Je moet ook sneller zijnquote:
Omdat beide topics te langzaam gaan?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef Dizer het volgende:
Ik stem overigens voor om dit topic samen met de DVD slowchat topic te mergen. Dus hier zou je moeten kunnen slowchatten... veel leukerMaar het is maar een idee
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:30 schreef Timo20 het volgende:
Wie is er goed genoeg met photoshop om een goed plaatje voor de OP in elkaar te zetten?
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef RuneRose het volgende:
[ afbeelding ]
voor ¤50,- kon ik het niet laten.
quote:
Ook besteldquote:
Yup, 4 paar 3d brilletjes nog welquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wordt hij nou geleverd met 3d brillen of nie?!?
Deze hadden ze gister bij de MM aanstaan, lijkt me een zeer aangename film. Die komt er bij mij ook in binnenkort...quote:
Had je die gekocht dan? Anders mag je dat hier niet postenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:29 schreef Remy669 het volgende:
Heb laatst The Fall gekeken, interessante film.
Tof, ik heb die film nog in die Japanse hardcore box zitten waar vroeger reclame mee werd gemaakt. Echt een vette, originele film.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag ontvangen:
En van m`n broertje voor m`n verjaardag gekregen:
Gisteren de eerste aflevering gezien, was erg tof. Ben benieuwd naar de rest van de seriequote:
Ik heb 'm ooit eens een half uurtje gekeken, en toch maar weer af gezet.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef Weakling het volgende:
Southland Tales
[ afbeelding ]
omdat ik 'm stiekem toch wel leuk vind.
Mjah, klopt wel, maar naar mijn mening waren de verwachtingen na Donnie Darko te hoog gespannen en is het een beetje zo'n film dat als er als regisseur David Lynch boven had gestaan heel veel mensen 'm ineens geweldig hadden gevonden. Ik hou wel van vreemde films die proberen anders te zijn dan andere.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb 'm ooit eens een half uurtje gekeken, en toch maar weer af gezet.
Weet eigenlijk niet meer zo goed waarom... Volgens mij vond ik het allemaal een beetje te warrig ofzo.
Hij was niet zo goed ontvangen toch?
Ja daar houd ik doorgaans ook wel van, maar dan moet 't wel "kijkbaar" zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mjah, klopt wel, maar naar mijn mening waren de verwachtingen na Donnie Darko te hoog gespannen en is het een beetje zo'n film dat als er als regisseur David Lynch boven had gestaan heel veel mensen 'm ineens geweldig hadden gevonden. Ik hou wel van vreemde films die proberen anders te zijn dan andere.
Dat is een behoorlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:41 schreef RuneRose het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dishonored
Song of Songs
Foreign Affair
Muse - Absolution Tour
Ik heb hem bij CD-WOW gekocht, maar hij is bij menig DVDshop online (Amazon, Axelmusic etc) gewoon te koop.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Vet. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Overquote:Op zaterdag 26 september 2009 03:01 schreef Toad het volgende:
Zelf gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gekregen voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
En..... Jean Luc Godard's...
[ afbeelding ]
Histoire(s) du cinéma
Thanksquote:
haha, een Wizard of Oz horloge. Die zal je vast vaak dragen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:17 schreef Timo20 het volgende:
Ontvangen:
[ afbeelding ]
Hele mooie uitgave!
Die is idd.echt té foutquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef RuneRose het volgende:
[..]
haha, een Wizard of Oz horloge. Die zal je vast vaak dragen.
Dat verschilt per dvd en per maatschappij. Het beste zou je misschien wat recensies van de dvd opzoeken en dan checken of Nederlandse ondertiteling aanwezig isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:14 schreef kmaestro het volgende:
Vraagje aan onze DVD-kenners![]()
Ik wil een dvd via Amazon.com bestellen. De film komt in Nederland pas in december uit, dus zou m al eerder in bezit willen hebben. Alleen niet onbelangrijk: Zit er bij die DVD ook Nederlandse ondertiteling? Ik kan me namelijk voorstellen van niet...
Ja volgens mij wel. Maar die heb ik nooit aangeschaft dus nu maar deze gekocht. Een koopje, voor maar ¤ 14,50 bij play.comquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:35 schreef RuneRose het volgende:
Nice, die Anger set is toch hetzelfde als deel 1 & 2 die in Amerika uitgekomen zijn, of niet?
Ja ik heb al meerdere plaatsen gelezen dat het een mindere film van `m moet zijn. Ben benieuwd, want een mindere Ray is vast en zeker nog steeds de moeite waardquote:Ook veel plezier met The Savage Innocents, een wat ondergewaardeerde Ray film, het audio-commentaar is ook zeker het beluisteren waard.
Nice!quote:
als je een tv hebt die NTSC ondersteund wel. de Blu-Ray zelf is regiovrijquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nice!
Die wilde ik ook bestellen op cd-wow maar er stond bij dat die NTSC was.
Kan ik 'm dan toch wel afspelen?
Nicequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:26 schreef Veneficus het volgende:
Als dat verzoek aan mij gericht was:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb hem bij de MediaMarkt gehaald.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef sjeppert het volgende:
terminator ding is nice
waar komt die vandaan?
Op amazon.com is het zo goed als kansloos voor de R1 uitgaven, voor amazon.co.uk is er doorgaans wel wat meer kans.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:14 schreef kmaestro het volgende:
Vraagje aan onze DVD-kenners![]()
Ik wil een dvd via Amazon.com bestellen. De film komt in Nederland pas in december uit, dus zou m al eerder in bezit willen hebben. Alleen niet onbelangrijk: Zit er bij die DVD ook Nederlandse ondertiteling? Ik kan me namelijk voorstellen van niet...
NTSC en PAL hebben geen betekenis in het HD tijdperk. Als je de Blu-Rays gekocht in Nederland kan afspelen op je TV dan kan je die uit het buitenland (mits regiovrij) ook afspelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je een tv hebt die NTSC ondersteund wel. de Blu-Ray zelf is regiovrij
Is al weer voorbijquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:38 schreef Professional het volgende:
Hoe zit dat nu precies met die MediaMarkt inruilactie?
Eens kijken of ik binnenkort tijd hebquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:06 schreef Toad het volgende:
Je wordt trouwens bedankt timo, door jou wist ik van die 3 voor 2 actie en daarom heb ik weer dvd's gekocht. Terwijl ik helemaal geen geld heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |