
Een zip-bestand open je toch met een unzipprogramma?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Kon je dat zipbestand niet normalerwege openen?
Je had zeker: "Open" gekozen ipv eerst opslaan toen je Mushroom ging downloaden?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef wyccie het volgende:
En die link van mij werkt nog steeds hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef wyccie het volgende:
Ik gebruik nog steeds winrar. Ik weet niet wanneer ik het gedownload had.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
Download winrar wyccieHij mekkert na 30 dagen wel over activatie maar dat boeit nooit, programma werkt toch wel.
Ik dacht ook dat ik dat had. Dat ga ik dan nu maar even snel downloaden.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
Download winrar wyccieHij mekkert na 30 dagen wel over activatie maar dat boeit nooit, programma werkt toch wel.
Ja, echt dom van me. Dat doe ik normaal nooit, hoor!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Je had zeker: "Open" gekozen ipv eerst opslaan toen je Mushroom ging downloaden?
Bij mij liep mijn laptop na 3 levels vast. Die werd te heet
Het is een bekend fenomeenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef wyccie het volgende:
Ja, echt dom van me. Dat doe ik normaal nooit, hoor!
Studiereis (ook paar daagjes in Tallinn geweest, daarna naar st-Petersburg). Maar er was ook wel ruimte om de steden te verkennen. Was tof !quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ah er is iemand!
Wat deed je in Rusland dan
Ah.. ik hoef dus maar 2/13 foto's van mn hyves te verwijderen om mn alcoholisme te verbergen. Sweet !quote:
Nog last gehad van corrupte agenten en zulks?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Studiereis (ook paar daagjes in Tallinn geweest, daarna naar st-Petersburg). Maar er was ook wel ruimte om de steden te verkennen. Was tof !
Dit keer niet. Alleen iemand schijnt een keer door een barman genaaid te zijn.. dat zn bier opeens dubbel zo duur was.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog last gehad van corrupte agenten en zulks?
Ik niet, ik verveel me een beetje. Twijfel tussen nog wat opruimen, film kijken of iets anders doenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef wyccie het volgende:
Is iedereen een spelletje aan het doen?
Ik heb via YouTube nu Abel aan staanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ga lekker zingen. Doe ik ook.
Youtube + AZlyrics.
Meestal proberen deze idiote kettingdingen nog enige sense te maken, deze niet...quote:Number1BatGirl (56 seconden geleden)
in 1908 a lady named sally rusa was in the woods looking for a dog until a ghost came and killed her so if ur reading this u will find a bloody body in your closet hanging there haunting you and will kill you and ur family and if u want to stop this just sends this to 2 videos in 30 mins or this will happen good luck!! SORRY DIS FREAKED ME OUT!!!!
Tuurlijk wel, alleen niet voor je mening. Als ik zcneiov nario vnaeruio vaweio vnivawuio vniore awh vi4oem qao inlever krijg ik daar echt wel een onvoldoende voor, ook als ik dat echt vindquote:Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef MaJo het volgende:
de tweede opdracht is echt lame trouwensik moet een recensie schrijven over mijn studieboek
maar kan een hoop lulkoek opschrijven want een recensie is een eigen mening en kun je dus niet een onvoldoende voor krijgen
Als je alleen maar schrijft dat je het stom en saai vond levert je dat wel zeker een onvoldoende op.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef MaJo het volgende:
de tweede opdracht is echt lame trouwensik moet een recensie schrijven over mijn studieboek
maar kan een hoop lulkoek opschrijven want een recensie is een eigen mening en kun je dus niet een onvoldoende voor krijgen
Dit vind ik dan nog wel één van de leukere kettingpoepeacties.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meestal proberen deze idiote kettingdingen nog enige sense te maken, deze niet...
Bij dezelfde video stond ookquote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je alleen maar schrijft dat je het stom en saai vond levert je dat wel zeker een onvoldoende op.
Argumenten, voorbeelden, hoe moet het beter etc. dus.
[..]
Dit vind ik dan nog wel één van de leukere kettingpoepeacties.
quote:dnt read this (cuz it actually works.)
1.stick ur middle finger in your nose
2. say the name of ur crush
3. the next day he would tell you he Loves you or he would kiss you
sen this to 3 other videos or you will die in 2 days
Ja okquote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen niet voor je mening. Als ik zcneiov nario vnaeruio vaweio vnivawuio vniore awh vi4oem qao inlever krijg ik daar echt wel een onvoldoende voor, ook als ik dat echt vind
Hehe ja dat hoor je vaker: "Ja, jullie zaten achter me en daar hou ik niet van, dan voel ik me opgejaagd, dus jullie hebben het zelf op je geweten"quote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
MeheheNet in wegmisbruikers de reden waarom een gast in een Alfa Romeo 194 km/u reed: Hij werd opgejaagd door een filmploeg van Wegmisbruikers met een beedigd agent erbij.
Tuurlijk gast
Geloof mij nou maar dat dat zo vaak niet werktquote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef MaJo het volgende:
Ja okhet moet natuurlijk qua feiten wel kloppen maar kan wat betreft mijn eigen mening wel wat uit mijn nek lullen
Nou, dan wordt het toch ook nog gemakkelijk? Zeg je dat toch?quote:heb niet echt een hardcore mening namelijk, vind het gewoon een tof en interessant boek
Ik vind Lekker Slim zo tenenkrommend hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, hier zijn vanavond behoorlijk wat hersencellen gestorven
"Dames in de Dop: Australiers"
"Meiden van 't Gooi"
"Likker Slim"
Hebben we hier gekeken![]()
Leedvermaak alom.
Als ik me opgejaagd voel in een auto omdat iemand achter me rijd, heb ik eerder de neiging om langzamer te rijden zodat ik die ander irriteerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja dat hoor je vaker: "Ja, jullie zaten achter me en daar hou ik niet van, dan voel ik me opgejaagd, dus jullie hebben het zelf op je geweten"
Ik hoop ook zo van harte dat het nep isquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Lekker Slim zo tenenkrommend heIk kan er echt niet bij dat mensen ZO dom zijn
Het zal je dochter maar zijn
Vertel me alsjeblieft dat het nep is
Juistquote:[..]
Als ik me opgejaagd voel in een auto omdat iemand achter me rijd, heb ik eerder de neiging om langzamer te rijden zodat ik die ander irriteer
Zoiets jaquote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef wyccie het volgende:
Omdat de open gaten van zo'n puff meer ruimte-oppervlak geeft voor zeep zodat er meer schuim gevormd kan worden? Ik weet niet meer hoe dat in scheikundige termen heet.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat écht slecht met de Nederlandse TV
Omdat het geen drol kost, dat is ook niet onbelangrijkquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG: ik stop met het doodmaken van meer hersencellen. Er komt nu een programma:
"Rude Tube" waarbij ze "de 10 leukste Youtube filmpjes" gaan laten zien.
Hoe kun je dįįr nou een TV programma mee vullen?
Het gaat écht slecht met de TV
Wat had je uitgespookt?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ben ik weer , terug van mijn 2 weekse ban
Geen idee ik mocht eveng aana fkoelen ..quote:
Wat had je gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ben ik weer , terug van mijn 2 weekse ban
Dat doen ze heus niet zomaarquote:Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Geen idee ik mocht eveng aana fkoelen ..![]()
kutargument van ze. daarna kloon dus + 1 week
quote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Snakey het volgende:
UnderTheWingsOfLove, mag 48 uur "mods op FOK! zijn geen nazi's" op een papiertje schrijven. Misschien dringt het dan door dat we dat soort taal niet accepteren.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef shmoopy het volgende:
UnderTheWingsOfLove even afkoelen, teveel bagger.
w0000tquote:Paintball op de LAN-macht
Eindelijk is alles rond, we gaan paintballen! Tijdens de LAN zal een deel van terrein, volledig in stijl, ingericht klaar staan. Het zal geschikt zijn om vijf tegen vijf, in team deathmatch, te spelen. Het paintballen kan al vanaf ¤4,- per persoon.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent een baggeraar of je bent het niet, en UnderTheWingsOfLove is absofuckingluut een baggeraar. Het is zelfs zo erg, dat ban op ban op ban niet lijkt te helpen. Nou ja, tig keer gewaarschuwd, het is klaar nu. Niets toevoegende posts, kutkicks, we zijn ze zat. Mail ergens in de zomer maar of je denkt dan wél iets toe te kunnen voegen.
Jezusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dat is nog niet alles
[..]
Dit is mijn banlijst:
1x 48 uur
1x weekban
1x maand
1x week
1x week
1x week
1 x 6 maanden
1x 3 maanden
1x week
1x week
1x week
1x 48 uur
1x week
1X week
iets van 1 jaar totaal toch![]()
Er is niks leuks aan en dat baggeren valt wel mee maar ze hebben persoonlijk iets tegen mequote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
JezusWat vind je daar zo leuk aan eigenlijk? Lijkt mij niet iets om trots op te zijn.
Tuurlijk baggeren is best wel eens grappig, maar baggeren óm het baggeren vind ik eerlijk gezegd dieptriest
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Er is niks leuks aan en dat baggeren valt wel mee maar ze hebben persoonlijk iets tegen me
Dat is echt zo
Wat doe je dat je een half jaar wordt geband?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dat is nog niet alles
[..]
Dit is mijn banlijst:
1x 48 uur
1x weekban
1x maand
1x week
1x week
1x week
1 x 6 maanden
1x 3 maanden
1x week
1x week
1x week
1x 48 uur
1x week
1X week
iets van 1 jaar totaal toch![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een half jaar wordt geband?
Pff, ik heb niet eens een note!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Er is niks leuks aan en dat baggeren valt wel mee maar ze hebben persoonlijk iets tegen me
Dat is echt zo
Niksquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een half jaar wordt geband?
Ik 2quote:
Echt welquote:
Krijg je ook een ban voor, daardoor kreeg UTWOL een week extraquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou zo gaan klonenFOK! is, hoe erg het ook klinkt, toch echt vaste prik geworden
Aan de andere kant: misschien besteed ik dan eens wat meer tijd aan school ofzo
Nee, je krijgt een week extra als je gebanned bent en doorpost onder een kloon.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je ook een ban voor, daardoor kreeg UTWOL een week extra
Dan zou ik wel zorgen dat ik off the grid was hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je ook een ban voor, daardoor kreeg UTWOL een week extra
Maar dat bedoelt etcie toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een week extra als je gebanned bent en doorpost onder een kloon.
quote:
Ik heb toen tijdens die weekban ook hier doorgepost onder een kloon. Gewoon zorgen dat je uit de GC e.d. blijft.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik wel zorgen dat ik off the grid was hoorGewoon braaf onopvallend meeposten. Hier bijvoorbeeld, volgens mij kun je hier ongestraft een tubgirl neerzetten.
Nee ik ga het niet proberen
I dare youquote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik wel zorgen dat ik off the grid was hoorGewoon braaf onopvallend meeposten. Hier bijvoorbeeld, volgens mij kun je hier ongestraft een tubgirl neerzetten.
Nee ik ga het niet proberen
Zie die laatste zinquote:
Naam?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb toen tijdens die weekban ook hier doorgepost onder een kloon. Gewoon zorgen dat je uit de GC e.d. blijft.
Je krijgt 5 euro van mequote:
Je wéét hoe fucking ranzig tubgirl is he?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je krijgt 5 euro van me
Ik zou het best willen proberen maar een week zonder fok overleef ik niet
Nembrionic1quote:
Voor dat volbaggeren van muziektopics jaquote:En die weekban, was dat toen voor dat ene?
Heb het filmpje helaas gezien jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wéét hoe fucking ranzig tubgirl is he?
Hilarischquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nembrionic1
Echt compleet NIET onder de radar
[..]
Voor dat volbaggeren van muziektopics ja
Dat is 2girls1cup (niet gezien trouwens)quote:
Die is ook goor jaquote:Maar goatse vond ik nog veel erger eerlijk gezegd
Oh ja wachtquote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is 2girls1cup (niet gezien trouwens)
Tubgirl is een plaatje.
[..]
Die is ook goor ja
Nee hoor, anders post ik em zelf wel. Zullen we op 23:30 allebei Tubgirl posten?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Door Soemp/C4/LB/wyccie/TM/iarl/Tim en iedereen die ik zo snel nu even vergeet
Van mij mag hetquote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil tubgirl wel postenOok zonder dat ik er 5 euro voor krijg
Maar alleen als het niet erg gevonden wordt
Ja dan doen we het allemaalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, anders post ik em zelf wel. Zullen we op 23:30 allebei Tubgirl posten?
Wat is dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Ets: post jij Tubgirl, dan zet ik Hai2u neer
Dat gaat niet goedkomen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, anders post ik em zelf wel. Zullen we op 23:30 allebei Tubgirl posten?
Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mij mag het
maar durf je het risico te lopen dan?
Nee, niet verbodenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef MaJo het volgende:
Zat al op google te zoeken en zie het daar wel in het klein maar als je het aanklikt is het verboden?
Denk het ook nietquote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Man, hier wordt dat toch door niemand gezien?
Nee ik bedoel echt dat er dan staat verboden. Was dus geen vraag maar bedoel dat ik hem dus niet zo kan vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, niet verboden
Maar of het lekker is![]()
I solemny swear that I'm up to no goodquote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, en wie naait de rest door een topicreport in te vullen?
Dat zou vuil zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, en wie naait de rest door een topicreport in te vullen?
Google >> Tubgirl >> afbeelding, 2de/3de hit?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat er dan staat verboden. Was dus geen vraag maar bedoel dat ik hem dus niet zo kan vinden
SWAP.aviquote:
Oh, hotlinking verboden waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat er dan staat verboden. Was dus geen vraag maar bedoel dat ik hem dus niet zo kan vinden
Ja diequote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Google >> Tubgirl >> afbeelding, 2de/3de hit?
Goatse is wel ENORM vaak gepersifleerd. Supergrappig.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef MaJo het volgende:
Is hai2u niet zo'n soort goatse? Goatse is toch van die dude? Men ik dacht dat ik gek werd toen ik dat zag
Als het diegene is waarvan ik denk dat het hem is dan inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Goatse erger dan Tubgirl eerlijk gezegd
Geen last vanquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dieAls je erop klikt is het opeens verboden
Moeten we het wel doen vóór post 300 want in een nieuw topic valt misschien wel teveel opquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens medelijden met IEDEREEN die nog in dit topic gaat kijken
Iets met 2 handen, een anus, en uitrekkenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het diegene is waarvan ik denk dat het hem is dan inderdaadBejaarde man?
Haha ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens medelijden met IEDEREEN die nog in dit topic gaat kijken
Lijkt me wel zo prettig jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moeten we het wel doen vóór post 300 want in een nieuw topic valt misschien wel teveel op
Ja. Een inside view:quote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het diegene is waarvan ik denk dat het hem is dan inderdaadBejaarde man?
Ja diequote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets met 2 handen, een anus, en uitrekken
Vraag je ons nou of wij het erg vinden als je tubgirl zou posten?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Door Soemp/C4/LB/wyccie/TM/iarl/Tim en iedereen die ik zo snel nu even vergeet
quote:
Ja en gek genoeg vind ik dat minder goor eruit zien dan Tubgirlquote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
aaaaaaarg gaadverdammequote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
juhquote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vraag je ons nou of wij het erg vinden als je tubgirl zou posten?
Waar blijf je nou met je post? Toch niet een topic reportje aan het invullen he?quote:
Laxeermiddel ftw!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
maar tubgirl kan toch nooit waar zijn? Zoveel shite is toch onmogelijk?
wat moet ik posten danquote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar blijf je nou met je post? Toch niet een topic reportje aan het invullen he?
Die vind ik redelijk een hoog 'dat had ik niet hoeven zien' gehalte hebben hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
die bejaarde mannen vind ik niks ergs aan trouwens
Ik dacht dat je mee ging doen met tubgirl postenquote:
Als we hier mee wegkomen hequote:
Meer omdat ze oud zijn eigenlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die vind ik redelijk een hoog 'dat had ik niet hoeven zien' gehalte hebben hoor
Dacht dat alleen etcie en tim gingen postenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mee ging doen met tubgirl posten
Jaquote:
Neee meedoen!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat alleen etcie en tim gingen postenZit goatse te zoeken maar kan het niet vinden
En als jullie gebanned worden word ik echt wel meegebanned denk ik zo
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat alleen etcie en tim gingen postenZit goatse te zoeken maar kan het niet vinden
Waarom zou je nou gebanned worden als je niet gepost hebt?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wegens mijn goedvindenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je nou gebanned worden als je niet gepost hebt?
Nou daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar oude mensen moeten zoiets gewoon niet doenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaen omdat het 3 mannen zijn. het typische ' ik heb niks tegen homo's but spare me the action' zeg maar
En ik denk dat er opeens een hoop mensen meer werk gedaan krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef MaJo het volgende:
Als we allemaal gebanned worden dan wordt het saai hier in de SC
Zolang je 'm niet in het volgende topic postquote:Op zondag 10 mei 2009 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je om een van die plaatjes al geband wordt, waarom dan niet allemaal? Ik ga Meatspin opzoeken
Femse is dat! Iets totaal andersquote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
Deze was trouwens de goatse die ik me vaag herinnerder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |