En dan zegt ze dat ik vreemde gedachten hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
mss een trio doen![]()
![]()
ach, ik had al eerder met hazewinkelpers gebeld en ook dezelfde naam gekregen als met wie ik nu gebeld heb. some things are meant to be
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ik vreemde gedachten heb![]()
Juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
omgals ze murp/prum/whatever nou pakken
of VW
Dan heb ik al gedaan anders zou ik niet weten dat het om mijn "kloongedrag" wasquote:
Nou...het maakt uiteindelijk geen bal uit of ze het nog snel posten in het banmeldtopic natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:
lijkt me dat je kunt bewijzen dat dat niet zo is
aan de andere kant kunnen ze fucken door snel te posten
Nogmaals: dat heb ik allang gedaan anders had ik niet kunnen weten waar de ban over gingquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
toch mailen, want anders blijf je nog wel een tijdje geband ben ik bang
dat weet ik maar je bent duidelijk nog niet geunbannedquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat heb ik allang gedaan anders had ik niet kunnen weten waar de ban over ging![]()
Ik ben altijd vriendelijk naar de mods toequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik maar je bent duidelijk nog niet geunbanneddus: blijven mailen. en vriendelijk blijven anders krijg je idd 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |