we zullen de komende weken wel zien of we allemaal dood gaanquote:Op zondag 26 april 2009 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens afwachten of ze het kunnen indammen.
Eens gaan we toch.quote:Op zondag 26 april 2009 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zullen de komende weken wel zien of we allemaal dood gaan
Mogguh!quote:Op zondag 26 april 2009 03:36 schreef iamredleader het volgende:hmpf, kan niet slapen.
Dank voor de mooie youtube's, mensen
Nou dan hoop ik dat het gaat lukken.quote:Op zondag 26 april 2009 03:42 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, het is nog nacht![]()
Ik ga over een half uurtje wel weer slapen, als de paracetamol is ingewerkt
Go get them!quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef iamredleader het volgende:
Dank, en tot die tijd maak ik fok! even onveilig
Ik neem de twee punten in mindering.quote:Op zondag 26 april 2009 04:04 schreef iamredleader het volgende:
tong80 natuurlijk, die maakte de laatste post!
Maar dan ben je wel gelijk lekker moe, en kun je naar bedquote:Op zondag 26 april 2009 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem de twee punten in mindering.
Een nieuw topic openen kost me een half uur
Lekker dan weer.quote:Op zondag 26 april 2009 04:01 schreef iamredleader het volgende:
Zo te zien ben ik op het juiste tijdstip wakker. Hommeles in de AKQ, tong80 en PierreTT hebben het allebei laten afweten bij het einde van een topic
Om half vijf 's nachts hou ik het topic levend.quote:Op zondag 26 april 2009 04:19 schreef iamredleader het volgende:
Eerlijk maar lui, en dat laatste wordt je door de (reguliere) AKQ-er niet in dank afgenomen, begrijp ik
1) niemand waardeert het niet-openen.quote:Op zondag 26 april 2009 04:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half vijf 's nachts hou ik het topic levend.
Maar waardering no way
Soms denk ik wel eens ik ben te eerlijk.
Geb net twee flessen witte wijn op.
Ik ben al trots op mezelf dat ik de juiste toetsen kan vinden
Nee hoorquote:Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is burn after reading een waardeloze film zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |