quote:
TARFU!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
SUSFU!
Een bus?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook maar een usericon aangemaakt, mocht mijn webicon wegvallen ben ik voorzien.
SOL!quote:
DILLIGAFFquote:
Ik copy paste van wikipediaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
ps: ik ben geen Kolonel maar Sergeant-Majoor.
LBquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik copy paste van wikipediaAMF-YOYO beter?
Nee, nog steeds die ene dubbeldekstrein op Schiphol.quote:
Mark bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm Etcie, is er niet ook iemand op 2 november jarig die ook in de OP een vermelding hoort te hebben?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan m'n OP plaatje met layers niet terugvinden
quote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds die ene dubbeldekstrein op Schiphol.
Op de eerste dag van 2004 ben ik lid geworden van een forum die zich over Rotterdamse metro's bezighield, sinds de tweede dag van 2005 schrijf ik ook hier.
Ik bouw wel wat andersquote:
Kan het nog mooier dan?quote:
Ik heb geen ideequote:
De oude AKQ letter(s) vorm ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk wil proberen om ipv een plaatje allemaal kleine plaatjes te gebruiken
Zoals we in het begin hebben gehad weet je nog? Maar dan een beetje anders
Nope Dat bedoelde ik wel trouwens maar het wordt andersquote:
Zoietsquote:Ik vind de huidige wel mooier.![]()
quote:POLL time !!!!
Ik wacht af. Uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope Dat bedoelde ik wel trouwens maar het wordt anders
[..]
Zoiets
Maar dan met blauwe vakjes tussen 2 posters in(dus blauw vakje - user - blauw vakje - user) en dan een paar naast elkaar en wat onder elkaar
Zelfde titel, wel in een plaatje denk ik. Eerst eens kijken of m'n idee gaat werken
[..]
Al tijden niet gezien? Ze zullen het idd wel te druk hebben voor de AKQ.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn B. en Sheep trouwensHebben die het zo druk? Jammer
Net als Benjamin Franklin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn B. en Sheep trouwensHebben die het zo druk? Jammer
Die is hier al heel lang niet geweestquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is hier al heel lang niet geweestMoet ik 'm eruit laten? als het goed is, kunnen ze zichzelf toevoegen in vervolg
Mogen we zelf de positie kiezen? Ik sta namelijk liever tussen twee vrouwen dan tussen twee mannen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
zoietsen dan meerdere lagen onder elkaar
en ik ramde op invoeren ipv op preview
![]()
Ik dan graag tussen twee vrouwen in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe het nu op volgorde zoals in de OP, maar dat kan wel geswitched worden
Die mag er wel uit. Is ook maar kort hier geweest. Eigenlijk een beetje gek dat 'ie er al in stondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is hier al heel lang niet geweestMoet ik 'm eruit laten? als het goed is, kunnen ze zichzelf toevoegen in vervolg
Ik ook niet maar je kunt ze googelenquote:
uitleg op aanvraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |