Ja, het begin van de werkweek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tis Vrijdag People
Echt wel, mag straks om 2300 weer beginnen. Zo direct maar even voorslapen.quote:
Maar de rest heeft weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel, mag straks om 2300 weer beginnen. Zo direct maar even voorslapen.
Komt denk ik vooral omdat ik gewoon graag wil samenwonenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje Etc, je hebt het er wel verdacht veel over!!
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah dat klinkt heel schattig etc
Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Die plechtigheid of mijn tasquote:
Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is hequote:Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Of dat HBO doen geen studeren isquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die plechtigheid of mijn tas
[..]
Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is he
Ja echtquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV aan 2 domme blondjes de vraag: is een kip een vogel?
En dan komt er ééntje met de redenatie: "Volgens mij is het geen vogel, ze vliegen nooit. Net als een struisvogel. Dat is ook geen vogel"
WTF, waarom heeft het struisVOGEL denk je?
Dat programma Lekker Slim zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV aan 2 domme blondjes de vraag: is een kip een vogel?
En dan komt er ééntje met de redenatie: "Volgens mij is het geen vogel, ze vliegen nooit. Net als een struisvogel. Dat is ook geen vogel"
WTF, waarom heeft het struisVOGEL denk je?
Ik zie ze in ieder geval niets bakkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Is een bakfiets dan ook geen fiets? want hij heeft meer dan 2 wielen
Ja behoorlijk dieptepunt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat programma Lekker Slim zekerEcht, een dieptepunt op de Nederlandse tv
Heb er ook 1 gezien van een foto van Koningin Elizabeth, wie dat was. Ze vonden het goede antwoord te makkelijk en gingen daarom voor de ontwerpster van de barbiepop of zo [ afbeelding ]
Jaaa dan is het een slagerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie ze in ieder geval niets bakken
Dat is waar. Ga nu maar even wat stoom afblazen in bad en hopen dat ik weer hernieuwde inspiratie krijg...quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt nog een heel weekend. Steeds stukjes doen en als je vastloopt want anders gaan doen
Mijn Fink-post nog gelezen?
En wellicht dat je vader nog wat nuttige suggesties heeftquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Dat is waar. Ga nu maar even wat stoom afblazen in bad en hopen dat ik weer hernieuwde inspiratie krijg...
Zowel in Bitterzoet(Amsterdam) als in Rotown(Rotterdam). En een tientje kun je wel lijen toch?quote:Ja zag je Fink post. Waar treed ie op? Wil misschien wel meeLiefst gratis uiteraard
Oftewel als ie in Utrecht optreedt
Een slagfiets? met een knik in het wiel?quote:
Nou het is niet helemaal officieel, maar ik mis drie dagen in de tweede week van de basisschool vakantie als wij op vakntie zijn en school per ongeluk toch les bleek te geven (het probleempje met cijfers ondertekenen is opgelost). De officiële laatste schooldag is examenstunt dag, dus dan heb ik ook niet les ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.
Je tasquote:
Nee, meer iemand die probeerde te voorkomen dat ze een weerwoord zou krijgen op de opmerking 'laatste schooldag' in de trant van je moet nog vier jaarquote:Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is he
Niet! Niet lief! Ik weiger!quote:
Daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Nee, meer iemand die probeerde te voorkomen dat ze een weerwoord zou krijgen op de opmerking 'laatste schooldag' in de trant van je moet nog vier jaarNo one is going to spoil my fun
![]()
En weer wakkerquote:
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh en volgens mij verander ik in een meisje-meisje![]()
Blugh
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Straks naar een concert met mijn vader. Heb er zin an
Komt allemaal wel goed. Lekker badderen! grmblquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
Bleh word helemaal gek van die schijtopdracht![]()
Net weer er even aan gaan zitten en opeens lukte iets wat me eerder niet lukte
Maar loop nu weer helemaal vast
Mijn papoe is nu de artikelen aan het lezen, ik hoop dat hij er uitkomt... En ik heb ook nog eens barstende koppijn
Ik ga maar even in bad denk ik
Ik vind het dan wel weer vóór me spreken dat het best een stoere tas isquote:
Da's dan weer een meevaller.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer vóór me spreken dat het best een stoere tas isSoort van schoen
Met veters en een zool
Alleen maar uitstel.quote:
Hoop het nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien komt er een begrafenis russen
Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo dom zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet er echt smakelijk om lachen.
Lenin en Stalin IKEA-meublen.![]()
![]()
Mooie kleerkasten dan.
Zal inderdaad wel iets in scene zijn gezet ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo dom zijn
Daar zit ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel iets in scene zijn gezet ofzo
Jij het huisje, ik de berg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk, dit huisje zou ik wel willen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten
Huh, wat waar hoe?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Interesse in Fink trouwens? Tientje gulden.
En/of Milow + The Infadels + Room Eleven + Voicst + De Staat + Rigby? 14.50
Delen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
Jij het huisje, ik de berg.
0wnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat moet je met een berg dan?
Ze gaat de herten die er lopen afschieten.quote:
op de een af andere manier zie ik wyccie niet zo snel hertjes neermaaienquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze gaat de herten die er lopen afschieten.
Die komt ze mij brengen in het huisje en ik maak er lekker eten van
Grizzlyberen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
op de een af andere manier zie ik wyccie niet zo snel hertjes neermaaien
quote:
Das 40km per uur. Lijkt me ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Het waait trouwens best wat. Ik fietste net gewoon 6 kilometer in 9 minuten op m'n gare fiets dankzij de wind
Yahoo heeft ooit $ 4 MILJARD voor geocities betaalt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wow...
[..]
GeoCities, Xoom, Angelfire. Dat waren nog eens tijden
Over vissen en vrouwen gesproken.. ooit een keer het volgende gelezen ergens:quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vissen. Brrrr
Mogen ze niet gewoon mee en lekker een boek lezen dan?
quote:Op een morgen komt een man terug van een vistochtje van verschillende uren en besluit om een dutje te doen.
Ondanks het feit dat ze niet vertrouwd is met het meer, besluit de vrouw toch om de boot van haar man eens te gebruiken. Ze vaart een eindje op het meer, gooit het anker uit en leest een boek.
Plots komt er een man, de terreinbeheerder langs met zijn boot.
Hij vaart tot naast de boot van de vrouw en zegt, 'Goede morgen mevrouw. Wat bent u aan het doen ?'
'Een boek aan het lezen' antwoordt ze, (denkend, 'Is dat niet duidelijk ?')
'U bent in een Verboden Te Vissen zone' informeert hij haar.
'Sorry vriend, maar ik ben niet aan het vissen. Ik ben aan het lezen'
'Ja, maar u hebt al het gereedschap. Voor zover ik weet, kunt u er op elk ogenblik mee beginnen.
Ik moet u een bekeuring geven en uw materiaal in beslag nemen'.
'Als u dat doet, zal ik u moeten aangeven voor seksuele intimidatie' zegt de vrouw.
'Maar ik heb u zelfs nog niet aangeraakt' zegt de man.
'Dat is waar, maar u hebt al het gereedschap om het te doen bij u. Voor zover ik weet, kunt u er op elk ogenblik mee beginnen ', zegt de vrouw.
'Nog een prettige dag verder mevrouw', en hij vertrok.
MORAAL: Discussieer nooit met een vrouw die aan het lezen is. Waarschijnlijk kan ze ook nadenken.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk, dit huisje zou ik wel willen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Klik om te vergroten
Gaat nog een aardige duit kosten dus om daar glasvezel aan te laten leggen. Schraal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het plekje. De buurman woont meer dan 1200 meter verder op. Eerste dorpje op 6 mijl.
Ik ben met het groepje van mijn profielwerkstuk de kroeg in gedoken die dag van 14:00 tot 19:00. Goed zitten zuipen en de rekening was iets van 60 pp.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.
Ook zeker niet slechtquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hebben de laatste schooldag hier uiteindelijk toch nog met roze champagne gevierd
Met de tas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
De dag dat ik met zoiets thuiskom:
[ afbeelding ]
Mag Pitt me een dreun verkopen
www.rottepop.nl voor die bandjes. Is geen geld, me dunkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij het huisje, ik de berg.
[..]
Huh, wat waar hoe?
He?quote:
Die geruchten gaan al een tijdje in de wandelgangen. Onder de noemer: Bea besteeg de troon op 42-jarige leeftijd, en Alexander nu ook, enz enz. Zou dan ook de 100e verjaardag van haar moeder zijn.quote:
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.quote:
Hij gaat zeker een leuke tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.
Daarom gaan er ook juist weer verhalen dat Trix het nog een paar jaar blijft doen, om de tijden van crisis en de verkiezingen nog ff uit te zittenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.
Aan de andere kant wordt zij er ook niet jonger op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook juist weer verhalen dat Trix het nog een paar jaar blijft doen, om de tijden van crisis en de verkiezingen nog ff uit te zitten
elizabeth 2 is toch ook bijna 90. maar dit soort geruchten gaan toch ieder jaar rondquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt zij er ook niet jonger op.
Elizabeth 2 wacht volgens mij tot William er klaar voor is. Ze slaan Charles gewoon over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elizabeth 2 is toch ook bijna 90. maar dit soort geruchten gaan toch ieder jaar rond
De moeder van een collega is dierenarts, deze kat was op nogal lullige manier achtergelaten. Is inmiddels weer opgelapt, dus is niets mis meer mee. Wat ik ook heel tof vind is dat deze kat Elsje gedoopt is, terwijl het eigenlijk een vrij forse ex-kater isquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Tim, wat voor kat wil je adopteren?? Uit het asiel?
Heb je al een foto?
zou toch ook lullig gaat gaat charles na 5 jaar op de troon alweer de pijpuitquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elizabeth 2 wacht volgens mij tot William er klaar voor is. Ze slaan Charles gewoon over.
Niks mis met samen met een kat slapenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De moeder van een collega is dierenarts, deze kat was op nogal lullige manier achtergelaten. Is inmiddels weer opgelapt, dus is niets mis meer mee. Wat ik ook heel tof vind is dat deze kat Elsje gedoopt is, terwijl het eigenlijk een vrij forse ex-kater is
Overigens denk ik toch dat ik het maar niet doe, omdat ik basically een eenkamerappartement heb, wel met een aparte gang. Maar ik vind niet dat ik het die kat kan aandoen om hem 's nachts in de gang op te sluiten en ik er toch niet om zit te springen om in een kamer te slapen met een kat er bij
Of Charles moet de MI6 inhuren om Liz uit de weg te ruimen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou toch ook lullig gaat gaat charles na 5 jaar op de troon alweer de pijpuit
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef MaJo het volgende:
De opdracht komt eindelijk een beetje van de grondDankzij papoe
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
Over vissen en vrouwen gesproken.. ooit een keer het volgende gelezen ergens:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
FEMALE INTERVIEWER: "But you're equipping them to become violent killers."
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Komt bij dat het hier niet overdreven groot is en ik nog wel es een heel weekend weg ben, vind ik dan ook zielig.quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:
I was listening to the radio the other day, and I heard one of the all-time best comeback lines in my life. Note: This is an exact replication of National Public Radio (NPR) interview between a female broadcaster, and US Army General Reinwald who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military installation.
FEMALE INTERVIEWER: So, General Reinwald, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?"
GENERAL REINWALD: We're going to teach them climbing, canoeing, archery, and shooting."
FEMALE INTERVIEWER: "Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?"
GENERAL REINWALD: "I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range."
FEMALE INTERVIEWER: "Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?"
GENERAL REINWALD: "I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm. "
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Ja dat is ook wel weer zielig dan...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt bij dat het hier niet overdreven groot is en ik nog wel es een heel weekend weg ben, vind ik dan ook zielig.
LB: eventueel interesse in een ex-kater? Ik heb foto's
Godzijdankquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de tas.![]()
Maarre, de inhoud van je tas vanmiddag was niet erg meisje-meisje, dus het valt nog mee.
Ik heb een tijdje de stream van De Bunker gevolgd vanavondquote:
Ik moet er niks van hebbenquote:
quote:I had a terrible dream last night – so bad in fact, I woke up screaming.
Dreamt I had a boil on the end of my cock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ayequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zielig dan...
En is ie gecastreerd dat je steeds ex-kater zegt?
Nadeel is dan dat je minder ruimte over hebt in je pc en dat het mogelijk meer stroom verbruiktquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Tyfus, ik ben echt te brak om dat artikel te lezenEnig idee over prijsverlagingen Wg? 80-90 euro voor 1Tb is toch nog aardig wat, kan ik beter 2x 500 halen voor 70
which reminds me dat ik eventueel ook een nieuwe voeding kan gebruikenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat je minder ruimte over hebt in je pc en dat het mogelijk meer stroom verbruikt
Mijn voeding claimt minimaal 80% rendement te hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
which reminds me dat ik eventueel ook een nieuwe voeding kan gebruiken
Hoe kan ik dat zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn voeding claimt minimaal 80% rendement te hebben
Bij mij staat het op de doos waar de kast in kwam en op de voeding zelfquote:
Vergeet die boterham gewoonquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
Damn ongesteldheidIk heb de hele tijd superzin in chocola
* MaJo naar beneden loopt om een boterham met hagelslag klaar te maken
Via http://80plus.org/manu/psu/psu_join.aspx kan je wel kijken of je voeding mogelijk 80% of meer rendement heeft. Voor zover ik weet is er geen tooltje om dat te controlerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:39 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik dacht dat het een tooltje was dat je voeding uitlas
Hmm zou niet weten wat voor voeding ik hebquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via http://80plus.org/manu/psu/psu_join.aspx kan je wel kijken of je voeding mogelijk 80% of meer rendement heeft. Voor zover ik weet is er geen tooltje om dat te controleren
Je hebt me doorquote:
Doe ik ook wel esquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt me doorHeb gewoon een hand vlokken genomen
Ik zelden maar als ik echt behoefte heb aan chocola dan doe ik dat lekkerquote:
Ik denk dat het iets heeft te maken met SOP (Som Of Products) en POS (Products Of Soms), ik moet nog alleen een goed voorbeeld vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
Ok komt ie:
De volgende configuraties moeten gereduceerd worden naar een reduced equation. De uitkomst heb ik al, nu moet ik laten zien hoe ik eraan ben gekomen.
Je maakt weer een tabel naar aanleiding van reduced equation 4: AbcD + AbCD + ABcd + ABCD
Rij A B C D U
1 1 0 0 1 1
2 1 0 1 1 1
3 1 1 0 0 1
4 1 1 1 1 1
Rij 1 en 2 kun je samenvoegen tot AbD, rij 2 en 4 tot ACD en rij 3 hoeft niet vereenvoudigd te worden. Je komt dus uit bij de reduced equation U=1 ABcd + AbD + ACD
Dit is mijn antwoord. Alleen nu is mijn vraag: waarom moet je rij 3 niet reduceren? Als ik dat namelijk doe dan verdwijnt de kleine d (D=0) maar die moet dus wel in de reduced equation terechtkomen...
Gedver, Bebogeenquote:
Ik vind het best lekker op z'n tijdquote:
Ik ga m'n pc in elk geval uitzettenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n pc in elk geval uitzetten
Dat dusquote:
Ik ook wel maar ben te moe om mijn bed nog uit te gaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trek in een peukie. MaJo?
Heb je al onder het kopje SOP/POS gekeken wat daar staat? Ik kom er niet zo een-twee wegwijs uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ben te moe om mijn bed nog uit te gaan
Dat komt in mijn literatuur niet voor. Maar op zich snap ik het wel, alleen niet waarom je blijkbaar een uitzondering maakt voor de ene en de ander wel weer vereenvoudigdquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je al onder het kopje SOP/POS gekeken wat daar staat? Ik kom er niet zo een-twee wegwijs uit.
waargebeurd ofnie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:
I was listening to the radio the other day, and I heard one of the all-time best comeback lines in my life. Note: This is an exact replication of National Public Radio (NPR) interview between a female broadcaster, and US Army General Reinwald who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military installation.
FEMALE INTERVIEWER: So, General Reinwald, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?"
GENERAL REINWALD: We're going to teach them climbing, canoeing, archery, and shooting."
FEMALE INTERVIEWER: "Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?"
GENERAL REINWALD: "I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range."
FEMALE INTERVIEWER: "Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?"
GENERAL REINWALD: "I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm. "
Ik denk dat het wel waar is. Gewoon een adrem ventje die het eruit floept. Hilarischquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens het verhaal wel maar ik betwijfel het
Is het Boolean Algebra dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat komt in mijn literatuur niet voor. Maar op zich snap ik het wel, alleen niet waarom je blijkbaar een uitzondering maakt voor de ene en de ander wel weer vereenvoudigd
ik denk dat een generaal toch wel wat beter op zn woorden letquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel waar is. Gewoon een adrem ventje die het eruit floept. Hilarisch
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat een generaal toch wel wat beter op zn woorden let
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegt
http://www.npr.org/about/urbanmyth.reinwald.htmlquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.npr.org/about/urbanmyth.reinwald.html
love to say it: I told you soquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef MaJo het volgende:
NouIk had graag in dit sprookje blijven geloven
Wow daar heb ik wel wat aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb iets gevonden, maar ik blijf ook uitproberen:
http://webster.cs.ucr.edu/AoA/DOS/pdf/ch02.pdf
Ter ere waarvan?quote:
Oh, dan heb je het zwaarder dan ikquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het zwaarder dan ik
En nu ben ik weg
Mijn papa die vloog naar Nice... Niet dat ie niet morgen weer terugkomtquote:
Klaag dan nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn papa die vloog naar Nice... Niet dat ie niet morgen weer terugkomtMaar Schiphol is zo leuk
EN ik heb Starbuckskoffie gehaald
Jaa ik ben een beetje raar
Nog verder wezen shoppen in Plaza?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn papa die vloog naar Nice... Niet dat ie niet morgen weer terugkomtMaar Schiphol is zo leuk
EN ik heb Starbuckskoffie gehaald
Nee, nouja, doe ik ook niet, maar, nouja, het was wel vroegquote:
Om half zeven was alleen de AKO openquote:
Zelfs Food Village nog dicht!?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om half zeven was alleen de AKO open
Om zeven uur nog steeds
Wat is dat?quote:
De Internationale supermarkt in Schiphol Plaza. Veel buitenlandse lekkernijen zijn daar te krijgen.quote:
quote:
quote:
Nee hoor niet brak, gewoon downquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Allemaal brakke koppies hier?Ik heb er al een hele dag opzitten: schoongemaakt, boodschappen gedaan, ennnnnn een bril gekocht bij Hans Anders voor, jawel, 50 euro
![]()
Nu even snel spulletjes pakken en op naar Leeuwarden voor het concert!! Spannend!
@ Tim: ik heb al een kat, en zou alle lieve katten van de wereld er wel bij willen hebben, maar dat kan hier ook niet.... wachten op een wat regelmatiger leven en dan wil ik graag een kitten
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Allemaal brakke koppies hier?Ik heb er al een hele dag opzitten: schoongemaakt, boodschappen gedaan, ennnnnn een bril gekocht bij Hans Anders voor, jawel, 50 euro
![]()
De interessante dingen zijn alleen pleuresduur daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Internationale supermarkt in Schiphol Plaza. Veel buitenlandse lekkernijen zijn daar te krijgen.
Ik vermaak me ook altijd prima op schiphol. Beetje toeristen kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik heb Starbuckskoffie gehaald
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:05 schreef MaJo het volgende:
Maar eens kijken of ik mijn happy face weer kan vinden
quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
De interessante dingen zijn alleen pleuresduur daar
Ik las AKQ.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om half zeven was alleen de AKO open
Om zeven uur nog steeds
de wie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Net even The Witcher gespeeld, wel aardig
Ik ben er niet zo'n fan vanquote:
Ik ben er! Ga maar liggen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
Als C4 er is, mag hij me masseren.
Ik heb vet veel gelopen.
[ afbeelding ]
De echte is niet zo gek groen, die is gewoon wit.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe (ook als het een hoax is)
quote:
Al es gezien, maar nog steeds leukquote:
Iedereen is zeker stappen?quote:
Wie weet!? Worden er eigenlijk al mondkapjes uitgereikt?quote:Op zondag 26 april 2009 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan zijn ze zeker niet bang voor de 'pandemie', of iederene ligt al in bed
in mexico wel maar hier nietquote:Op zondag 26 april 2009 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie weet!? Worden er eigenlijk al mondkapjes uitgereikt?
Komt nog wel.quote:
Eens afwachten of ze het kunnen indammen.quote:Op zondag 26 april 2009 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sars zou ook een pandemie kunnen worden en dat viel ook allemaal wel mee
we zullen de komende weken wel zien of we allemaal dood gaanquote:Op zondag 26 april 2009 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens afwachten of ze het kunnen indammen.
Eens gaan we toch.quote:Op zondag 26 april 2009 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zullen de komende weken wel zien of we allemaal dood gaan
Mogguh!quote:Op zondag 26 april 2009 03:36 schreef iamredleader het volgende:hmpf, kan niet slapen.
Dank voor de mooie youtube's, mensen
Nou dan hoop ik dat het gaat lukken.quote:Op zondag 26 april 2009 03:42 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, het is nog nacht![]()
Ik ga over een half uurtje wel weer slapen, als de paracetamol is ingewerkt
Go get them!quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef iamredleader het volgende:
Dank, en tot die tijd maak ik fok! even onveilig
Ik neem de twee punten in mindering.quote:Op zondag 26 april 2009 04:04 schreef iamredleader het volgende:
tong80 natuurlijk, die maakte de laatste post!
Maar dan ben je wel gelijk lekker moe, en kun je naar bedquote:Op zondag 26 april 2009 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem de twee punten in mindering.
Een nieuw topic openen kost me een half uur
Lekker dan weer.quote:Op zondag 26 april 2009 04:01 schreef iamredleader het volgende:
Zo te zien ben ik op het juiste tijdstip wakker. Hommeles in de AKQ, tong80 en PierreTT hebben het allebei laten afweten bij het einde van een topic
Om half vijf 's nachts hou ik het topic levend.quote:Op zondag 26 april 2009 04:19 schreef iamredleader het volgende:
Eerlijk maar lui, en dat laatste wordt je door de (reguliere) AKQ-er niet in dank afgenomen, begrijp ik
1) niemand waardeert het niet-openen.quote:Op zondag 26 april 2009 04:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half vijf 's nachts hou ik het topic levend.
Maar waardering no way
Soms denk ik wel eens ik ben te eerlijk.
Geb net twee flessen witte wijn op.
Ik ben al trots op mezelf dat ik de juiste toetsen kan vinden
Nee hoorquote:Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is burn after reading een waardeloze film zeg
Nee, daar hadden wij ook op aangestuurd, maar dat ging blijkbaar nietquote:Op zondag 26 april 2009 09:19 schreef iamredleader het volgende:
Lekker... is er dan geen reglementair 3-0 verlies?
Ik ben nog ff te lui om uit bed te gaan en koffie te halenquote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, niks aan te doen dus
Ha, lekkere bak koffie
Laptop + bed iddquote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Je zit achter een laptop of mobieltje nog onder de tekens te Fok!ken?
Relaxedquote:
Ik moet eigenlijk ook niet in bed gaan internetten, krijg last van mn rug zoquote:Op zondag 26 april 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Relaxedik moet mezelf er soms van weerhouden om 's-avonds nog "eventjes" op m'n mobiel te gaan slowchatten
Hoi Jair!!quote:Op zondag 26 april 2009 09:53 schreef iamredleader het volgende:
Jair zit nu mee te Fok!kenZit lekker op schoot, en kijkt naar het computerscherm
Alleen MaJo en PS weten het antwoord op je vragen.quote:Op zondag 26 april 2009 07:49 schreef iamredleader het volgende:
16 mei heb ik trouwens in m'n agenda gezet, enig idee wie/waar/hoe laat?
Volgens mij weet nog geen van de aanwezigen het hoe en wat. Blijft wel spannend zo.quote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef iamredleader het volgende:
Dan zal ik MaJo en PS een sms'je of msn-berichtje sturen
Jair is alweer weg, had honger
Massage?quote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef wyccie het volgende:
Nog steeds overal spierpijn.
En geen zin om mijn to-do-lijstje af te werken.
Ok danquote:Op zondag 26 april 2009 11:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, nog een keer?
Lekker, dan ga ik een beetje indutten.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn agenten met humor !
Alweer!?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:gister vergeten vloeistof bij mijn lenzen te doen, die zijn nu dus mooi uitgedroogd
en het was mijn laatste setje dus nu ben ik blind
dit gaat volgens mij zo'n 'gaat hem niet worden' dag zijn
Alweer? Dit is me al in geen tijden gebeurdquote:
Fout van mijn kant. Ik probeerde een opmerking te plaatsen op jouw opmerking dat het een "het gaat het niet worden dag" gaat worden.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alweer? Dit is me al in geen tijden gebeurd
quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
heb al jaren geen bril meer sinds ik hem kwijtgeraakt ben in een weiland![]()
avond mogguhquote:
Koopzondag in Utrecht wellicht? Of moet je ze laten maken?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:gister vergeten vloeistof bij mijn lenzen te doen, die zijn nu dus mooi uitgedroogd
en het was mijn laatste setje dus nu ben ik blind
dit gaat volgens mij zo'n 'gaat hem niet worden' dag zijn
Damn, dat zou ik dan maar doen jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
avond mogguh
Pff, ik moet toch echt eens gaan slapen. Over 6 uur gaat mijn wekker weer.
Ah dat bedacht ik me later ookquote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout van mijn kant. Ik probeerde een opmerking te plaatsen op jouw opmerking dat het een "het gaat het niet worden dag" gaat worden.
Misschien wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zelfde weiland waar die koe staat die laatst zo luidruchtig was?
Ik ga het zo maar eens proberen.quote:
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet opquote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koopzondag in Utrecht wellicht? Of moet je ze laten maken?
Wie weet!quote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien wel jawilde de koe me vertellen dat ze mijn bril had gevonden
Kruidvat heeft brillen voor ¤1.95quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet op
Mehehequote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie weet!"Mooooeeeee" is natuurlijk makkelijk te verwarren met "Maaajoooo"
Dat werkt prima.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
heb er alsnog vloeistof bij gedaan en hoop dat ze later weer werken maar ik vrees het ergste
Leesbrillenquote:
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leesbrillenik moet een - bril hebben helaas
Helemáál geen koopzondag daar?quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet op
Ik heb ook altijd een piano gewildquote:Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou willen dat ik dit kan/ken/ zou kunnen !
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
I love youtube
Via de SGP?quote:Op zondag 26 april 2009 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik probeer net online kaartjes te kopen maar die link werkt niet. Ik heb een vermoeden dat het bestelscript op zondag dicht is
Slaap zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |