quote:
TARFU!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
SUSFU!
Een bus?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook maar een usericon aangemaakt, mocht mijn webicon wegvallen ben ik voorzien.
SOL!quote:
DILLIGAFFquote:
Ik copy paste van wikipediaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
ps: ik ben geen Kolonel maar Sergeant-Majoor.
LBquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik copy paste van wikipediaAMF-YOYO beter?
Nee, nog steeds die ene dubbeldekstrein op Schiphol.quote:
Mark bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm Etcie, is er niet ook iemand op 2 november jarig die ook in de OP een vermelding hoort te hebben?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan m'n OP plaatje met layers niet terugvinden
quote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds die ene dubbeldekstrein op Schiphol.
Op de eerste dag van 2004 ben ik lid geworden van een forum die zich over Rotterdamse metro's bezighield, sinds de tweede dag van 2005 schrijf ik ook hier.
Ik bouw wel wat andersquote:
Kan het nog mooier dan?quote:
Ik heb geen ideequote:
De oude AKQ letter(s) vorm ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk wil proberen om ipv een plaatje allemaal kleine plaatjes te gebruiken
Zoals we in het begin hebben gehad weet je nog? Maar dan een beetje anders
Nope Dat bedoelde ik wel trouwens maar het wordt andersquote:
Zoietsquote:Ik vind de huidige wel mooier.![]()
quote:POLL time !!!!
Ik wacht af. Uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope Dat bedoelde ik wel trouwens maar het wordt anders
[..]
Zoiets
Maar dan met blauwe vakjes tussen 2 posters in(dus blauw vakje - user - blauw vakje - user) en dan een paar naast elkaar en wat onder elkaar
Zelfde titel, wel in een plaatje denk ik. Eerst eens kijken of m'n idee gaat werken
[..]
Al tijden niet gezien? Ze zullen het idd wel te druk hebben voor de AKQ.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn B. en Sheep trouwensHebben die het zo druk? Jammer
Net als Benjamin Franklin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar zijn B. en Sheep trouwensHebben die het zo druk? Jammer
Die is hier al heel lang niet geweestquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is hier al heel lang niet geweestMoet ik 'm eruit laten? als het goed is, kunnen ze zichzelf toevoegen in vervolg
Mogen we zelf de positie kiezen? Ik sta namelijk liever tussen twee vrouwen dan tussen twee mannen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
zoietsen dan meerdere lagen onder elkaar
en ik ramde op invoeren ipv op preview
![]()
Ik dan graag tussen twee vrouwen in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe het nu op volgorde zoals in de OP, maar dat kan wel geswitched worden
Die mag er wel uit. Is ook maar kort hier geweest. Eigenlijk een beetje gek dat 'ie er al in stondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is hier al heel lang niet geweestMoet ik 'm eruit laten? als het goed is, kunnen ze zichzelf toevoegen in vervolg
Ik ook niet maar je kunt ze googelenquote:
uitleg op aanvraag.quote:
quote:
quote:
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Oh cobra slaapt al![]()
ik snap die berichten eerlijk gezegd niet echt?
Ik vind de achtergrond zo donker.quote:
Vooral het 2e artikel lijkt me nogal getroubleerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 07:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.
Ja, maar het ontbijt en de cadeautjes danquote:Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
Het is toch echt moederdag, dus Tinuviel krijgt de felicitaties
Ah op die manier, dacht dat het interne stukken waren omdat je dingen wegliet, als het van journalisten is dan is dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 10 mei 2009 07:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.
Ook een ideequote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Wat de OP betreft: misschien een heel andere richting, ipv de user-icons een leuk plaatje?
Nee, het zijn echte stukken uit lokale media. Ik vond de verschillen ook erg absurd.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier, dacht dat het interne stukken waren omdat je dingen wegliet, als het van journalisten is dan is dat toch helemaal niet nodig?
maar wel absurd inderdaad die verschillen. Wel een mooi voorbeeld van hoe je een onderwerp kunt framen.
Om te proberenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
Mushroom Age
Dit spelletje is erg leuk, maar het kost twintig dollar voor het hele spel.![]()
Het is een puzzelspel waarbij je dingen moet vinden, maken en ontcijferen.
Lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Net 1,5 uur in de zon gelopen en ook nog een tijdje in de polder gelegen
Dat dacht ik wel jaquote:
Zo ik ook doen met zulk uitzichtquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ik ook doen met zulk uitzicht
[ afbeelding ]
-edit- wtfDat mens heb ik vaak voor mijn camera gehad
Ah okquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het zijn echte stukken uit lokale media. Ik vond de verschillen ook erg absurd.
Das minder danquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, goed idee van die cakejammer dat mijn moeder eeuwig aan de lijn doet
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ieher valt net een druppel op mijn telefoon, dus ik kijk of het regent. Maar geen wolk aan de lucht
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemiddag iedereen
Ik mag weer naar huis
Zit nu op het vliegveld van Jakarta en met een beetje mazzel ben ik morgen weer in Nederland
Ieuwquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ieher valt net een druppel op mijn telefoon, dus ik kijk of het regent. Maar geen wolk aan de lucht
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
Is goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
cobra, ik ga voorzichtig een saffie proberen, doe je mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |